تعداد بازدید : 770
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱/۲۷
تاریخ آخرین پست : ۱۴۰۰/۶/۱۵
کاربران آنلاین : 0
دالی عروسک
۱۴۰۰/۱/۲۷ ۱۳:۱۸:۵۷
آخرین حضور: ۱۴۰۲/۴/۲۷ ۱۸:۰۵:۱۴

اطلاعات کامل درباره کارتون پسرانه : باکوگان

(ویرایش)

کارتون جنگجویان باکوگان محصول مشترک شرکت اسپین مستر کانادا و شرکت تی ام اس ژاپن است که از سال 2008 در حال پخش است. در سال 2019 مجموعه جدید باکوگان با نام میدان نبرد نیز شروع به پخش تلویزیونی کرد. در این کارتون ماجراهای دن و دوستانش است که روی زمین هستند و با موجودات بیگانه مرموز به نام باکوگان ماجراجویی های زیادی را انجام می دهند.

 

چه کسی اسباب بازی باکوگان را تولید می کند؟

شرکت اسپین مستر شرکتی است که به تولید اسباب بازی پسرانه مشغول است. احتمالاً کارتون هایی مقل راستی ریوتس و سگهای نگهبان را دیده باشید. اسپین مستر سازنده هم کارتون و هم اسباب بازی سگ های نگهبان است که همگی با آن آشنایی دارید. اما این روزها با پخش کارتون باکوگان، تولید اسباب بازی باکوگان را هم آغاز کرده است و در سراسر دنیا پخش می کند.

باکوگان ها در سال 2008 برای اولین بار در ژاپن پخش شد. با خرید مجوز باکوگان از سوی اسپین مستر، این روزها کانادایی ها کارتون باکوگان را می سازند. این کارتون این روزها در امریکا، سراسر اروپا، امریکای لاتین، افریقا، استرالیا، نیوزلند و خاورمیانه و حتی ایران در حال پخش است. این کارتون پر از ماجراجویی، رقابت و مبارزه است که پسر بچه ها خیلی آن را دوست دارند.

کارت مغناطیسی و توپ هایی که به باکوگان تبدیل می شوند چیزهایی است که بخش های اصلی کارتون را تشکیل می دهد. به همین دلیل اسباب بازی باکوگان با فقط با کارت مغناطیسی کامل می شود. همچنین اسباب بازی باکوگان باید بتواند با تغییر شکل اندام هایش به حالت توپی دربیاید طوری که در دست به سادگی جا شود. شرکت اسباب بازی سازی اسپین مستر تاکنون نامزد 96 جایزه بهترین اسباب بازی توتی شده اند که توانسته است از میان آنها 28 بار در سال های مختلف و در زمینه های گوناگون برنده شود. بیشتر موفقیت شرکت نیز به خاطر کارتون و اسباب بازی سگهای نگهبان است که این روزها هر جایی سر بزنید آنها را خواهید دید.

 

چه کسی کارتون باکوگان را می سازد؟

کارتون باکوگان را شرکت انیمیشن سازی نلوانا به سفارش اسپین مستر مس سازد. نلوانا اولین شرکت انیمیشن سازی کانادا و تولید کننده و توزیع کننده محتوای کودک در جهان است. نلوانا بیش از 40 سال است که با کتابخانه ای گسترده با بیش از 4000 قسمت از مجموعه های اصلی و برنده جوایز مانند بابر و فرانکلین، مخاطبان سراسر جهان را خوشحال کرده است. کارتون های نلوانا در بیش از 160 کشور در سراسر جهان پخش شده است و از طریق کانال های کودکان پیشرو نیز پخش می شود.

 

چه کسی انیمیشن باکوگان را پخش می کند؟

کانال تلویزیونی کارتون همان شبکه ای است که قسمت های جدید کارتون باکوگان اول از آن پخش می شود. شبکه کارتون نام تجاری سرگرمی جهانی ترنر و شبکه شماره 1 انیمیشن در ایالات متحده است که بهترین کارتون ها را برای کودکان و خانواده ها پخش می کند. این شبکه در 192 کشور و در بیش از 400 میلیون خانه دیده می شود.

 

بزرگترین سورپرایز تماشای لبخند کسی است که بیشترین لذت را دیدنش می بری.
۱۴۰۰/۶/۱۵ ۱۸:۲۹:۵۴
آخرین حضور: ۱۴۰۰/۱۲/۱ ۱۰:۵۱:۰۴
(ویرایش)

یکی از بهترین کارتون های پسرانه که کودکان از تماشای آن لذت میبرن انیمیشن قهرمان های نقاب دار دوبله فارسی هستش

کاوشگر پرجنب و جوش و بی ادعا
برای شرکت در گفتگو باید وارد سایت شوید.×

پاسخ سوالات بر اساس تاریخ پرسش سوال

فروردین 1403
چ پ ج ش ی د س
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
یک زن وبسایت تخصصی بهداشت و سلامت زنان و مادران