تعداد بازدید : 2189
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۴/۱۹
تاریخ آخرین پست : ۱۴۰۰/۱۰/۲۶
کاربران آنلاین : 0
نیلادکور
۱۴۰۰/۴/۱۹ ۱۰:۲۵:۰۰
آخرین حضور: ۱۴۰۱/۸/۱۶ ۱۴:۲۲:۰۶

راهنمای خرید فرش آشپزخانه

(ویرایش)

امروز در این مطلب قصد داردیم تا شما را با سولاتی که در هنگام خرید فرش آشپزخانه روبه رو میشوید راهنمایی کنیم

برای چیدمان دکوراسیون آشپزخانه از اجزای مختلفی استفاده می شود که هرکدام تاثیر بسزایی در زیبایی این فضا دارند. وجود فرش ها می تواند یکی از مهم ترین فاکتور های جذاب در این فضا باشد که عضو لازم و اجباری در آشپزخانه ها نیستند ولی بعضی از خانواده ‌ها تصمیم می ‌گیرند که در آشپزخانه خود با توجه به سلیقه شخصی از فرش و گلیم استفاده کنند.

 بیشتر ایرانی ها در آشپزخانه از فرش استفاده می کنند و آشپزخانه‌ های ایرانی طوری چیده شده اند که با حضور فرش ها زیبا تر می شوند و اگر تصمیم گرفتید که برای آشپزخانه خود فرش خریداری کنید، باید طرح و رنگ و همچنین سبک فرشی که خریداری می کنید با سبک کلی دکوراسیون خانه هماهنگی داشته باشد و از نظر جنس کیفیت خوبی داشته باشد که هم باعث زیباتر شدن فضای آشپزخانه شما شود و هم شست‌وشوی آن برایتان راحت‌تر باشد.

 با توجه به این که آشپزخانه‌ها فضایی هستند که در آن مدام با غذا سر و کار دارید، بهتر است در این قسمت از فرشی استفاده کنید که شستشوی آن راحت تر باشد و با چند بار شستشو ظاهر خود را از دست ندهد.

سوالات متداول


1- برای خرید فرش مناسب آشپزخانه باید به چه نکاتی توجه کرد؟

برای اینکه فرشی مناسب فضای آشپزخانه باشد باید به ابعاد آشپزخانه توجه داشته باشید تا فرش نه خیلی بزرگ تر و نه خیلی کوچک تر خریداری شود. بهتر است از بین فرش های ماشینی و فرش های دستباف، فرش های ماشینی را که شستشوی راحت تری دارند استفاده کنید. همچنین در انتخاب طرح و رنگ فرش آشپزخانه هم باید سبک دکوراسیون و تم و سایر وسایل را در نظر بگیرید تا تناسب و هارمونی فضای زیبایی را فراهم کند.

2- بهترین رنگ برای فرش آشپزخانه کدام است؟

انتخاب رنگ فرش آشپزخانه به تم دکوراسیون شما بستگی دارد. اما بهتر است فرش آشپزخانه ارزان خیلی روشن نباشد تا کثیفی ها را نشان دهد و مجبور به شستشوی دائم آن باشید.

3- ابعاد فرش آشپزخانه باید چگونه باشد؟

مناسب ترین فرش برای آشپزخانه شما گزینه است که دقیقا متناسب با ابعاد فضا باشد اما اگر میز ناهارخوری در آشپزخانه دارید بهتر است ابعاد فرش به گونه‌ای باشد که میز به همراه تمامی صندلی ها داخل فرش قرار بگیرد.

4- آیا قرار دادن فرش در آشپزخانه ضروری است؟

اگر کفپوش آشپزخانه شما قابل شستشو و تمیز کردن باشد نیازی نیست که حتماً از فرش استفاده کنید و کاربرد آنها کاملا سلیقه ای خواهد بود.

5- برای آشپزخانه با سبک مدرن کدام فرش مناسب تر است؟

بهتر است در آشپزخانه به سبک مدرن از فرش‌های ساده تر و با طرح و نقش و نگارهای خلوت تر استفاده کنید، زیرا اصلی ترین ویژگی سبک مدرن ساده بودن است.

6- نحوه ثبت پروژه دکوراسیون آشپزخانه به چه صورت می باشد؟

برای ثبت و شروع پروژه ابتدا درخواست کننده باید تعدادی عکس از فضاهای مختلف و با زاویه مناسب گرفته و به همراه نقشه ساختمان برای ما ارسال نماید ، علاوه بر آن هر گونه اطلاعات جزئی و بیشتر، در اجرای هر چه بهتر پروژه تاثیر گذار خواهد بود.

7- آیا تمامی مراحل اجرایی پروژه توسط تیم دکور پلاس انجام می شود؟

بله، از طراحی تا بازسازی و اجرای دکوراسیون تماما توسط تیم دکور پلاس اجرا می گردد .

8- انجام هر پروژه طراحی دکوراسیون آشپزخانه چقدر زمان می برد؟

مدت زمان انجام هر پروژه متفاوت بوده و به تعداد و ابعاد فضاها و نوع طراحی انتخابی شما بستگی دارد.

۱۴۰۰/۱۰/۲۶ ۰۹:۳۶:۲۶
آخرین حضور: ۱۴۰۰/۱۲/۲۳ ۱۰:۲۱:۲۰
(ویرایش)

اکسسوری آشپزخانه امکاناتی است که این روزها بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. همان‌طور که می‌دانید کابینت آشپزخانه ازجمله مهم‌ترین قسمت آشپزخانه برای نگهداری ظرف و ظروف و مواد غذایی خشک است.

اگر کابینت فضای کافی برای نگهداری وسایل نداشته باشد، به‌هم‌ریختگی و آشفتگی در فضای آشپزخانه ایجاد می‌شود؛ بنابراین کابینت‌ها باید امکاناتی جهت استفاده بهینه از فضا را داشته باشند تا هم نظم و ترتیب در آشپزخانه ایجاد کنند و هم فضای آن را زیباتر نشان دهند.

امروزه طراحان و معماران با طرح‌های نوین خود، گام مؤثری در زیباسازی محیط آشپزخانه برداشته‌اند. در این بین انواع اکسسوری از جمله طرح‌هایی ست که به‌منظور ایجاد فضای بیشتر در محیط آشپزخانه اجرا می‌شود و علاوه بر زیبایی، بهینه‌سازی در فضای آشپزخانه را به ارمغان می‌آورد.

برای شرکت در گفتگو باید وارد سایت شوید.×

پاسخ سوالات بر اساس تاریخ پرسش سوال

اردیبهشت 1403
ش ی د س چ پ ج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
یک زن وبسایت تخصصی بهداشت و سلامت زنان و مادران