تعداد بازدید : 1500
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
تاریخ آخرین پست : ۱۴۰۰/۳/۲
کاربران آنلاین : 0
mahsa12
۱۳۹۹/۱۰/۳۰ ۱۲:۳۴:۵۳
آخرین حضور: ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ ۱۲:۴۷:۰۱

نورپردازی در دکوراسیون داخلی آشپزخانه

(ویرایش)

یکی از بخش های خانه که طراحی و دکوراسیون آن خیلی مهم و ضروری است آشپزخانه می باشد. در طراحی دکوراسیون داخلی در سعادت آباد و سایر مناطق برای آشپزخانه های امروزی بیشتر کارهای مربوط به آشپزخانه بر روی کابینت هایی که کنار گاز یا سینک ظرفشویی قرار دارند انجام می شود، این کابینت ها در اغلب آشپزخانه ها کنار دیوار قرار گرفته اند ولی همچنان چراغ ها از وسط سقف آشپزخانه آویزان است، به همین دلیل در زمان کار در آشپزخانه افراد پشت به نور کار می کنند و نور مناسب برای انجام کار خود را ندارند. شما میتوانید به دفاتر طراحی دکوراسیون داخلی در سعادت آباد مراجعه کنید تا بهترین نور پردازی را داشته باشید.


امروزه ساختار آشپزخانه تغییر کرده است. در طراحی دکوراسیون داخلی در سعادت آباد و طراحی دکوراسیون داخلی در شهرک غرب و همچنین سایز مناطق به نکته توجه می شود که ما در قسمت هایی از آشپزخانه برای انجام کار خود به نور بیشتر و نور کافی نیازمندیم، مثلا بر روی گاز، سینک ظرفشویی و کابینت ها و کار کردن با سایر لوازم آشپزخانه و مواد غذایی به نور بیشتری احتیاج است.
 
در طراحی دکوراسیون داخلی در سعادت آباد و یا طراحی دکوراسیون داخلی در ونک  و یا سایر مناطق برای آشپزخانه ها علاوه بر این موارد و نیاز به روشنایی کافی و مناسب برای انجام کار در آشپزخانه، باید فضای آشپزخانه نیز دارای نور کافی باشد. همانطور که می دانید در بسیاری از آشپزخانه ها بعضی از کابینت ها دارای در های شیشه ای به صورت ویترین است که در آن ها ظروف زیبا را به نمایش می گذارند، در طراحی دکوراسیون داخلی در شهرک غرب بهتر است داخل این کابینت ها را نور پردازی داخلی انجام دهید تا اجزای داخلش را به زیبایی نشان دهد.
 
در کل در طراحی دکوراسیون داخلی در سعادت آباد و همچنین طراحی دکوراسیون داخلی در شهرک غرب و مناطق دیگر ما به مجموعه از منابع نوری احتیاج داریم که هر کدام از این منابع را باید به طور جدا جدا مورد کنترل قرار داد. نور مناسب بر گاز مخصوصا برای آشپزخانه هایی که دارای هود هستند می تواند به زیبایی و راحتی در هود به کار برود تا انجام کارتان را ساده تر کند.

اگر بر روی هود چراغی وجود نداشت، شما می توانید بر بالای گازتان یک چراغی که دارای قابلیت تنظیم باشد نصب کنید. علاوه بر این در طراحی دکوراسیون داخلی در سعادت آباد و یا دیگر مناطق شما می توانید بر بالای سینک ظرفشویی خود نیاز چراغی نصب کنید که در زمان شب نور مناسب برای انجام کار و ظرف شستن به شما برساند. بهتر است که هر کدام از چراغ هایی که در آشپزخانه به کار می برید دارای کلید و کنترل جداگانه باشد تا هر وقت به آن ها احتیاج داشتید از آن ها استفاده کنید.
 
در طراحی دکوراسیون داخلی در شهرک غرب و یا طراحی دکوراسیون داخلی در شمال تهران و مناطق دیگر شما می توانید برای فراهم کردن نور مناسب بر کابینت های آشپزخانه که معمولا در زیر کابینت های دیواری نصب شده اند از چراغ های مهتابی و هالوژن هایی که در زیر کابینت ها تعبیه می شوند استفاده کنید. این چراغ های هم دیده نمی شوند و هم چشم را آزار نمی دهند و نور کافی را به سطح کابینت ها می رسانند.

اگر کابینت هایی که در زمین قرار دارند عمیق باشند و نور کافی و مناسب به آن ها نمی رسد می توان در داخل این کابینت ها چراغ های کوچک و زیبا به کار برد تا روشنایی مناسب را ایجاد کند.
همچنین میتوانید مطلب نورپردازی در دکوراسیون داخلی اتاق خواب چگونه می باشد؟ را بخوانید.
اگر شما در طراحی دکوراسیون داخلی در شهرک غرب و دیگر مناطق در آشپزخانه خود از میز برای صرف غذا استفاده می کنید بهتر است که با نصب چراغ های زیبا و جذاب بر سقف آشپزخانه که می توانید ارتفاعشان را تنظیم کنید استفاده کنید که هم فضای آشپزخانه را زیبا می کند و به میز غذا به خوبی روشنایی می رساند

جسور
۱۳۹۹/۱۲/۲ ۱۲:۲۶:۰۶
آخرین حضور: ۱۳۹۹/۱۲/۲۷ ۰۳:۰۲:۳۶
۱۴۰۰/۳/۲ ۲۱:۴۱:۵۶
آخرین حضور: ۱۴۰۱/۲/۵ ۱۷:۲۱:۴۴
(ویرایش)

سلام بنظرم بنده نورپردازی اشپزخانه خیلی مهمه که مطابق با نیازتومون در استفاده از ابزارهای و مواد و غلات و... هست اگر که نورپردازی پرنوری داشته باشیم چشممون مطمدنا خسته میشه و اگر که روشنایی نسبتا کم هم داشته باشیم باعث اذیت شدن چشممنون میشه به همین خاطر لازمه که مطابق با کابینت و یخچال و فر و بقیه تجهیزات برقی اقدام به خرید محصولات روشنایی برای نورپردازی دکوراسیون اشپرخانه کنیم تا بیشترین و بالاترین بازدهی را بتوانیم دریافت کنیم.

امیدوارم این مطلب هم براتون مفید و کاربردی بتونه باشه. ممنون از پست خوبتون ر رابطه با نورپردازی در دکوراسیون داخلی اشپرخانه

در اخر بهتون بهتون پیشنهاد میکنم نگاهی به دانشنامه ازاد به این صفحه و تیتر در لینک زیر که براتون قرار میدم ننگاهی بیندازید تا اطلاعات گسترده تری را در پیرو پیرامون صحبت هامون دریافت نمایید:

https://fa.wikipedia.org/wiki/%D8%A2%D8%B4%D9%BE%D8%B2%D8%AE%D8%A7%D9%86%D9%87#%D8%B4%D8%B1%D8%A7%DB%8C%D8%B7_%DB%8C%DA%A9_%D8%A2%D8%B4%D9%BE%D8%B2%D8%AE%D8%A7%D9%86%D9%87_%D8%AE%D9%88%D8%A8

ساوه الکتریک مشاکره ،صحبت و انتخاب حرفه ای و مناسب در خرید محصولات
برای شرکت در گفتگو باید وارد سایت شوید.×

پاسخ سوالات بر اساس تاریخ پرسش سوال

فروردین 1403
چ پ ج ش ی د س
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
یک زن وبسایت تخصصی بهداشت و سلامت زنان و مادران