تعداد بازدید : 908
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱/۲۸
تاریخ آخرین پست : ۱۴۰۰/۱/۲۸
کاربران آنلاین : 0
cik008
۱۴۰۰/۱/۲۸ ۱۹:۴۶:۴۷
آخرین حضور: ۱۴۰۰/۱/۲۸ ۱۹:۵۰:۵۹

بهترین مارک دستگاه ذوب وکس

(ویرایش)

خرید بهترین مارک دستگاه ذوب وکس

https://arzunkadeh.com/pot-hair-removal-wax-warmer/

دستگاه وکس صورت و بدن مارک پرو وکس

اصلاح صورت و نقاطی از بدن با موم یا همان شمع های مخصوص همواره یکی از بهترین روش های از بین بردن موهای زائد در میان افراد و به ویژه بانوان بوده و هست. دستگاه شمع را هم احتمالا در آرایشگاه های زنانه دیده اید و متوجه شده اید که چقدر کار با آن ساده است و به همین دلیل خرید دستگاه ذوب وکس میتواند در کمتر کردن هزینه های شما بسیار موثر باشد. در واقع با خرید دستگاه ذوب وکس دیگر نیازی به مراجعه های پی در پی برای از بین بردن موهای زائد نقاط مختلف بدن خود به آرایشگاه ها و مراکز بهداشتی اپیلاسیون ندارید و به سادگی قادرید این کار را خودتان انجام دهید
خرید دستگاه ذوب وکس

یکی از بهترین روش های جدید اصلاح و از بین بردن موهای زائد بدن قطعا اپیلاسیون می باشد. اپیلاسیون می تواند هم به وسیله اقایان و هم خانم ها در آرایشگاه ها، مراکز اپیلاسیون و حتی منازل انجام شود. استفاده از مواد استاندارد به اضافه تجهیزات سالم و کارا تاثیر به سزایی بر کیفیت اپیلاسیون خواهد گذاشت. دستگاه موم داغ کن به عنوان یکی از اصلی ترین وسایلی که در اپیلاسیون مورد استفاده قرار می گیرد و نقش مهمی در میزان رضایت افراد دارد.
دستگاه های قدیمی موم داغ کن، میزان زیادی از موم را هدر می دادند و با میزان حرارت نامناسب و یکنواخت کیفیت محصول را از بین می برند. بهترین دستگاه موم داغ کن با امکان تنظیم دما و حفظ کیفیت موم، توانایی گرم کردن انواع موم های معمولی و مرواریدی را داراست. تولیدکنندگان با توجه به نوع طرح، ابعاد، کیفیت، برند محصول و نیز میزان مصرف انرژی، قیمت دستگاه موم خشابی و دوقلو را مشخص کرده و محصولشان را برای فروش در اختیار عموم قرار می دهند.

میتوان گفت که یکی از روش های خرید دستگاه موم خشابی استفاده از خدمات فروشگاه های معتبر اینترنتی است که تا میزان زیادی هزینه های خرید و رفت و آمد را کم می کند. این را هم باید در خاطر داشته باشید که ظرف مخصوص موم اپیلاسیون در دستگاه های جدید موم داغ کن کاملا آنتی باکتریال بوده و در طولانی مدت آلودگی و موم های اضافه را به خود جذب نمی کند، ضمن اینکه امکان شست و شوی محصول با آب گرم و مواد شوینده نیز برای بالاتر بردن سطح بهداشت کالا وجود دارد.
دستگاه موم داغ کن دوقلو به علت داشتن دو محفظه برای قرار گیری وکس در داخل آن، یک گزینه بسیار عالی برای سالن داران به حساب می آید. با توجه به این که موم به صورت مستقیم بر روی پوست افراد قرار می گیرد، سلامت و کیفیت دستگاه موم داغ کن بسیار حائز اهمیت است و در صورت عدم توجه به آن احتمال بروز بیماری های پوستی و قارچی و حتی سوختگی برای افراد رخ خواهد داد.
نحوه استفاده از شمع برای از بین بردن موهای زائد

در ابتدا باید شمع را درون قابلمه بگذارید و پس از چند دقیقه موم گرم شده را به سادگی میتوان مورد استفاده قرار داد. در ادامه توسط یک کاردک یا چوب بستنی یک لایه نازک از آن را روی پوست کشیده و بعد از کمی خشک شدن خلاف به منظور رویش مو سریع آن را می کشیم. گفتنی است که پارافین به صورت ورقه ای جدا میشود و تقریبا شبیه موم عمل میکند، ولی ویژگی های مخصوص به خود را دارد.

