تعداد بازدید : 482
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱/۲۱
تاریخ آخرین پست : ۱۴۰۰/۱/۲۱
کاربران آنلاین : 0
dr.n
۱۴۰۰/۱/۲۱ ۰۲:۰۹:۲۷
آخرین حضور: ۱۴۰۰/۱/۲۱ ۰۲:۰۹:۲۹

ارز دیجیتال دات (POLKADOT) شما را پولدار میکند

(ویرایش)

در مقاله ی زیر  تمام ویژگی ها و ساختار بلاک چین ارز دیجیتال دات (POLKADOT)  را کامل بررسی می‌کنیم.

پولکادات یا همان ارز دیجیتال دات ، نسل بعدی بلاک چین است که شبکه‌های بلاکچینی دیگر را به هم متصل کرده و یک شبکه یکپارچه از آن‌ها می‌سازد. از این پلتفرم به عنوان تسهیل‌کننده نسل بعدی وب یعنی وب ۳ یاد می‌شود که انحصار اینترنت را می‌شکند و آن را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

ارز دیجیتال دات Polkadot با داشتن چندین مزیت اساسی، سعی در ایجاد تحول در ساختار شبکه‌های بلاک چینی را دارد.

ارز دیجیتال دات (DOT) یا پولکادات چیست؟

اکثر ارزهای دیجیتال برای حل برخی از مشکلات دنیای واقعی با استفاده از فناوری بلاک چین ایجاد شده‌اند. از سوی دیگر، پولکادات برای حل مسائل و مشکلات خود Blockchain به وجود آمده است.ارز دیجیتال دات (POLKADOT)

بر اساس وب‌سایت رسمی این پروژه، پولکادات “یک تکنولوژی چند زنجیره‌ای و شبکه‌ای” است. به عبارت دیگر، پولکادات یک بلاک چین است که بلاک چین‌های متفاوت زیادی را به یکدیگر متصل می‌کند. این برنامه برای از بین بردن برخی از مشکلات عمده‌ای طراحی شده، که منجر به کاهش کاربرد شبکه‌های بلاک چینی برای استفاده در دنیای واقعی شده‌اند. دو مورد از این مشکلات عبارت‌اند از:

مقیاس پذیری (Scalability): به بیان ساده، فناوری بلاک چین به شکلی که امروزه وجود دارد، نمی‌تواند تعداد تراکنش‌هایی را که در جهان غیرمتمرکز پیش‌بینی شده‌اند، به طور کامل اجرا کند. در واقع، شبکه‌های بلاک چینی قادر به پردازش تعداد محدودی تراکنش در ثانیه هستند.

پولکادات یک شبکه چند زنجیره‌ای مجهز به فناوی شاردینگ (Sharding) است، که می‌تواند بسیاری از تراکنش‌ها را در چندین زنجیره به صورت موازی پردازش کرده و تنگناهایی را که در شبکه‌های دیگر رخ می‌دهد، به طور کامل برطرف کند. این قدرت پردازش موازی به طور قابل ملاحظه‌ای مقیاس‌پذیری را بهبود بخشیده و شرایط مناسبی را برای افزایش پذیرش بلاک چین به عنوان یک تکنولوژی جهانی و رونق آن در آینده به وجود می‌آورد.

انزوا (Isolation): شبکه‌های بلاک چین فعلی به سبب عدم امکان تعامل بین آن‌ها، نمی‌توانند با یکدیگر ارتباط برقرار کنند. این مشکل سبب شده که اکنون شبکه‌های بلاک چینی در انزوا باشند.

 

خرید ارز دیجیتال DOT

 

برای شرکت در گفتگو باید وارد سایت شوید.×

پاسخ سوالات بر اساس تاریخ پرسش سوال

فروردین 1403
چ پ ج ش ی د س
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
یک زن وبسایت تخصصی بهداشت و سلامت زنان و مادران