تعداد بازدید : 522
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱/۳۰
تاریخ آخرین پست : ۱۴۰۰/۱/۳۰
کاربران آنلاین : 0
sepideh1374
۱۴۰۰/۱/۳۰ ۱۲:۳۷:۴۵
آخرین حضور: ۱۴۰۰/۱۱/۲۰ ۱۵:۰۶:۴۶

دستور پخت سالاد ماکارونی به سبک خارق العاده

(ویرایش)

سالاد ماکارونی با کالباس یکی از خوشمزه ترین و پر طرفدارترین انواع سالاد است. برای تهیه کردن سالاد ماکارونی می توانید با توجه به ذائقه و سلیقه خود عمل کنید و مواد اولیه را تغییر دهید. برای مثال می توانید سالاد ماکارونی با مرغ، سالاد ماکارونی با سوسیس، سالاد ماکارونی با ژامبون و … را درست کنید.

سالاد ماکارونی با کالباس یکی از بهترین انتخاب ها برای پذیرایی کردن از مهمانان در تولد، دورهمی های عصرانه و … می باشد. این سالاد را می توانید در کنار غذای اصلی در مهمانی های ناهار و یا شام به عنوان پیش غذا هم سرو کنید. این سالاد خوشمزه خیلی سریع و راحت آماده می شود و طعم و مزه خیلی خوبی هم دارد. می توانید مطمئن باشید که همه مهمانان شما از بچه ها گرفته تا بزرگترها از این سالاد خوشمزه استقبال خواهند کرد.

مواد اولیه مورد نیاز برای تهیه سالاد ماکارونی با کالباس

همان طور که گفتیم می توانید سالاد ماکارونی را در انواع بسیار گوناگونی تهیه کنید. می توانید از مرغ، سوسیس و  … نیز برای تهیه این سالاد خوشمزه استفاده کنید. اما در این نوشته قصد داریم طرز تهیه سالاد ماکارونی با کالباس را آموزش دهیم که بسیار خوشمزه می باشد. برای تهیه این سالاد پر طرفدار می توانید از هر نوع کالباسی که بیشتر دوست دارید و طعم آن را می پسندید استفاده کنید. مواد اولیه ای که برای تهیه این نوع سالاد ماکارونی نیاز دارید عبارتند از:

 

سالاد ماکارونی با کالباس

سالاد ماکارونی با کالباس

  • یک بسته ماکارونی فرمی
  • صد و پنجاه گرم خیارشور
  • یک لیوان کالباس نگینی شده
  • نصف پیمانه نخود فرنگی پخته شده
  • نصف پیمانه ذرت پخته شده
  • دو عدد هویج متوسط
  • سه پیمانه سس مایونز

طرز تهیه سالاد ماکارونی با کالباس

  1. تهیه کردن این نوع سالاد بسیار راحت است و سریع هم انجام می شود. برای تهیه این سالاد ماکارونی باید مراحل زیر را به ترتیب انجام دهیم.
  2. ابتدا باید آب جوش آماده کنیم و ماکارونی فرمی را در آب جوش بریزیم. مقداری روغن و نمک هم به آن اضافه می کنیم.
  3. زمانی که ماکارونی ها کمی نرم شدند آن ها را آبکشی می کنیم.
  4. خیارشورها را به صورت نگینی خرد می کنیم.
  5. هویج ها را رنده می کنیم.
  6. خیارشور و کالباس نگینی شده، هویج رنده شده، ذرت و نخود فرنگی پخته شده را با ماکارونی هایی که آبکش کرده ایم مخلوط می کنیم.
  7. سس را با سالاد ماکارونی مخلوط می کنیم و سالاد را در یخچال قرار می دهیم تا خنک شود.

فوت و فن های سالاد ماکارونی خوشمزه و مجلسی

  • برای خوشمزه تر شدن این سالاد می توانید سیب زمینی های نگینی سرخ شده را هم به آن اضافه کنید.
  • در صورت تمایل می توانید مقداری سس فرانسوی هم به سالاد اضافه کنید تا خوش طعم تر شود.
  • می توانید در سالاد ماکارونی از گوجه های نگینی شده و کاهوی ریز شده هم استفاده کنید.
  • کلم بنفش رنده شده هم سالاد شما را زیباتر خواهد کرد.
  • می توانید مرغ رشته رشته شده را نیز به سالاد اضافه کنید.
  • سوسیس نگینی و سرخ شده نیز سالاد ماکارونی را خوشمزه می کند.
  • تزیین سالاد ماکارونی با کالباس بسیار راحت است و می تواند سفره یا میز غذای شما را شیک تر کند.

