تعداد بازدید : 689
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۱۱/۱۲
تاریخ آخرین پست : ۱۳۹۹/۱۱/۱۲
کاربران آنلاین : 0
محمّدی
۱۳۹۹/۱۱/۱۲ ۲۳:۲۳:۴۴
آخرین حضور: ۱۴۰۰/۱/۲ ۱۲:۱۷:۵۲

واااای مامانا معطل نکنین که این سایت قیمتای پوشکش فوق العاده س !!!!!!

(ویرایش)

از خرید و قیمت پوشک مای بیبی چه می دانید؟ اگر شما هم از ان دسته خانواده هایی هستید که بچه کوچک و یا نوزاد دارید که در سنین نیاز به پوشک است و قصد خرید ارزان انواع سایز پوشک مای بیبی دارید پس لازم است که برای خرید پوشک ارزان قیمت مای بیبی خواندن این مقاله را از دست ندهید.

 

چرا خرید پوشک مای بیبی با قیمت ارزان؟

گروه زرین در سال ۱۳۷۹ با تولید پوشک بچه مای بیبی در دوسایز متوسط و بزرگ وارد بازار شد. مای بیبی در سال ۱۳۸۴ با تولید پوشک کلاسیک برای اولین بار در ایران با عنوان مای بیبی با چسب چیک چیک با لایه خارجی پلاستیکی، در پنج سایز: نوزادی،کوچک، متوسط، بزرگ و بسیار بزرگ گامی دیگر در راستای افزایش کیفیت پوشک بچه برداشت. شرکت زرین سلولز در نیمه دوم سال ۱۳۹۵، با اضافه کردن کرم مراقبت از پوست حاوی عصاره بابونه به پوشک مای بیبی، که باعث می شود تا پوست کودک نرم و لطیف بماند.منبع: https://virgool.io/).

 

خرید ارزان پوشک مای بیبی

 

 

خرید و قیمت ارزان پوشک، بخش قابل توجهی از سبد بسیاری از خانواده ها را شامل می شود. ماه های زیادی است که در کشورمان ایران، به دلیل تورم، تحریم و کاهش ارزش پول ملی شاهد گرانی های روز افزون انواع و اقسام کالاها و خدمات هستیم از جمله کالاها و محصولات بهداشتی بویژه محصولات سلولزی نوار بهداشتی و پوشک، بنابرین خرید ارزان پوشک بسیار مهم و مقرون به صرفه است بویژه اینکه برند معتبر و باتجربه مای بیبی که برندی آشنا در تولید پوشک بچه در ایران است. پوشک مای بیبی از محصولات مورد توجهی است که در فروشگاه اینترنتی عمتک با قیمتی ارزان و مقرون به صرفه برای مشتریان و وفاداران این مارک عرضه می شود.

 

خرید ارزان پوشک مای بیبی

 

 

خرید پوشک ارزان قیمت مای بیبی از سایت عمتک

 اول از همه این نکته را برای همیشه به خاطر داشته باشیم که قیمت ارزان پوشک  لزوما به معنی بی کیفیتی آن نیست. دلیل اصلی و قابل توجه اینست که به دلیل حذف واسطه ها ( دلال ها )، برخی از شرکت هایی که به توزیع محصولات بهداشتی با قیمتی ارزان تر از سایر فروشگاه ها و مارکت ها می پردازند، این ها مستقیما از کارخانه تولیدی محصولی خاص، کالا را تهیه می کنند که همین کار باعث قطع دست دلال ها و در نهایت منجر به ارزان شدن محصول برای مصرف کننده می شود.

برای خرید پیشنهاد ما به شما خرید اینترنتی از سایت عمتک است. عمتک از معدود سایت هایی است که به فروش تخصصی محصولات سلولزی به ویژه پوشک مای بیبی در سایزها و انواع مختلف می پردازد.

عمتک سایتی است که به دلیل حذف واسطه ها، محصولاتی را که عرضه می کند به قیمت عمده است و جالب اینجاست که حتی شما خرید های تکی را هم می توانید به قیمت خرید تکی بخرید. وچی می تواند از این بهتر باشد؟ برای مشتریانی که نیاز به خرید ارزان قیمت پوشک مای بیبی دارند.

 

خرید ارزان پوشک مای بیبی

 

برای خرید پوشک ارزان با کیفیت برند مای بیبی شما می توانید به فروشگاه سایت عمتک بروید. می توان با قاطعیت گفت که پوشک مای بیبی علاوه بر ظرافت و نازکی، لایه مرکزی آن با جذب بسیار بالا از پس دادن نم جلوگیری می کند و هم مانع ایجاد احساس خشکی برای کودک می شود از طرفی هم لایه ی بیرونی این پوشک ها بسیار نرم و تنفس پذیر است و به خوبی امکان جریان هوا دارد تا در سطح پوشک احساس خشکی بیشتری باشد.

از ویژگی های مثبت دیگری که می توان برای تولیدات پوشک مای بیبی ذکر کرد، تنوع طرح ها و رنگ های پوشک است که باعث زیبایی و خوش تیپی فرزند دلبندتان و علاقه بیشتر خود کودک نیز می شود. نکته مهم در خرید پوشک اینست که دقت زیادی به سایز بندی پوشک ها داشته باشید تا تنگ یا گشاد نباشد و موجب راحتی نوزاد و شما شود.

منبع: سایت عمتک

برای شرکت در گفتگو باید وارد سایت شوید.×

پاسخ سوالات بر اساس تاریخ پرسش سوال

فروردین 1403
چ پ ج ش ی د س
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
یک زن وبسایت تخصصی بهداشت و سلامت زنان و مادران