تعداد بازدید : 764
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۴/۸
تاریخ آخرین پست : ۱۴۰۰/۴/۸
کاربران آنلاین : 0
موناااااااا
۱۴۰۰/۴/۸ ۱۶:۱۵:۱۷
آخرین حضور: ۱۴۰۰/۷/۳ ۱۲:۵۰:۲۹

تشخیص بوی عطر از روی رنگ آن​

(ویرایش)


از رنگ یک عطر می توان به بوی آن نیز پی برد. شاید این مسئله در نگاه اول کمی عجیب باشد، اما در این مقاله به صورت مفصل به آن خواهیم پرداخت.

البته این قضیه همیشه هم صدق نمی کند و شاید گاهی اوقات نتوان از روی رنگ به بوی عطر ها پی برد. به هر حال، دانستن این مطلب به ما کمک می کند که خیلی سریع تر به خواسته ی خودمان برسیم. اگر شما هم از دوستداران عطر و ادکلن هستید و می خواهید در این زمینه به اطلاعات بیشتری برسید، همراه ما باشید.

رنگ قرمز​

عطر هایی با رنگ قرمز معمولا بوی بسیار تند و قدرتمندی دارند. در این عطرها بیشتر از ترکیباتی همچون ادویه جات، فلفل، زنجبیل و جوز هندی به کار رفته است. خود این عطر های قرمز به دو بخش تقسیم می شود. در صورتی که عطر قرمز تیره دارید؛ رایحه ی آن تلخ است و در غیر این صورت، به صورت شیرین خواهد بود. گفتنی است که از این عطر ها بیشتر در محافل رسمی استفاده می گردد.

رنگ آبی​

استفاده از عطر هایی با رنگ آبی، نشاط و طراوت را به شما هدیه می دهد. به همین دلیل، گفته می شود که این عطر ها بیشتر مناسب ورزشکاران است. عطر های آبی تیره، رایحه ای تلخ به همراه ترکیباتی مانند ادویه جات و زعفران را در خود دارند. آبی روشن در بیشتر موارد خنک و شیرین بوده و آرامش را برای شما و اطرافیانتان به ارمغان می آورد.

تشخیص بوی عطر از روی رنگ آن

 

رنگ صورتی​

بدیهی است که عطر هایی با رنگ صورتی برای خانم‌ها ساخته شده است و بهترین انتخاب ممکن برای آن ها به شمار می رود. این عطر ها در اکثر مواقع از گل ها به وجود آمده اند. صورتی کم رنگ نشان دهنده ی شیرین و خنک بودن آن است. صورتی تیره، شیرین و گرم بودن آن را مشخص می کند. گل رز تقریبا پای ثابت تمام گل های صورتی است و بوی خوبی را هم به آن می دهد. هر رنگ می تواند شخصیت یک فرد را هم به تصویر بکشد، به عنوان مثال، افرادی با شخصیت احساسی از عطر های صورتی رنگ بهره می برند.

رنگ زرد​

عطر های زرد رنگ خود به چند بخش لیمویی، قهوه ای و طلایی تقسیم می شوند و از پر طرفدارترین رنگ ها هم هستند. عطر هایی با این رنگ از روایح خنک و مناسب برای فصول گرم ساخته شده اند. حال هر چه رنگ این عطر ها به سمت قهوه ای بودن پیش برود، رایحه ی آن نیز تغییر می کند و گرم تر می شود. برای ساخت این عطر ها از گل های زیادی استفاده می شود و معمولا هم برای آقایان مناسب است. افراد مغرور و با اعتماد به نفس بالا نسبت به زدن این عطر اقدام می کنند.

رنگ سبز​

از دیر باز تا کنون، عطر های سبز همیشه باعث موفق شدن برند های عطر سازی شده اند. این عطر ها همان طور که از رنگشان پیداست، طبیعت را برای ما تداعی می کنند و می توان روایحی در این خصوص را در آن ها استشمام کرد. در این گونه عطر ها از گل ها، خزه ها و برخی دیگر از گیاهان استفاده می گردد. بنابراین می توان نتیجه گرفت که این عطر ها خنک هستند و رایحه ی این چنینی را به ما هدیه می دهند. پس اگر شما هم انرژی بالایی دارید، توصیه می کنیم از این عطر استفاده نمایید.

تشخیص بوی عطر از روی رنگ آن

 

رنگ سفید​

این رنگ بیان گر پاکی است و اکثرا رایحه ای شیرین و خنک در عطر های این چنینی حس می شود. این عطر ها به این دلیل که ملایم و جذاب هستند، برای افرادی که بیشتر لباس سفید می پوشند، مناسب است. انسان هایی با نظر فراوان و شوخ طبعی زیاد به سراغ عطر های سفید رنگ می روند.

رنگ مشکی​

معمولا از مواد مختلفی در ترکیب عطر های مشکی استفاده می شود تا سرانجام به نتیجه ی دلخواه دست پیدا کنند. از این محتویات باید به ادویه جات، چوب و برخی گیاهان معطر اشاره داشت که در مجموع رایحه ی تلخی هم دارند. حال جالب است بدانید که این موضوع در عطر های آقایان و خانم ها متفاوت است.
اگر عطر مشکی زنانه دارید، بیشتر گل های مانند یاس در آن به کار رفته است. در غیر این صورت، ادویه جات را باید ترکیب آن عطر به حساب آورد. در مجموع باید گفت که عطر های مشکی بسیار تلخ و کلاسیک هستند و به جذابیت شما نیز خواهند افزود.
در سایت مارسلا می توانید عطر هایی با رنگ های مختلف و مطابق با سلیقه و شخصیت خود را پیدا کرده و سفارش دهید. با مراجعه به این نشانی banimode.com می توانید مشخصات و قیمت عطر های قدیمی و جدید را مشاهده و کرده و از یک سفارش آنلاین لباس و عطر مقرون به صرفه لذت ببرید.

معرفی چند نمونه از لوکس ترین و منحصر به فرد ترین عطر های مردانه​

یکی از مهم ترین بخش های خرید عطر مردانه، تنوع بسیار بالای محصولات این حوزه است. عموما عطر های مردانه در روایح و برند های مختلفی در حال تولید هستند که این تنوع، باعث سردرگمی بسیاری از مشتریان شده است. از لوکس ترین برند های تولید عطر مردانه می توان به برند های کرید، شنل، مارلی، تام فورد، جووی، جو مالون، بای کیلیان، فردریک مال، ناسوماتو، اورتو پاریسی و... اشاره نمود.

یه روز خوب میاد
برای شرکت در گفتگو باید وارد سایت شوید.×

پاسخ سوالات بر اساس تاریخ پرسش سوال

فروردین 1403
چ پ ج ش ی د س
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
یک زن وبسایت تخصصی بهداشت و سلامت زنان و مادران