تعداد بازدید : 560
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۲/۴
تاریخ آخرین پست : ۱۴۰۰/۴/۴
کاربران آنلاین : 0
sepideh1374
۱۴۰۰/۲/۴ ۱۴:۵۱:۵۴
آخرین حضور: ۱۴۰۰/۱۱/۲۰ ۱۵:۰۶:۴۶

میخوای حیاط خونت رو با صفا و قشنگ کنی؟ پس زود این مقاله رو بخون

(ویرایش)

ایده خلاقانه برای تزیین حیاط ، همان طور که میدانید امروزه افرادی زیادی وجود داراند علاوه بر طراحی داخل منازل به طراحی داخل حیاط خود اهمیت بیشماری میدهند شما می توانید با ایجاد یک طراحی فضای سبز در حیاط منزلتان زیبای و طراوت را به آسانی به خانه های خود بیاورید و اهل منزل میتواند اوقات فراغت خود را برای مطالعه و تفریح ……. به راحتی در منزل خود سپری کند .

اغلب افراد تصور می کنند که برای تزیین حیاط باید هزینه های زیادی را صرف نمایند در صورتی که این تصور نادرست است و شما می توانید به کمک ایده های خلاقانه به طراحی حیاط منزل خود بپردازید و فضایی بی نظیر و آرامش بخش را در آن ایجاد نمایید.

با خواندن این مقاله شما را با موضوعات مانند : تزیین حیاط با استفاده از فضای سبز، فضایی برای پخت و پز در دکوراسیون حیاط، درهای کشویی بزرگ، اضافه کردن یک آلاچیق فلزی به فضای باز حیاط ، اضافه کردن یک گلخانه کوچک، قرار دادن مبلمان فلزی در حیاط، زیبا سازی حیاط با استفاد از حوضچه یا استخر فلزی از پیش ساخته شده، حیاط سبز با تزئینات روشن

ایده خلاقانه برای تزیین حیاط

تزیین حیاط با کمک ایده های جالب:

ایجاد یک باغچه متناسب با حیاط منزلتان یک ایده خلاقانه برای تزیین حیاط شماست ،شما می توانید با استفاده از گل های  رنگارنگ و در صورت رشد گل ها فضای بی نظیر و چشم نوازی در باغچه حیاط خود ایجاد کنید .

کاشت گونه های مختلف درخت نیز در فضای باغچه یکی دیگر از انواع ایده های جالب و خلاقانه می باشد و شما می توانید در دور تا دور باغچه درخت های مختلفی را بکارید تا با رشد درخت ها فضای سبزی جذاب در حیاط منزل تان ایجاد شود.

تزیین حیاط با استفاده از فضای سبز

فضایی برای پخت و پز در دکوراسیون حیاط :

یک ایده بسیار جالب تر استفاده از یک آشپز خانه فلزی برای حیاط منزلتان است ، با استفاده از این ایده شما میتوانید به راحتی در یک آشپزخانه ای که هم خنک است هم در فضای سبز قرار دارد دسترسی داشته باشید .

درهای کشویی بزرگ، جادویی هستند :

با این حال، اگر شما ایده آشپزخانه در فضای باز را دوست داشتید اما فضا و یا وسایل لازم برای ایجاد آن ندارید، در صورتی که آشپزخانه فضای داخلی خانه شما به سمت فضای باز راهی دارد شما می توانید با در نظر گرفتن یک درب کشویی بزرگ یا یک پنجره فلزی بزرگ از آشپزخانه داخلی خانه خود به فضای بیرون راهی باز کنید و اضافه کردن یک پیشخوان و چند چهارپایه به راحتی غذا را بر روی پیشخوان سرو کنید.

 

اضافه کردن یک آلاچیق فلزی به فضای باز حیاط :

با اضافه کردن یک سایبان و یا یک آلاچیق فلزی می توانید فضای جذابی را در حیاط باز و نیمه محصور خانه به وجود بیاورید. با ایجاد یک مکان سایه دار و با تمام امکاناتی که در خانه وجود دارد، گرما را از خود دور کنید و از نشستن در فضا لذت ببرید.

اضافه کردن یک آلاچیق فلزی به فضای باز حیاط

اضافه کردن یک گلخانه کوچک :

شما میتوانید با ترکیب آجر و فلز همچنین شیشه یک گلخانه کوچک و خیلی زیبای داشته باشید .

 

قرار دادن مبلمان فلزی در حیاط :

با وجود انواع مبلمان های فلزی در رنگ های متفاوت همچنین اشکال های متنوع ، متناسب با سلیقه و دکوراسیون حیاط منزلتان یکی را انتخاب کنید و در حیاط خود قرار دهید که در مواقع مطالعه یا استراحت از آن ها استفاده کنید .

قرار دادن مبلمان فلزی در حیاط

زیبا سازی حیاط با استفاد از حوضچه یا استخر فلزی از پیش ساخته شده :

شما میتوانید به راحتی با قرار دادن حوضچه یا استخر های فلزی آماده برای زیبا سازی همچنین استفاده از (استخرآماده) هم برای ورزش هم برای آرامش خود از آن استفاده نمایید .

حیاط سبز با تزئینات روشن :

تزئینات روشنایی  در فضای حیاط منزلتان شما میتوانید یک فضایی رویایی و شب‌هایی آرامش‌بخش و عاشقانه به شما هدیه می‌دهد. لامپ‌های کوچک تزئینی، شمع‌های روشن و فانوس‌ها انتخاب‌های خوبی برای این کارند.

حیاط سبز با تزئینات روشن

استفاده از داربست فلزی برای تزیین حیاط :

استفاده از باغ داربستی در دکوراسیون فضای بیرونی منزل شما می تواند به شما کمک کند تا فضای قابل رشد بیشتری را برای گیاهان خود ایجاد کنید. با این روش شما می توانید زمینه رویش گیاهانی مانند رزهای وحشی، گل یاس معطر، تمشک، مو و… را بدون در نظر گرفتن فضای طبقه ای افزایش دهید.

داربست فلزی

طراحی و پیاده سازی ایده خلاقانه برای تزیین حیاط:

طرح های به کار رفته برای تزیین حیاط منازل زیبا ، چشم انداز حیاط منزل شما را جالب و زیبا میکند . از سویی دیگر  استفاده از آن باعث ایجاد هوای پاک همچنین کمک زیادی به افرادی میشود که زمان کافی برای بیرون رفتن و استفاده از فضای سبز بیرون را ندارند.
اگر قصد طراحی حیاط منزل خود یا بارکون را دارید، می توانید با مشاورین ما در شرکت تکنومتال  تماس حاصل نمایید. همکاران ما آماده پاسخگویی به سوالات شما می باشند.

ارام با پشتکار زود رنج
۱۴۰۰/۴/۴ ۱۸:۰۷:۱۸
آخرین حضور: ۱۴۰۱/۲/۵ ۱۷:۲۱:۴۴
(ویرایش)

بهتون پینشنهاد میکنم برای اینکه بهترین نتیجه رو بگیرید در روشنایی حیاط از لامپ حیاط بهره بگیرید تا مطابق با خواسته و نیازتان بتوانید حیاط خونه با صفا و قشنگی رو داشت.

ساوه الکتریک مشاکره ،صحبت و انتخاب حرفه ای و مناسب در خرید محصولات
برای شرکت در گفتگو باید وارد سایت شوید.×

پاسخ سوالات بر اساس تاریخ پرسش سوال

فروردین 1403
چ پ ج ش ی د س
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
یک زن وبسایت تخصصی بهداشت و سلامت زنان و مادران