تعداد بازدید : 376
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۴/۱۶
تاریخ آخرین پست : ۱۴۰۰/۱۲/۲۲
کاربران آنلاین : 0
elhamparsa
۱۴۰۰/۴/۱۶ ۱۸:۵۶:۰۰
آخرین حضور: ۱۴۰۰/۷/۹ ۱۶:۲۷:۲۹

نمی دونم برای ویلا مون چه نوع پله ای استفاده کنم

(ویرایش)

اگر برای خانه و یا ویلا دوبلکس خود در تهران و کرج به دنبال راه پله هستید پیشنهاد ما اجرای راه پله معلق در تهران می باشد. شما می توانید ساخت این سازه فلزی را با خیال راحت به تکنومتال بسپارید. راه پله معلق با توجه به ظاهر جذاب و منحصر به فرد خود می تواند زیبایی خاصی را به دکوراسیون خانه و ویلا دوبلکس شما بدهد. به راه پله معلق پله شناور و یا کنسولی نیز گفته می شود. این پله همانطور که از اسم آن بر می آید دارای پایه ای برای اتصال به زمین نیست و فقط با شاسی آهنی به دیوار مجاور خود نصب می گردد و هر پله یک عنصر مستقل محسوب می گردد. در ادامه توضیحات بیشتری در رابطه با اجرای راه پله معلق در تهران برای شما ارائه خواهیم کرد.

زمان اجرای راه پله معلق در تهران و سراسر ایران

بهتر است که با توجه به ساختار پله معلق نصب آن را از زمان سفت کاری ساختمان مورد نظر یعنی قبل از نازک کاری شروع کنیم. چرا که باید شاسی این پله در دیوار تعبیه گردد پس بهتر است در هنگام ساخت به فکر نصب آن باشیم. البته افرادی که بعد از اتمام ساختمان برای نصب راه پله معلق اقدام می نمایند نگران نباشند. تکنومتال به راحتی و ظرافت می تواند راه پله معلق را بعد از اتمام کار ساختمان برای شما طراحی و نصب نماید.

 

پله معلق چیست

نکته برای اجرای راه پله معلق در تهران و دیوار مجاور آن

ممکن است گاهی دیواری که در کنار راه پله معلق است استحکام و قدرت کافی برای تحمل وزن پله را نداشته باشد به عبارتی دیوار از نوع غیر باربر باشد. در این صورت برای اجرای راه پله معلق در تهران نیاز است که از المان قائم در درون دیوار استفاده شود. البته که این المان ها قابلیت کنسول گرفتن برای کف پله ها را نیز فراهم می نماید.

انواع متریال برای ساخت پله معلق

برای ساخت این راه پله از متریال های مختلفی مانند شیشه، چوب، فلز و بتن استفاده می شود. البته گاها برای امنیت بیشتر راه پله می توان از نرده ها و حفاظ های فلزی و فرفورژه یا چوبی و شیشه ای استفاده کنیم. البته که نوع جنس بهره گرفته شده در ساخت این سازه با توجه به دکوراسیون داخلی خانه و ویلا باید در نظر گرفته شود. نمی توان گفت که کدام جنس برای ساخت راه پله معلق بهتر است چرا که هر کدام دارای مزایای خاص خود هستند.

ادامه: تکنومتال

۱۴۰۰/۱۲/۲۲ ۱۵:۲۲:۵۶
آخرین حضور: ۱۴۰۰/۱۲/۲۵ ۱۳:۲۹:۱۲
(ویرایش)

تهران

یکی از کلان شهرهای مهم و پرجمعیت ایران، پایتخت کشورمان، شهر تهران است. همانند دیگر مناطق، جاذبه های فراوانی در دل این استان پهن‌آور وجود دارد که می توان به موزه هنر، کاخ سعدآباد، پارک ها و مناطق تاریخی و تفریحی دیگر اشاره نمود. تهران‌گردی را می توان در چند روز خلاصه کرد و برای این کار و استفاده هرچه بهینه‌تر از زمان می‌توان با تورهای تهران‌گردی همراه شد تا در صرف زمان کمتر نهایت استفاده و بازدید را از جاهای دیدنی و تاریخی تهران بزرگ برد.

اجاره سوئیت در تهران

از مزایای اجاره سوئیت در تهران چه برای مجردها و چه برای متاهل ها، می‌توان مناسب بودن با هر نوع بودجه و سلیقه را نام برد، علاوه برآن مقرون به صرفه بودن هزینه اقامت و راحتی در نحوه رزرو آنلاین و پشتیبانی پس از رزرو تا پایان سفر نیز از دیگر مزیت‌ها نسبت به هتل به شمار می‌رود.

اجاره روزانه خانه و آپارتمان مبله در تهران

دسترسی مطلوب به اماکن رفاهی مانند بهترین رستوران‌های تهران و مراکز خرید جهت رفاه حال بیشتر مسافران مهم‌ترین معیار برای اجاره روزانه منزل مبله در تهران می‌باشد که تقریبا در هر کجای این شهر شاهد آن هستیم. گردشگران داخلی و خارجی که تمایل دارند به این شهر زیبا سفر کنند، برای اقامت گزینه‌های متنوعی در اجاره آپارتمان مبله در تهران را پیش روی خود دارند. همچنین این شهر بالاترین میزان رزرو و اقامت را به خود اختصاص داده است که البته علت آن هم بی‌دلیل نسبت به فراوانی موارد اجاره روزانه خانه، سوئیت و آپارتمان در تهران نمی‌باشد.

منبع: اجاره روزانه خانه در تهران

برای شرکت در گفتگو باید وارد سایت شوید.×

پاسخ سوالات بر اساس تاریخ پرسش سوال

اردیبهشت 1403
ش ی د س چ پ ج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
یک زن وبسایت تخصصی بهداشت و سلامت زنان و مادران