تعداد بازدید : 566
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۴/۱۹
تاریخ آخرین پست : ۱۴۰۰/۴/۱۹
کاربران آنلاین : 0
nstrnmhd
۱۴۰۰/۴/۱۹ ۱۲:۴۷:۰۹
آخرین حضور: ۱۴۰۰/۹/۲۷ ۲۰:۰۴:۰۱

چگونه لباس بپوشیم که شیک و جذاب باشیم؟

(ویرایش)

شیک و جذاب بودن خاصیت مدرنیسم است. در دوران مدرنیته همه چیز همواره در حال تغییر است و از این حیث یک دوره زمانی بسیار منحصر به فرد محسوب می شود. ماهیت زندگی ما، از محل کار و نحوه تعطیلات گرفته تا افرادی که می توانیم ببینیم و آنچه مجاز به انجام آنها هستیم، تغییرات فراوانی کرده است. در این میان، رویکرد ما به آنچه هر روز می پوشیم نیز با یک تغییر شکل روبرو شده است.

شیک و جذاب بودن لزوما به کیفیت لباس، رنگ آن و قیمت آن بستگی ندارد بلکه جمعی از همه ی موارد و سلیقه ی مناسب یک فرد است. در کنار این موارد باید به مناسبت و موقعیت شناسی برای پوشیدن لباس هم دقت کنیم.

توصیه ی ما در ابتدا این است که همواره سعی کنید با استفاده از توجه فراوانتان به مجلات، دوستان شیک پوش و حد مطالعه ی وبسایت و تماشای کانال های مد و دقت در جامعه، بروزترین و مناسب ترین و نه گرانقیمت ترین لباس های ممکن را انتخاب و سپس سعی در تهیه ی آن داشته باشید.

در کنار تمام تصمیم گیری های روزانه، ما باید تصمیم بگیریم چگونه لباس بپوشیم که شیک و جذاب باشیم. در این مطلب سعی داریم در چند بند به شما کمک کنیم تا برای زیبا و مورد پسند بودن چگونه لباس بپوشید، پولتان را هدر ندهید و به بهترین شکل ممکن ظاهر شوید.

اینکه بتوانید هر روز شیک و جذاب بپوشید مهارتی است که تسلط بر آن دشوار است. اگرچه به نظر کوچک و ساده می آیند، اما این نکات مفید در نحوه ی پوشش و انتخاب لباس روزانه شما انقلابی ایجاد کنند. خواه بخواهید به سر کار بروید و یا حتی به وعده ی ملاقات یا انجام ورزش گروهی بروید.

نکاتی که شما را در شیک و جذاب بودن کمک می کنند

چگونه شیک به نظر برسیم

1. سعی کنید مارک های جدید را کشف کنید.

استفاده از برندهای محبوب و البته گران لزوما شما را شیک و جذاب تر نشان نمیدهد. چه بسا تولیدی های لباسی که با کمترین قیمت اقدام به طراحی و لباس هایی با کیفیت و البته زیر قیمت می کنند.

در نتیجه در بند برند بودن تنها به پول توی جیب هایمان آسیب خواهد زد. این نکته نباید نادیده گرفته شود که اگر لباسی به استایل شما می آید و شما را به بهترین حالت خود در می آورد و برند نیز بوده، استفاده از آن میتواند انتخاب مناسبی باشد.

2. دیدن سلایق شیک ترین دوستانتان

شیک ترین افراد در نزدیکی ما میتوانند الگوی مناسبی برای پوشیدن لباس باشند. فراموش نکنیم که لباسی که بر تن اوست لزوما بر تن ما نیز خودنمایی نخواهد کرد اما میتوان با توجه و دقت در نوع ست کردن، پوشیدن اکسسوری ها و رنگ شناسی یک دوست شیک پوش، به شیک و جذاب تر بودن خودمان کمک کنیم.

3. سعی کنید به لباس های قبلی اعتماد کنید.

