تعداد بازدید : 559
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۲/۴
تاریخ آخرین پست : ۱۴۰۰/۲/۴
کاربران آنلاین : 0
sepideh1374
۱۴۰۰/۲/۴ ۱۴:۴۳:۴۸
آخرین حضور: ۱۴۰۰/۱۱/۲۰ ۱۵:۰۶:۴۶

اگه دنبال پله شیک و زیبا برای حیاط هستی این مقاله رو بخون + تصویر

(ویرایش)

پله حیاط خانه ویلایی ، امروزه در دنیای مدرن طراحی داخلی، راه پله ها فقط به عنوان ابزار جا به جایی میان طبقات محسوب نمی شود. طراحان داخلی از این اِلمان به عنوان یکی از اجزا مهم در دکوراسیون خانه ها و ویلا ها یاد می کنند بطوری که توجه و حساسیت ویژه ای بر روی زیبایی و کاربرد آن دارند. پله های فلزی و فرفورژه را می توان یکی از مستحکم ترین و ارزان ترین نوع پله محسوب کرد که به لحاظ اجرا و تنوع بالا در طرح و مدل نسبت به بقیه پله ها دارای مزیت نسبی است.

  1. با خواندن این مقاله شما را با موضوعات مانند : مدل های پله فلزی گرد برای حیاط، مدل های پله فلزی فرفورژه ، مدل های پله فلزی ساده، مدل های پله فلزی حیاطی  آشنا میکنیم .

پله حیاط خانه ویلایی

مدل های پله فلزی گرد برای حیاط

همان طور که میدانید پله ها را میتوان از جمله موارد کاربردی و زیباسازی فضای خارجی ویلا یا حتی فضای داخلی ساختمان معرفی کرد در صورت عدم توجه به نوع آن و طراحی به کاربرده شده برای پله های حیاط ویلا میتواند فضای زشتی در دکوراسیون شما ایجاد کند .

اما بالعکس با در نظر گرفتن یک طراحی مناسب و زیبا متناسب با نوع حیاط ویلای خود میتوان آن ها را تبدیل به نقاط عطف منزل یا حیاط ویلایی خود کرد .

همان طور که میدانید راه پله ها انواع مختلفی دارند که میتوان با صراحت کامل گفت پله گرد فلزی جزو پرطراف دارترین پله های حیاط ویلایی محسوب میشود . بالاترین جستجو در اینترنت برای مدل های پله، پله گرد فلزی است که شاید قیمت مناسب، تنوع بالا طرحها و سرعت بالای اجرا را از عوامل این انتخاب دانست.

پله گرد حیاط خانه ویلایی

پله گرد حیاط خانه ویلایی

مدل های پله فلزی فرفورژه  :

فرفورژه ها معمولا برای طراحی پله ها به کار برده میشود به طور ساده تر میتوان گفت زمانی که پله های حیاط ویلایی خود را به کار بردید میتوانید از فلز فرفورژه برای تزیین پله های خود از آن استفاده کنید و ظاهری زیبا و جذاب راه پله های حیاط ویلایی خود ببخشید .

نکته : میتوان از فلز های فرفورژه برای طراحی نرده های پله های داخل ساختمان هم برای پله های حیاط ویلایی خود استفاده کرد.

مدل های پله فلزی فرفورژه

مدل های پله فلزی فرفورژه

مدل های پله فلزی ساده :

اگر در نظر دارید برای پله های حیاط ویلایی خود از پله های ساده استفاده کنید بهترین ایده استفاده از پله های فلزی است .  راه پله های ساده چون از حالت تزیین و فانتزی بودن خارج می شوند بهتر است که از فلز که قیمت پایین تر و طول عمر بالاتری دارند استفاده شود.

نکته : مورد دیگری که خیلی اهمیت زیادی دارد این است که، در فضایی که افراد رفت و آمد زیادی دارند استفاده از پله های ساده فلزی یک طرفه و دو طرف بهتر از مدل های دیگر است در این پله ها از لحاظ رفت و آمد آسان و جابجایی وسایل در آنها، جزو مزیت محسوب می شود.

پله فلزی ساده

مدل های پله فلزی حیاطی :

پله ها همان طور که میدانید در بیشتر خانه های قدیمی حیاط دار پله هایشان از نوع سنگ ساخته می شدند و کمتر از عناصری مانند فلز ، چوب ، شیشه ….. در ساخت راه پله مورد استفاده قرار می گرفت.

اما امروزه با پیشرفت طراحی و اجرای پله های مدرن، سبک جدیدی از پله های بیرون ساختمان مرسوم شده اند که علاوه بر کارآیی، زیبایی نمای ویلا و ساختمان را دوچندان می کند. این پله های همگی فلزی هستند و در انواع ساده و گرد قابل اجرا هستند .

مدل های پله فلزی حیاطی

مزایای راه پله های فلزی:

همان طور که میدانید سازه های فلزی جزو مستحکم ترین سازه ها محسوب میشوند و عمر طولانی نیز دارند .

سازه های فلزی خوردگی و پوسیدگی را در طول سال تجربه نمی کند به وجود تمام این دلایل است که استفاده از پله های فلزی برای حیاط ویلا ها بسیار مناسب تر از پله های با نوع های دیگر است .

فلز سازه نسبتاً ارزان تر از بتن، چوب یا سایر مواد است که می تواند برای ساخت پله فلزی استفاده شود.

هنگامی که شما طول عمر، قابلیت انعطاف پذیری، استحکام و تجدید نظر زیبایی شناختی، فلز ساختاری را در نظر بگیرید یکی از ارزان ترین مصالح ساختمانی است. نه تنها این بلکه فرآیند ساخت پله های فلزی نیز ارزان است. تمام اجزاء مانند پله ها و نرده ها به صورت جداگانه ساخته می شوند و به موقع وارد می شوند و آماده جمع آوری می شوند. کل فرایند صرفه جویی زیادی در هزینه های کار و منابع است.

پله فلزی دو طرفه بلند، دوطرفه باکس شده، پله فلزی سازه میانی، پله فلزی با روکش چوب، شمشیری پترن دار، فلزی باکس پلکانی، فلزی سازه میانی نامتقارن و راه پله فلزی فرفورژه از انواع مدلهای پله و راه پله فلزی است که در داخل و خارج ساختمان ها و ویلاها اجرا می شوند.

مدل های پله فلزی حیاطی

طراحی و پیاده سازی مدل پله حیاط خانه ویلایی :

طراحی و پیاده سازی مدل پله حیاط خانه ویلایی ، باعث کاهش هزینه در ساخت و اجرای پله مورد نظر شما برای ساختمانتان میشود همچنین شما به آسانی طراحی مختلفی که مد نظرتان است را پیاده سازی کنید .

اگر قصد طراحی و پیاده سازی  پله برای حیاط ویلایی خود را دارید ، می توانید با مشاورین ما در شرکت تکنومتال  تماس حاصل نمایید. همکاران ما آماده پاسخگویی به سوالات شما می باشند.

ارام با پشتکار زود رنج
برای شرکت در گفتگو باید وارد سایت شوید.×

پاسخ سوالات بر اساس تاریخ پرسش سوال

اردیبهشت 1403
ش ی د س چ پ ج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
یک زن وبسایت تخصصی بهداشت و سلامت زنان و مادران