تعداد بازدید : 317
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۴/۲۲
تاریخ آخرین پست : ۱۴۰۰/۴/۲۲
کاربران آنلاین : 0
موناااااااا
۱۴۰۰/۴/۲۲ ۱۳:۴۱:۵۹
آخرین حضور: ۱۴۰۰/۷/۳ ۱۲:۵۰:۲۹

خرید پلیور، پیراهن و پولوشرت با رنگ‌های متنوع

(ویرایش)

یشرت و پولوشرت‌های رنگی

 

خرید تیشرت و خرید پولوشرت از لذت‌بخش‌ترین خرید‌ها درزمینهٔ لباس است. اساساً بیشترین تنوع رنگ نیز در این دست لباس‌ها دیده می‌شود.

 

خرید پلیور، پیراهن و پولوشرت با رنگ‌های متنوع

 

به تیشرت یقه دار، پولوشرت می‌گویند. پولوشرت ابتدا در ست‌های ورزشی استفاده می‌شد و کم‌کم به لباس تمرین و لباس تیم‌ها تبدیل شد و بدیهی است که از همان ابتدا تنوع رنگ در این نوع لباس زیاد باشد. در پولوشرت و تیشرت یقه گرد علاوه بر رنگ، طرح‌های متنوعی نیز وجود دارد که دست شما را برای خرید باز می‌گذارد.

 

در انتخاب رنگ پولوشرت نیز حتماً به کاربرد لباسی که قرار است بپوشید، توجه کنید، اما سعی کنید در انتخاب رنگ جسور باشید. شما فقط یک‌بار زندگی می‌کنید.

 

پیراهن بارنگ‌های متنوع

 

برای آقایان پیراهن در پوشش آن‌ها نقشی اساسی ایفا می‌کند. آن‌ها در بیشتر استایل‌های خود از پیراهن استفاده می‌کنند پس اگر رنگ را به استایل خود وارد کنند احتمالاً مردانی شاد و سرزنده می‌بینیم!

 

رنگ پیراهن‌ها، اغلب رنگ‌هایی خنثی هستند و چندرنگ اصلی وجود دارد که اکثراً این رنگ را می‌پوشند. رنگ‌های پیراهن مشکی و پیراهن سفید و پیراهن طوسی محبوب‌ترین رنگ پیراهن‌ها هستند.

 

اما رنگ‌هایی مثل سبز با زیرمجموعه‌های فراوانش، زرد، قرمز و آبی هم‌رنگ‌هایی هستند که زیرمجموعه‌های بسیاری دارند و ست‌های بسیار زیبایی با آن‌ها خلق می‌شود.

 

در دنیای پیراهن مردانه بیشترین تنوع در پیراهن چهارخانه دیده می‌شود که البته در ایران نیز رنگ‌های تیره بازهم ارجعیت دارند، اما اگر قصد شاد پوشی دارید، از پیراهن چهارخانه شروع کنید.

 

پلیور رنگی

 

پلیور و سویشرت رنگی این روز‌های محبوب‌ترین البسه‌ها در لباس‌های زمستانی هستند که خریداران با جسارت بیشتری به سراغ آن‌ها می‌روند. برند‌های مطرح هرسال با خاص‌ترین کالکشن‌های خود ترکیب رنگ‌های اختصاصی را معرفی می‌کنند. پلیور و سویشرت جلوبسته در ۳ طرح یقه تنوع زیادی دارند. پلیور یقه گرد، یقه هفت و پلیور یقه اسکی از انواع پلیور هستند.

نکته

 

در انتخاب رنگ و خرید شلوار وسواس بیشتری به خرج دهید و با دقت بیشتری رنگ شلوار را انتخاب کنید چراکه بسیاری از رنگ‌های شلوار ممکن است ترکیب‌های زیبایی نسازند. همچنین برای خرید اینترنتی لباس میتوانید با مراجعه به فروشگاه آنلاین لباس مردانه و زنانه خرید راحت و مطمئنی را تجربه کنید.

یه روز خوب میاد
برای شرکت در گفتگو باید وارد سایت شوید.×

پاسخ سوالات بر اساس تاریخ پرسش سوال

فروردین 1403
چ پ ج ش ی د س
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
یک زن وبسایت تخصصی بهداشت و سلامت زنان و مادران