تعداد بازدید : 459
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۱۱/۳
تاریخ آخرین پست : ۱۳۹۹/۱۱/۳
کاربران آنلاین : 0
decoricor
۱۳۹۹/۱۱/۳ ۰۰:۴۰:۴۳
آخرین حضور: ۱۴۰۱/۲/۲۷ ۱۴:۵۲:۳۲

روش ست کردن لباس های رنگی با جواهرات دست ساز

(ویرایش)

روش ست کردن لباس های رنگی با جواهرات دست ساز جواهرات از زیبا ترین اجزای استایل افراد محسوب می شوند و در طرح ها و رنگ های مختلف موجود هستند.

  اما هر مدل از جواهرات با استایل و پوشش خاصی ست می شود و همین موضوع می تواند ظاهر ما را زیبا تر و یا بر عکس نا مناسب جلوه دهد.

بنابراین باید اصول ست کردن رنگ ها و لباس های مختلف را یاد بگیریم. در این مطلب قصد داریم روش ست کردن لباس های رنگی با جواهرات دست ساز را با هم بررسی کنیم. با ما همراه باشید.

جواهرات دست ساز از ارزش بالایی برخوردار هستند زیرا نتیجه ی هنر دست افراد ماهر در این زمینه هستند و در مدل های مختلفی به بازار عرضه می شوند.

جواهرات دست ساز می تواند از جنس نقره یا حتی طلا باشند و انتخاب این دو بستگی دارد به این که شما تا چه حد قصد دارید هزینه کنید و یا اصلا کدام یک را بیشتر می پسندید.

اما در هر صورت باید بتوانید این جواهرات دست ساز را به راحتی با لباس های رنگی خود ست کنید. جواهرات نقره به رنگ سفید هستند و رنگ سفید از جمله رنگ های خنثی محسوب می شود و بنابراین به راحتی با هر رنگ لباسی ست می شود. اما طلا عموما به رنگ زرد است و تعدادی طلای سفید هم وجود دارد و رنگ زرد به اندازه ی رنگ سفید خاصیت تطبیق پذیری ندارد.

اگر از طلای زرد استفاده می کنید بهتر است آن را با لباس های سفید یا مشکی ست کنید زیرا با رنگ هایی مثل قرمز یا طیف های صورتی و بنفش به سختی می توان آن را ست کرد.

نیم ست نقره شکوفه دست ساز SEN394b

 

900,000 تومان

 

 

گوشواره زنبور عسل نقره میناکاری E762

390,000 تومان

 

 

ست کردن لباس های رنگی با جواهرات دست ساز

پس در صورتی که قصد دارید از لباس هایی مثل سفید و مشکی استفاده کنید طلای زرد و طلای سفید گزینه ی خوبی هستند اما اگر لباس های رنگی به غیر از سفید و مشکی استفاده می کنید بهتر است از نقره یا طلای سفید استفاده کنید و یا کلا سراغ مدل های دیگر بدلیجات بروید که در ادامه آن ها را معرفی خواهیم کرد.

نوع دیگری از زیورآلات به غیر از طلا و نقره هستند که با رنگ های زیادی ست می شوند مثل زیورآلات دس ساز چوبی که این روز ها نیز بسیار ترند شده اند.

زیورآلات چوبی با انواع لباس های اسپرت به زیبایی ست می شوند و مدل های متنوعی دارند. بعضی از زیورآلات چوبی با پارچه هم ترکیب شده اند که باز هم راحت تر با لباس های رنگی ست می شوند کافیست به رنگ پارچه توجه کنید و با لباس های رنگی خود ست کنید.

رنگ های طوسی و صورتی با هم بسیار زیبا هستند یا ترکیب زرد و سورمه ای نیز بسیار جذاب است. برای خرید انواع زیورآلات دست ساز با طراحی منحصر بفرد می توانید از سایت فروشگاه دکوریکور دیدن کنید و با تنوعی بی نظیر اجناس مورد نیاز خود را تهیه کنید. فروشگاه دکوریکور بزرگ ترین مرکز تولید و فروش جواهرات دست ساز با سابقه ای درخشان در خدمت شما عزیزان است

انگشتر نقره گل لاله میناکاری R1107

900,000 تومان

 

 

گوشواره نقره گل لاله مینای سرخ E757

630,000 تومان

 

برای شرکت در گفتگو باید وارد سایت شوید.×

پاسخ سوالات بر اساس تاریخ پرسش سوال

اردیبهشت 1403
ش ی د س چ پ ج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
یک زن وبسایت تخصصی بهداشت و سلامت زنان و مادران