جالب است بدانید که پارافین مخصوص صورت و پارافین مخصوص بدن متفاوت هستند و با توجه به اسانس آن در رنگ های مختلف موجود است. کسانی که با بند همیشه گرفتار معضل زخم شدن پوستشان هستند، از شمع خیلی استقبال کرده اند شمع خاصیت نرم کنندگی و شفاف کنندگی روی پوستهای لک دار دارد، کار پاکسازی و لایه برداری قشر مرده پوست را انجام میدهد.
نکته مهم درباره اصلاح با دستگاه ذوب وکس

چنانچه حرارت شمع هنگامی که آن را بر روی پوست می مالید زیاد باشد، این امکان وجود دارد که پوست شما دچار آسیب شود، لذا باید اصلاح با شمع با دقت و ظرافت انجام شود. برای اصلاح موهای زائد بدن، پارافین مخصوص بدن وجود دارد و بهتر است از این نوع پارافین استفاده کنید، چرا که پارافین مخصوص صورت و متفاوت هستند. پارافین در اسانس های گوناگونی در بازار موجود است. می توانید از اسانس دلخواه خود بهره بگیرید.
هرگز برای ذوب کردن شمع از حرارت مستقیم استفاده نکنید، به خاطر این که شمع در این حالت می سوزد. چنانچه تحت درمان با داروهای رتینوئید هستید و یا اخیرا لایه برداری از صورتتان را انجام داده اید، اصلا پوستتان را اصلاح نکنید، چراکه پوستتان به شدت نازک شده است و این امکان وجود دارد که زخم شود. به منظور انجام این روش به افرادی مراجعه کنید که در این کار تبحر کافی دارند، به این دلیل که انجام این روش به وسیله افراد ناوارد، موجب زخم شدن پوست خواهد شد که اصلا خوشایند نیست.
یکی از روش های از بین بردن موهای زائد بدن و صورت اپیلاسیون می باشد. برای انجام اپیلاسیون نیاز به ابزارها و وسائل مورد نیاز می باشد. یکی از این ابزارها دستگاه موم داغ کن می باشد. دستگاه موم گرم کن با انواع و اقسام مدل ها و مارک های مختلفی در بازار موجود است. هنگامی که کیفیت و سرعت انجام کار برایمان مهم باشد سعی می کنیم از بهترین وسائل برای اپیلاسیون موهای زائد استفاده کنیم.
دستگاه موم گرم کن تک قابلمه

دستگاه موم گرم کن تک قابلمه

دستگاه موم گرم کن تک قابلمه فقط دارای یک قابلمه با بدنه فلزی است که انواع موم و وکس ها را ذوب می کند و برای از بین بردن برای موهای زائد صورت و بدن استفاده می شود. این دستگاه فضای کمی اشغال می کند و برای سالن های آرایشی و مصارف شخصی کاملاً مناسب است.

دستگاه موم داغ کن تک قابلمه ای دارای دکمه روشن و خاموش، چراغ نمایشگر برای نشان دادن حالت روشن و خاموشی دستگاه، درجه تنظیم حرارت و یک قابلمه قابل شستشو می باشد.

کار با دستگاه موم داغ کن تک قابلمه ای بسیار راحت است. موم را داخل قابلمه گذاشته و دکمه روشن را می زنید. سپس دستگیره تغییر حرارت را روی دمای دلخواه خود تنظیم می کنید. زمانی که موم حالت مایع به خود گرفت و برای استفاده آماده شد بر روی دمای مناسب تنظیم می کنید تا موم به حالت پایدار برسد که نه سردتر و نه گرم تر بشود.

شما می توانید بعد انجام اپیلاسیون و تمام شدن مواد، قابلمه را از دستگاه بیرون آورده و آن را بشویید تا تمیز شود. قیمت دستگاه موم داغ کن تک قابلمه ای بسیار باصرفه است چرا که شما را برای هر بار رفتن به آرایشگاه و اپیلاسیون بی نیاز می کند و این به خودی خود در پرداخت هزینه ها صرفه جویی می شود.
دستگاه موم گرم کن پرو وکس

دستگاه موم گرم کن پرو وکس

دستگاه موم گرم کن پرو وکس یکی از بهترین ابزارها برای ذوب کردن موم، شمع و وکس می باشد. این دستگاه دارای دارای یک قابلمه، در متحرک و قابل شستشو، قابلیت تنظیم دمای موم و خاموش شدن خودکار دستگاه بعد از رسیدن موم به درجه حرارت دلخواه و چراغ نمایشگر جهت نمایش و اعلام رسیدن به درجه حرارت مورد نظر می باشد.

استفاده از دستگاه به این صورت است که ابتدا موم را داخل قابلمه دستگاه قرار می دهید تا ذوب شود. بعد به کمک کاردک یک لایه نازک از مواد را جهت رویش مو روی پوست کشیده و بعد از کمی خشک شدن خلاف جهت رویش موها باسرعت می کشیم. البته برخی از موم ها برای اینکه آنها را بتوان از پوست جدا کرد نیاز به پارچه دارند. فقط حواستان باشد حرارت مواد ملایم باشد تا پوست تان دچار سوختگی نشود.

قیمت دستگاه موم گرم کن پرو وکس با توجه به هزینه های بالای اپیلاسیون در سالن های زیبایی بسیار مقرون به صرفه می باشد.

    مقاوم در برابر آب
    جنس مخزن آلومینیوم
    ذوب کردن موم در مدت زمان کم
    دارای وزن یک کیلوگرم
    با سیم و برق خانگی کار می کند.
خرید بهترین مارک دستگاه ذوب وکس

برای شرکت در گفتگو باید وارد سایت شوید.×

پاسخ سوالات بر اساس تاریخ پرسش سوال

اردیبهشت 1403
ش ی د س چ پ ج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
یک زن وبسایت تخصصی بهداشت و سلامت زنان و مادران