طرز تهیه سالاد ماکارونی قالبی

طرز تهیه سالاد ماکارونی با کالباس و مرغ

طرز تهیه سالاد ماکارونی با کالباس و مرغ

می توانید سالاد ماکارونی را به صورت قالبی تهیه کنید تا ظاهر زیباتری داشته باشد. برای تهیه کردن سالاد ماکارونی به شکل قالبی تنها کافی است در قالب مورد نظرتان یک کیسه پلاستیکی قرار دهید. سالاد را داخل قالب بریزید و کمی فشرده کنید و آن را در یخچال بگذارید. بعد از چند ساعت سالاد را از یخچال خارج کنید. قالب را در ظرف مناسبی برگردانید و پلاستیک را از روی آن بردارید.

طرز تهیه سالاد ماکارونی با مرغ

علاوه بر سالاد ماکارونی با کالباس، این سالاد خوشمزه را می توانید با مرغ هم تهیه کنید. برای تهیه کردن این سالاد با مرغ ابتدا باید مرغ را بپزید و رشته رشته کنید. مرغ های رشته رشته شده، خیارشور نگینی شده، کاهوی خرد شده، سس مایونز و مقدار کمی فلفل سیاه را با ماکارونی فرمی آبکش شده مخلوط می کنیم.

البته همان طور که گفتیم می توانید مواد اولیه درست کردن سالاد ماکارونی را با توجه به سلیقه خود تغییر دهید. برای تهیه سالاد ماکارونی با مرغ هم می توانید از مواد دیگری مانند نخود فرنگی، ذرت، گوجه گیلاسی، زیتون، کلم، سیب زمینی سرخ شده و …. نیز استفاده کنید.

طرز تهیه سالاد ماکارونی با سوسیس

سالاد ماکارونی با سوسیس نیز انتخاب بسیار خوبی به عنوان پیش غذا برای مهمانی های مختلف می باشد. البته قابل ذکر است که این سالاد کالری بسیار بالایی دارد و می تواند به عنوان غذای اصلی برای وعده ناهار یا شام اعضای خانواده نیز استفاده شود. برای تهیه سالاد ماکارونی با سوسیس می توانید هر نوع سوسیسی را که عطر و طعم آن را بیشتر دوست دارید انتخاب کنید. برای تهیه این سالاد خوشمزه باید به ترتیب زیر عمل کنیم.

  • سوسیس ها را باید به صورت نگینی خرد کرده و سرخ کنید.
  • ماکارونی فرمی را با توجه به دستور روی آن آماده کرده و آبکش کنیم.
  • خیارشور را نگینی خرد می کنیم.
  • هویج را رنده می کنیم.
  • هویج، خیارشور، سوسیس و سس مایونز را با ماکارونی های آبکش شده مخلوط می کنیم.
  • می توانید از کاهوی خرد شده، کلم خرد شده، ذرت پخته شده، نخود فرنگی پخته شده و … نیز در این سالاد استفاده کنید تا هم ظاهر بهتری داشته باشد و طعم آن لذیذتر شود.

محصولات دهکده پروتئین

دهکده پروتئین تولید کننده انواع سوسیس، ژامبون، همبرگر و … است. برای تهیه سالاد ماکارونی با کالباس می توانید با خیالی آسوده از محصولات دهکده پروتئین استفاده کنید. دهکده پروتئین برای تهیه تمامی محصولاتش از مواد اولیه سالم، تازه و مرغوب استفاده می کند.

علاوه بر استفاده از مواد اولیه با کیفیت، عدم استفاده از مواد افزودنی مضر و مواد نگهدارنده نیز یکی دیگر از امتیازات این محصولات خوشمزه می باشد. به همین دلیل می توانید بدون نگرانی در مورد مضرات سوسیس و کالباس از محصولات دهکده پروتئین استفاده کنید و از عطر و طعم آن ها لذت ببرید.

محصولات دهکده پروتئین را می توانید به راحتی به صورت آنلاین از سایت دهکده پروتئین یا به صورت حضوری از شعب دهکده پروتئین خریداری کنید.

ارام با پشتکار زود رنج
برای شرکت در گفتگو باید وارد سایت شوید.×

پاسخ سوالات بر اساس تاریخ پرسش سوال

اردیبهشت 1403
ش ی د س چ پ ج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
یک زن وبسایت تخصصی بهداشت و سلامت زنان و مادران