تعداد بازدید : 477
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۴/۱۷
تاریخ آخرین پست : ۱۴۰۰/۴/۱۷
کاربران آنلاین : 0
ستاره123
۱۴۰۰/۴/۱۷ ۱۳:۴۸:۱۲
آخرین حضور: ۱۴۰۱/۲/۶ ۱۲:۲۶:۰۱

نحوه استفاده از تست بارداری مدیکور

(ویرایش)

بی بی چک مدیکور یک تست بارداری خانگی است و انواع مختلفی (نواری، کاستی و خودکاری) داردکه تفاوت آنها در نحوه ی استفاده از آنهاست. برای استفاده از این محصول شما باید بدنبال مدلی باشید که با آن راحت ترید.

نوار تست حاملگی

برای تشخیص بارداری، زنان از روش های مختلفی استفاده می کنند که تست ادراری یکی از آنهاست و می تواند علاوه بر آزمایشگاه ها در خانه نیز انجام شود. با استفاده از نوار تست حاملگی خانگی، یکی از هورمونهای بارداری به نام “گونادوتروپین جفتی انسان” یا hCG در ادراراست را تشخیص داده و نتیجه مثبت برای حاملگی را اعلام می کنند.

طرز استفاده از بی بی چک نواری مدیکور

بی بی چک نواری مدیکور برای نشان دادن نتیجه باید داخل لیوان ادرار قرار گیرد. شما ابتدا باید ادرار صبحگاهی خود را درون یک ظرف جمع آوری کرده و سپس کاغذ نواری را درون ظرف قرار دهید.

نوار را از انتهای رنگی و مطابق جهت فلش و به صورت عمودی در داخل ظرف ادرار قرار دهید. نوار قبل از خط ماکزیمم داخل نمونه نباشد. پس از 5 ثانیه نوار را از ظرف ادرار خارج کرده  و بر روی سطح تمیز و خشکی قرار دهید. شایان بذکر است قیمت بی بی چک نواری مدیکور بسیار مناسب بوده و به راحتی شما می توانید آن را خریداری کنید.

بهترین زمان استفاده از بی بی چک نواری

حتماً شنیده اید که غلظت هورمون HCG در دقت نتیجه تست بارداری خانگی یا بی بی چک تأثیر دارد. هورمون اچ سی جی هورمونی است که پس از لقاح و تشکیل جفت در بدن مادر ترشح می شود و وارد جریان خون و نهایتاً ادرار وی خواهد شد. بی بی چک نیز بر اساس شناسایی همین هورمون کار می کند. زمانی که قطره های ادرار با ابزار شناساگر بی بی چک در تماس قرار گیرد، بی بی چک وجود هورمون را بررسی می کند و احتمال بارداری را بر اساس دستورالعمل مندرج در بسته بندی نشان خواهد داد.

اما باید توجه کنید در اولین روز بعد از به تأخیر افتادن قاعدگی (پریود) نباید از بی بی چک استفاده کنید زیرا ممکن است نتیجه غلطی را دریافت کنید. بلکه بهتر است پس از گذشت یک هفته از زمان پریود خود از بی بی چک استفاده کنید. در صورتی که میخواهید پس از نزدیکی از بی بی چک استفاده کنید بهتر است حداقل 2-3 روز و حداکثر 14 روز بعد از لانه گزینی از بی بی چک استفاده کنید تا میزان کافی هورمون HCG در بدن شما تشکیل شود و نتیجه دقیق تری را دریافت کنید.

منبع: https://faanistore.com/product/hcg-pregnancy-test-strip/

برای شرکت در گفتگو باید وارد سایت شوید.×

پاسخ سوالات بر اساس تاریخ پرسش سوال

فروردین 1403
چ پ ج ش ی د س
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
یک زن وبسایت تخصصی بهداشت و سلامت زنان و مادران