تعداد بازدید : 1406
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۷/۲۸
تاریخ آخرین پست : ۱۴۰۱/۶/۲۰
کاربران آنلاین : 0
یاسی 222222
۱۳۹۹/۷/۲۸ ۱۳:۳۳:۵۴
آخرین حضور: ۱۳۹۹/۷/۲۸ ۱۳:۳۳:۵۶

شنایی با فوابد نگهداری گل آپارتمانی (بخش سوم)

(ویرایش)
آ

 
افرادی که خرید گل آپارتمانی انجام داده اند و قرار است و در منزل خود از آنها نگهداری کنند، بدانند که نگهداری گل مناسب آپارتمان فواید زیادی دارد. البته افراد بدانند که نگهداری از گیاه مناسب آپارتمان نکته هایی دارد که باید رعایت شود. در ادامه شما را با این مسائل بیشتر آشنا خواهیم کرد،پس با ما همراه باشید. 



اولین نکته ای که بعد از خرید گل آپارتمانی ارزان قیمت و نگهداری آن باید در نظر گرفت این است که برای نگداری کردن گل مناسب آپارتمان به نور کافی و مناسب نیاز است. 

به غیر از محیط برای نگهداری گیاهان آپارتمانی، بایستی در معرض نور خورشید قرار گرفتن را نیز در نظر گرفت. با رعایت این موارد میتوانید بعد از خرید گل آپارتمانی با خیال راحت از گل خود در آپارتمانتان نگهداری کنید. 

گیاهان آپارتمانی که نگهداری از آنها ساده است 
توجه داشته باشید که همیشه نگهداری از گل های آپارتمانی، کار ساده ای نیست. برخی از گل های مناسب آپارتمان نیاز به توجه ی 24 ساعته دارند، برخی دیگر از گونه های گیاه مناسب آپارتمان را نمی توان در خانه تنها گذاشت، برخی دیگر از گل های آپارتمانی دوست ندارند برگ های آنها را لمس کنید و حتی برخی دیگر از گونه های گل های آپارتمانی دوست ندارد در کنار آنها گل دیگری وجود داشته وباشد و دوست دارند تنها باشند. 

اما معمولا بیشتر افراد به دنبال گل و گیاهی هستند که این همه دردسر نداشته باشد، ما به افرادی که حوصله ی این دردسرها را ندارند، گیاه برگ انجیری را توصیه می کنیم. این گل مناسب آپارتمان آب و هوای متعادل برایش مناسب است و حتی به راحتی می تواند با تغییر دما و آب و هوا خود را وقف دهد. یکی دیگر از گل هایی که شما می توانید به راحتی در آپارتمان خود از آنها نگهداری کنید، گیاه برگ قاشقی است فقط تنها موردی که برای این گل مناسب آپارتمان وجود دارد این است که نباید هوای اطرافش خیلی گرم باشد زیرا اگر گرما بیش از حد باشد موجب می شود که برگ های آن شروع به ریختن کند. 
یکی دیگر از گل های مناسب آپارتمان که نگهداری از آن کار راحت و آسانی است و همین طور بسیار زیبا می باشد، گیاه سانسوریا می باشد.بنابراین اگر به دنبال گیاهانی هستید که نگهداری از آنها کار سختی نیست، بهتر است یکی از این گل ها را خریداری کنید. 

نگهداری از کدام گل آپارتمانی بی دردسر است؟ 

یکی از مواردی که نگهداری از گل‌ آپارتمانی را ساده تر و راحت تر می کند، سازگار بود گیاه مناسب آپارتمان با نور کم است. 

همان طور که تقریبا اکثر افراد می دانند بیشتر گیاهان به نور زیادی احتیاج دارند و ویژگی طبیعی گیاهان طالب نور بودن است. اما بهتر است بدانید که برخی از گیاهان مناسب آپارتمان، می توانند به راحتی با نور کم کنار بیایند و زیبایی خود را حفظ کنند. از جمله از این گل و گیاهان که با نور کم مشکلی ندارند گیاه برگ عبایی است. این زیباترین گل مخصوص آپارتمان، فضای روشن را ترجیح می دهند و حتی در محیط های کم نور و بی نور نیز دوام می آورد. 
یکی دیگر از گیاهانی که در نور کم به راحتی زندگی می کند و رشد می کند گیاه زامیوکالکاس می باشد. این گل مناسب آپارتمان جزو گیاهانی اسن که به نور کم علاقه مند است و همین طور توجه داشته باشید بهتر است در معرض نور مستقیم خورشید قرار نگیرد. بهتر است مطلب معرفی روش هایی برای خشک کردن گل (بخش دوم)را نیز بخوانید. 
یکی دیگر از گیاهانی که به راحتی با نور کم کنار می آید گیاه بسیار زیبای عنکبوتی می باشد. این گیاه زیبا به فضای روشن مناسب نیاز دارد ولی توجه داشته باشید در نور کم نیز مشکلی برایش ایجاد نمی شود. این گیاه در نور مصنوعی نیز رشد می کند، فقط تولید مثل کمتری دارد. 

۱۳۹۹/۸/۱۲ ۱۵:۵۳:۲۰
آخرین حضور: ۱۴۰۰/۱۱/۲۰ ۱۵:۰۶:۴۶
(ویرایش)

بهترین گل های اپارتمانی رو اینجا باهاش اشنا بشید

ارام با پشتکار زود رنج
۱۳۹۹/۱۲/۹ ۰۰:۳۸:۱۱
آخرین حضور: ۱۳۹۹/۱۲/۲۷ ۰۳:۰۲:۳۶
۱۳۹۹/۱۲/۱۳ ۲۲:۵۸:۴۱
آخرین حضور: ۱۳۹۹/۱۲/۲۷ ۰۳:۰۲:۳۶
۱۴۰۰/۴/۴ ۱۷:۴۲:۵۵
آخرین حضور: ۱۴۰۱/۲/۵ ۱۷:۲۱:۴۴
(ویرایش)

سلام اگر که قصد روشنایی و نورپردازی مناسب برای گیاه و گل دارید به صورت حرفه ای و مدرن میتوانید نگاهی به صفحه زیر بندازید:

https://saveelectric.ir/product-category/lamp-and-lighting/led-lamp/plant-growth-led-bulbs/

در بخش سوم هم قرار داده شد تا دسترسی راحتر داشته باشید. تشکر از توجهتون 

ساوه الکتریک مشاکره ،صحبت و انتخاب حرفه ای و مناسب در خرید محصولات
۱۴۰۰/۹/۶ ۱۵:۳۹:۴۱
آخرین حضور: ۱۴۰۰/۱۱/۲۰ ۱۵:۰۶:۴۶
(ویرایش)

یه ایده جالب برای استفاده از گل های آپارتمانی ؛ توی راه پله هست. البته توی این مقاله کلی ایده جالب دیگه برای تزئین راه پله خونه اوره که میتونید ازش استفاده کنید

ارام با پشتکار زود رنج
۱۴۰۱/۶/۲۰ ۰۹:۴۶:۴۰
آخرین حضور: ۱۴۰۱/۸/۲۸ ۱۰:۳۱:۴۳
برای شرکت در گفتگو باید وارد سایت شوید.×

پاسخ سوالات بر اساس تاریخ پرسش سوال

فروردین 1403
چ پ ج ش ی د س
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
یک زن وبسایت تخصصی بهداشت و سلامت زنان و مادران