لباس های قبلی شما بعد از مدتی میتوانند دوباره به عنوان لباسی مناسب و البته مد روز مورد استفاده قرار بگیرند. شاید ندانید اما باید به شما بگوییم که دنیای فشن و مد هر چند وقت به دوران مد قبلی باز می گردد. در نتیجه لباس های قبلی شما میتواند همواره و بعد از مدتی استراحت مورد استفاده قرار بگیرد تا شما را شیک و جذاب نشان دهد.علاوه بر شیک و جذاب بودن، به اندازه خرج کنید.

همانطوری که اشاره شد قطعا بهترین لباس ها گرانترین آنها نیستند. در نتیجه بهتر است به نکات زیر توجه کنیم تا بتوانیم بهترین و شیک ترین لباس ممکن را در عین پرداختی مناسب خریداری کنیم.

4. فقط برای شرکت در یک مناسبت خرید نکنید.

اغلب خانم ها با توجه به مراسمی که میخواهند بروند اقدام به خرید لباس زنانه خاص می کنند. این کار شاید شما را تنوع پذیرتر کند اما قطعا از نظر اقتصادی به شما آسیب خواهد رساند. برای جلوگیری از این مورد و اینکه سلیقه ی خود را در انتخاب لباسی مناسب برای شیک و جذاب بودن نشان دهید، بهتر است لباسی را انتخاب کنید که بتوانید در مراسم های مختلف یا حداقل چند مراسم بپوشید.

انتخاب لباس شیک

5- چیزی را فقط به دلیل معامله خریداری نکنید

گاها پیش می آید که به لباسی احتیاج ندارید اما بی دلیل آن را میخرید تا بعد ها شاید در مراسمی از آن استفاده کنید. این رفتار یکی از بدترین نکات رفتاری برای شیک و جذاب بودن است زیرا تا آن موقع شاید سایز شما دستخوش تغییر شود و یا مناسب آن فصل از سال نباشد. در کنار همه ی اینها شاید رنگ آن لباس رنگ سال نباشد.

6. تعویض لباس با شیک ترین دوستانتان

لازم نیست برای شیک و جذاب بودن حتما لباسی را تهیه و یا بخرید. کافیست که لباسهایی را که نیاز ندارید، با خواهر یا دوست نزدیکتان برای پوشیدن در مراسم خاص قرض بدهید یا بگیرید. چیزی که مسلم است اینست که بسیاری از لباس های اطرافیان قطعا در تن شما زیباتر خواهد نشست و جلوه و نمود بهتری پیدا خواهد کرد.

7- کمد لباس خود را از داخل بشناسید

شناختن وسایل موجود در دراور یا کمد لباستان میتواند ذهنیت بهتری به شما برای پوشیدن لباس مناسب و البته خرید لباس های جدید به شما بدهد. شناسایی لباس های قبلی میتواند به متنوع تر شدن کمد شما نیز منتج شود.

لباس های قبلی موجود در کمد همان انتخاب و مد های چندی قبل بوده اند که میتوانند با مرور زمان دوباره وارد عرصه ی مد روز شوند. در نتیجه به سادگی از کنار آنها نگذرید. گاهی ترکیب لباس های قدیمی با جدید نیز میتواند شیک و جذاب بودن شما را تضمین کند.

کلام آخر...

مد و فشن همواره در حال تغییر است و اصرار به همراهی با مد میتواند تا حد زیادی به ضرر ما باشد و اصلا از لحاظ اقتصادی به صرفه نباشد. اما میتوان با کمی دقت و انتخاب صحیح و استفاده ی کاربردی از داشته ها، بهترین نوع پوشش و رنگ بندی را انتخاب و به شیک و جذاب تر بودن خودمان کمک کنیم.

برای شرکت در گفتگو باید وارد سایت شوید.×

پاسخ سوالات بر اساس تاریخ پرسش سوال

اردیبهشت 1403
ش ی د س چ پ ج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
یک زن وبسایت تخصصی بهداشت و سلامت زنان و مادران