تعداد بازدید : 300
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۲/۱۶
تاریخ آخرین پست : ۱۴۰۰/۲/۱۶
کاربران آنلاین : 0
sepideh1374
۱۴۰۰/۲/۱۶ ۱۲:۴۱:۳۷
آخرین حضور: ۱۴۰۰/۱۱/۲۰ ۱۵:۰۶:۴۶

با این سه تا نرم افزار میتونی کلی فالوور وارد پیجت کنی

(ویرایش)

اگر فعالیت در اینستاگرام را بصرت حرفه ای انجام میدهید، حتما به نرم افزار فالوور یاب اینستاگرام نیاز پیدا خواهید کرد. اما اینکه کدام یک از این نرم افزارها میتوانند فالوور واقعی ، ایرانی و هوشمندی را به پیج شما وارد کنند، نکته ای است که در این مقاله لحاظ کرده و برای معرفی فالوور یاب اینستاگرم باید مدنظر قرار گرفته شود.

فالوور واقعی اینستاگرم چیست و چه تفاوتی با فالوور فیک دارد؟

فالوور واقعی به کاربرانی گفته میشود که حقیقتا وجود داشته و اکانت فعال دارند. این کاربران از طریق سایت ، اپلیکیشن یا امتیاز سکه ساخته نشده و اگر بتوانید فالوور واقعی هدفمند که جامعه مخاطبین شما را تشکیل میدهند پیدا کنید ، بسیار با ارزش خواهد بود.

نرم افزارهای افزایش فالوور واقعی

خرید فالوور اینستاگرام واقعی

کمتر کسی ست که به فکر افزایش فالوور در اینستاگرام افتاده  و وقتی برای خرید فالوور واقعی ،  پول را بحساب فرد مدعی واریز کرد، بلاک نشده باشد. باتوجه به افزایش حجم این فعالیت غیر حرفه ای ، ضرورت نیاز به نرم افزار فالوور یاب واقعی بیشتر حس میشود تا بدین وسیله همه چیز ایمن و تحت کنترل خودتان اتفاق بیفتد.

آشنایی با نرم افزارهای فالوور اینستاگرام

کافه اینستاگرام : این نرم افزار برای افزایش فالوور به شما کمک میکند اما این نکته را مدنظر قرار دهید که همه ی فالوورهای آن واقعی نیستند و از بین افرادی که شما را فالو میکنند صرفا 10 تا 70 نفر آنها واقعی بوده و شما را لایک خواهند کرد. همچنین بدلیل ضعیف بودن سرورهای ارائه دنده این برنامه ، از سرعت بالایی برخوردار نیست. شما میتوانید این نرم افزار را از طریق لینک زیر دریافت کنید:

کافه اینستاگرام

نرم افزار نینجاگرام : اگر بدنبال یک نرم افزار مناسب برای افزایش فالوور هدفمند هستید، این برنامه از جمله بهترین ها خواهد بود. چراکه در نینجاگرام شما قادر خواهید بود #هشتگ مورد نظر خود را وارد کرده و بطور هدفمند پیج های مرتبط به آن لایک شود. از جمله دیگر امکاناتی که این برنامه را متمایز میکند اینست که علاوه بر لایک اقدام به فالو و لایک سه پست دیگر هم میکند.

نرم افزارهای افزایش فالوور واقعی

اگر میخواهید این موضوع چقدر به شما در افزایش فالوور اینستاگرام کمک میکند باید بگوییم به طور میانگین با لایک 5000 پست در روز ، 500 فالور واقعی برای شما بدست خواهد آمد. شما میتوانید این برنامه را از طریق لینک زیر بدست آورده و دانلود کنید:

نینجاگرام

فالور بگیر اینستاگرام: یکی دیر از برنامه های افزایش فالوور واقعی ، فالور بگیر اینستاگرام است که قابلیت های جالبی دارد که در اینجا ذکر میکنیم:
*افزایش فالور های اینستاگرام

*فالور های کاملا واقعی

*امکان اضافه کردن چندین اکانت به برنامه

*هدیه روزانه

*نمایش وضعیت سفارش

*استفاده راحت و آسان از برنامه

*افزایش لایک تصاویر

این برنامه هیچ اطلاعاتی برای ورود به اینستاگرام نمیگیرد و شما مستقیما وارد اینستاگرام میشوید که این موضوع برنامه فالور بگیر اینستاگرام را برای شما ایمن تر خواهد کرد. برای دانلود این برنامه از لینک زیر اقدام کنید:

فالوور بگیر اینستاگرامفالوور واقعی اینستاگرام

دریافت فالوور واقعی

همچنین اگر بدنبال یک فعالیت کاملا حرفه ای ، منطبق با الگوریتم های اینستاگرام میباشید و قصد دارید یک پیج حرفه ای  جذاب را مدیریت کنید میتوانید با همکاران ما در استودیو هشت و چار تماس بگیرید. استودیو هشت و چار دارای تیم تولید کننده محتوا شبکه های اجتماعی ، تیم عکاسان و مدیران پیج های اینستاگرام میباشد که به خوبی میتواند مسیری کسب و کار شما را متفاوت و استاندارد طراحی کرده و جهشی متفاوت از سایر رقبا برایتان رقم بزند. همین حالا برای یک اتفاق بی نظیر در پیج اینستاگرام خود اقدام کرده و زمان را از دست ندهید.

ارام با پشتکار زود رنج
برای شرکت در گفتگو باید وارد سایت شوید.×

پاسخ سوالات بر اساس تاریخ پرسش سوال

فروردین 1403
چ پ ج ش ی د س
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
یک زن وبسایت تخصصی بهداشت و سلامت زنان و مادران