تعداد بازدید : 770
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۴/۱۶
تاریخ آخرین پست : ۱۴۰۲/۱۱/۲۹
کاربران آنلاین : 0
موناااااااا
۱۴۰۰/۴/۱۶ ۱۲:۴۰:۵۹
آخرین حضور: ۱۴۰۰/۷/۳ ۱۲:۵۰:۲۹

معرفی چند مدل مانتو ترند زنانه

(ویرایش)

مانتو زنانه لباسی متنوع در جنس، رنگ، طرح و مدل است که انتخاب مانتو مناسب، استایل شما را چشمگیر خواهد کرد؛ این نکته را به یاد داشته باشید که چشمگیر بودن مانتو به طراحی عجیب و رنگ‌های چشمگیر ارتباطی ندارد؛ شما با انتخاب یک مانتو تک‌رنگ ساده نیز می‌توانید استایل خود را در مرکز توجه قرار دهید.


 

معرفی ۵ مدل مانتو ترند زنانه


مانتو یک پوشش لباس خانم‌های ایرانی است که مدل‌ها و رنگ‌های متنوعی دارد. خانم‌ها به طرح‌ها و این لباس توجه خاصی دارند. این لباس اصلی در خارج از خانه، اولین و مهم‌ترین لباسی است که توجهات را به خود جلب می‌کند و مهم‌ترین تأثیر را در زیبایی استایل خانم‌ها دارد؛ به همین علت اگر می‌خواهید استایل چشمگیر، متفاوت و جذابی داشته باشید، در سبد خرید لباس خود، ابتدا مانتو را قرار دهید. در این مقاله پنج مدل پرطرفدار مانتو را به شما معرفی می‌کنیم.

مانتو کتی، انتخاب بیشتر خانم‌های شاغل

این مدل مانتو که از کت‌های مردانه الهام گرفته شده، تبدیل به مانتو پرطرفداری میان خانم‌های شیک‌پوش شده است. مانتو کتی را می‌توانید در محل کار، مهمانی‌ها و قرارهای رسمی یا دوستانه بپوشید. زمانی که صحبت از مانتو کتی می‌شود، همه افراد ترکیب شلوار فاق بلند با این مانتو را متصور می‌شوند زیرا ترکیب این دو باهم جذابیت استایل خانم‌ها را چند برابر می‌کند.
 

مانتو جلو بسته، کلاسیک و جذاب

ظاهر ساده این مانتو در ترکیب با کیف، کفش و اکسسوری مناسب، جذاب و چشمگیر می‌شود. این مانتو برای افرادی که اضافه وزن داشته باشند، پیشنهاد نمی‌شود زیرا اندامشان را بزرگتر نشان می‌دهد. مانتو جلوبسته، استفاده از اکسسوری را جلوه می‌بخشد؛ بهترین اکسسوری که می‌توانید به استایل خود در این ترکیب اضافه کنید، گردنبند زنانه بلند و نگین‌دار است. همچنین این مانتو را با کفش‌های پاشنه‌دار و اسپرت می‌توانید بپوشید و برای انتخاب شلوار، بهتر است از شلوار پارچه‌ای استفاده نکنید.

خرید اینترنتی مانتو

خرید مانتو اینترنتی یکی از جذاب‌ترین قسمت‌های خرید لباس زنانه به‌حساب می‌آید. برای خرید مانتو پیشنهاد می‌کنیم خرید لباس آنلاین مانتو را امتحان کنید. مزیت خرید آنلاین این است که شما پیش از خرید کردن می‌توانید محصول موردنظر خود را بررسی کنید و مدل‌های مختلف آن را باهم مقایسه کنید. برای انتخاب سایز مناسب خود نیز می‌توانید از قسمت راهنمای سایز، اندازه مناسب مانتو موردنظر خود را انتخاب و خریداری نمایید. در این مقاله تلاش کردیم 5 مدل مانتو ترند زنانه را به شما معرفی کنیم. برای خرید اینترنتی مانتو می‌توانید به فروشگاه آنلاین لباس مراجعه کنید.

یه روز خوب میاد
۱۴۰۰/۱۰/۲ ۱۲:۳۱:۴۳
آخرین حضور: ۱۴۰۰/۱۲/۲۲ ۱۴:۲۳:۱۲
(ویرایش)

سلام منم ی مقاله راجع به بهترین مدل مانتو برای هدیه تولد همسر زدم دوست داشتید مطالعه کنید سعی کردم از مدل ها و ست های خاصی استفاده کنم 

هر لحظه در لحظه
۱۴۰۲/۱۱/۲۹ ۱۰:۳۱:۴۳
آخرین حضور: ۱۴۰۲/۱۱/۲۹ ۱۱:۳۳:۳۳
(ویرایش)

راهنمای انتخاب بهترین مدل مانتو مجلسی و معرفی جدیدترین مدل‌ها

انتخاب مانتو مجلسی مناسب، دغدغه بسیاری از خانم‌ها برای حضور در مجالس و مهمانی‌ها است. تنوع زیاد مدل‌ها و طرح‌ها، انتخاب را کمی دشوار می‌کند. انتخاب مدل مانتو مجلسی باید متناسب با فرم اندام شما باشد.

برای شرکت در گفتگو باید وارد سایت شوید.×

پاسخ سوالات بر اساس تاریخ پرسش سوال

فروردین 1403
چ پ ج ش ی د س
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
یک زن وبسایت تخصصی بهداشت و سلامت زنان و مادران