تعداد بازدید : 425
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱/۲۵
تاریخ آخرین پست : ۱۴۰۰/۱/۲۸
کاربران آنلاین : 0
sangejafary
۱۴۰۰/۱/۲۵ ۱۱:۴۳:۳۹
آخرین حضور: ۱۴۰۰/۱/۲۵ ۱۱:۴۳:۴۰

جایی که تو کار سنگ نما باشه میشناسید؟

(ویرایش)

آیا شما هم با جستجوی عبارت سنگ نما و قیمت سنگ نما وارد این صفحه شده اید؟

 

پس با ما همراه باشید تا شما را با ویژگی های کلی یک سنگ نمای خوب، جدول قیمت انواع سنگ نما در سال جاری و همچنین روش بازدید یا سفارش آنلاین سنگ نما آشنا کنیم. با ما همراه باشید.

عوامل محیطی تاثیر بسزایی در سنگ نما میگذارد و سنگ نما را دچار تغییر میکند. عوامل فساد سنگ نما علاوه بر سنگ نما بر روی سنگ های دیگری نظیر سنگ فرش اثر میکند که به آن اشاره میکنیم. در زیر به موارد زیر می پردازیم.

معمولا موادی که با کانی ها واکنش میدهد و آن ها دچار تغییر میکند باعث فساد در سنگ میگردد. از جمله این موارد میتوان به نمک های محلول اشاره کرد که کانی های سنگ ها را دچار تغییر میکند. همچنین آلاینده های هوا و گازهای موجود سنگ را دچار تغییر و تحول میکند.

عوامل فیزیکی نیز بر این مسئله بی تاثیر نیست. از جمله این عوامل میتوان به یخبندان و انبساط و انقباض سنگ اشاره کرد. همچنین عملیات اجرایی نیز بر روی سنگ ها تاثیر میگذارند. درضمن برخی سنگ ها نیز نافذ آب بوده و نفوذ و یخ زدن آب در سنگ باعث تغییر در سنگ میگردد.

در زیر به هر یک از عوامل فساد سنگ نما میپردازیم.

سنگ ورقه ای یا سنگ اسلیت یکی از انواع سنگ های معدنی می باشد که به قطر حدود پنج سانتی متر از معادن استخراج می گردد.

 

سنگ های ورقه ای دارای استحکام بسیار زیادی بوده، زیبایی خاصی به ساختمان می بخشند و همچنین مقاومت بالایی در برابر سرما و گرما دارند.

 

مقاومت این نوع سنگ ها در برابر طوفان و فرسایش حاصل از باد و باران مثال زدنی است.

 

سنگ های ورقه ای مستقیماً از دل طبیعت استخراج می شوند و به رنگ های قرمز، قهوه ای، سیاه، سبز و غیره در بازار موجود هستند.

خرید سنگ لاشه مالون به اهداف مختلفی انجام میگردد. سنگ ها به عنوان ابتدایی ترین مصالح ساختمانی از دیرباز توسط انسان موزد استفاده قرار میگیرد. علیرغم مشکبلاتی نظیر سنگین بودن و حمل سخت به دلیل مزایای که دارند مورد استفاده قرار میگیرند. با توجه به ویژگی های خوبشان سنگ ها در ساختمان های سنگین و در مواردی مانند ساخت تونل کاربرد دارند.

۱۴۰۰/۱/۲۸ ۱۹:۴۲:۱۸
آخرین حضور: ۱۴۰۰/۱/۲۸ ۱۹:۵۸:۴۲
(ویرایش)

برا کجایی برادر؟؟؟ ما یکی از اقواممون رفت سنگ رو آورد در خونه براش برش دادند و نما کرد خونه شو، خیلی گیرون هم پاش در اومد، ولی انصافا خوشگل شده بود

من به آینده امیدوارم
برای شرکت در گفتگو باید وارد سایت شوید.×

پاسخ سوالات بر اساس تاریخ پرسش سوال

فروردین 1403
چ پ ج ش ی د س
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
یک زن وبسایت تخصصی بهداشت و سلامت زنان و مادران