تعداد بازدید : 869
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۱۱/۲۲
تاریخ آخرین پست : ۱۴۰۰/۱۲/۲۳
کاربران آنلاین : 0
sepidnaz1
۱۳۹۹/۱۱/۲۲ ۰۱:۵۵:۱۵
آخرین حضور: ۱۴۰۱/۴/۱۳ ۲۱:۱۶:۲۷

هزینه زندگی در کدام استان کانادا ارزان تر است؟

(ویرایش)

غرب کانادا بهشت عاشقان طبیعت است. مناظر زیبا که با کوه های باشکوه و اقیانوس آرام از بریتیش کلمبیای زیبا آغاز و سپس به کوه های راکی در مرز آلبرتا و در نهایت به چمنزار های ساسکاچوان و منیتوبا ختم می شود. کانادا شمالی ترین کشور قاره آمریکا و دومین کشور بزرگ جهان بعد از روسیه است. کشور کانادا از 10 استان (ایالت) و 3 ناحیه (قلمرو) تشکیل شده که دارای دولت های محلی هستند و تحت حاکمیت مرکزی دولت فدرال می باشند. چهار استان بریتیش کلمبیا، آلبرتا، ساسکاچوان و منیتوبا و قلمرو یوکان، کانادای غربی را تشکیل می دهند. ما در ادامه به مزایای زندگی در این استان ها می پردازیم...

استان بریتیش کلمبیا

استان بریتیش کلمبیا (British Columbia) غربی ترین استان کاناداست، که در کنار اقیانوس آرام قرار دارد. این استان یکی از مقصد های محبوب مهاجران است که حدود 52 شهر دارد. ویکتوریا پایتخت آن، همچنین ونکوور و گرین وود به ترتیب بزرگترین و کوچکترین شهرهای آن هستند. بریتیش کلمبیا بیش از پنج میلیون نفر جمعیت دارد و سومین استان پرجمعیت بعد از انتاریو و کبک است.

آب و هوا در بریتیش کلمبیا

ونکوور همواره در بین بهترین شهر های دنیا برای زندگی قرار داشته و دارد. این استان نسبت به سایر استان های کانادا از هوای معتدل تری برخوردار است. بریتیش کلمبیا دارای 4 فصل بوده ولی زمستان های این استان به مراتب ملایم تر از سایر استان های کانادا است. زمستان هایی بارانی و تابستانی گرم و بدون باران دارد. دمای تابستان ها بین 18 تا 28 درجه و دمای زمستان بین 0 تا 10 درجه است.

میانگین هزینه زندگی در بریتیش کلمبیا

اجاره: 1885 دلار کانادا در ماه
مواد غذایی: 142 دلار کانادا در ماه
حمل و نقل عمومی: 101 دلار کانادا در ماه
تفریحات و سرگرمی: 240 دلار کانادا

گرانترین شهر ایالت بریتیش کلمبیا

ونکوور (Vancouver)، تا همین اواخر، رتبه ی یک گرانترین شهر در آمریکای شمالی را داشت. این شهر اکنون در جایگاه دوم و بعد از تورنتو قرار گرفته است.

هزینه زندگی در ونکوور 7 درصد گرانتر از هزینه ای است که می توان در شهر ویکتوریا، پایتخت این استان پرداخت کرد، اما همچنان پنج درصد ارزان تر از تورنتو است. متوسط هزینه زتدگی در ونکوور، 38 درصد بالاتر از میانگین هزینه های زندگی در کاناداست.

ارزانترین شهر استان بریتیش کلمبیا

ابوتسفورد ( Abbotsford)، ارزانترین و مقرون به صرفه ترین شهر استان است. هزینه زندگی در این استان 17 درصد درصد ارزان تر از ونکوور است.

تجربیات زندگی در ساسکاچوان

استان ساسکاچوان (Saskatchewan) از لحاظ جغرافیایی در کنار منیتوبا از سمت شرق و آلبرتا از سمت غرب قرار گرفته است. مرکز ساسکاچوان، رجینا و بزرگترین شهر این استان ساسکتون نام دارد. این استان دارای چندین فرهنگ مختلف است که نتیجه مهاجرت اقوام گوناگون به این منطقه می باشد.

آب و هوای ساسکاچوان

این استان یکی از پر آفتاب ترین استانهای کاناداست که در ناحیه ی سرسبز کانادا واقع شده است. بیشتر شهرهای کشور کانادا تابستان های خیلی گرمی دارند که دمای هوا در آن ها می تواند به بالای سی درجه سانتی گراد برسد. بااین حال، تقریباً تمام بخش های کانادا در زمستان و زمانی که دما به زیر 20 و حتی زیر 30 درجه سانتی گراد برسد، می تواند بسیار سرد شود.

۱۴۰۰/۱۲/۲۳ ۱۱:۵۴:۴۶
آخرین حضور: ۱۴۰۱/۴/۱۲ ۱۴:۵۹:۴۵
(ویرایش)

من در حال انجام کارهای مهاجرت به کانادا هستم و قصد دارم برای دریافت اقامت دائم کانادا از طریق تحصیل اقدام کنم. دعا کنید کارم بدون مشکل پیش بره و انجام بشه valentine

برای شرکت در گفتگو باید وارد سایت شوید.×

پاسخ سوالات بر اساس تاریخ پرسش سوال

فروردین 1403
چ پ ج ش ی د س
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
یک زن وبسایت تخصصی بهداشت و سلامت زنان و مادران