تعداد بازدید : 743
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۵/۵
تاریخ آخرین پست : ۱۴۰۰/۷/۶
کاربران آنلاین : 0
banofereshteh
۱۴۰۰/۵/۵ ۰۳:۳۷:۵۲
آخرین حضور: ۱۴۰۰/۶/۲۹ ۰۰:۴۶:۲۶

آیا لیزر روی موهای بلوند تاثیر می گذارد؟

(ویرایش)

لیزر روی موهای بلوند، قرمز و خاکستری اثری ندارد، این موها حاوی ملانین کافی نیستند تا مورد هدف لیزر قرار بگیرند، بنابراین لیزر هیچ تاثیری روی آنها نخواهد داشت. برخی از مشتریانی که موهای قهوه ای روشن دارند ممکن است کاهش جزئی در رشد مو را تجربه کنند اما انتظار حذف کامل موها را نداشته باشند.

لیزر موهای زائد بهترین اثر را روی موهای قهوه‌ای، قهوه ای تیره و موهای سیاه دارد. لیزر با نور و گرما موها را هدف قرار می دهد. نور لیزر به رنگدانه تیره (ملانین) موجود در مو جذب می شود و گرما از ساقه ی مو به ریشه مو می رود و در آنجا سلول هایی که ریشه مو و جریان خون را به هم متصل می کنند را از بین می برد. اگر ملانین موجود در مو نباشد، گرما قابل جذب نیست بنابراین هیچ تاثیری در این سلول های بهم پیوسته ندارد.

لیزر بر روی موهای تیره و زبر و ضخیم که ملانین زیادی دارند، بهترین تاثیر را دارد. انرژی حاصل از لیزر به سرعت توسط موهای ضخیم رنگدانه دار جذب می شود و این امر باعث تاثیرگذاری بالای این روش می شود.

برای مثال به این فکر کنید که در یک روز آفتابی واقعاً گرم، لباس تیره پوشیده اید، نور خورشید سریع به هر رنگ تیره ای جذب می شود. حال به این فکر کنید که وقتی لباس سفید پوشیده اید، احساس خنک تری دارید زیرا نور از پارچه سفید منعکس می شود.  لیزر نیز  به همین روش عمل می کند.

بیماران چه انتظاری از لیزر موهای زائد می توانند داشته باشند؟

درمان موفقیت آمیز معمولاً به ۴ الی ۶ جلسه درمان جداگانه که بین ۳ تا ۶ هفته از هم فاصله داشته باشند، نیاز دارد. این در شرایطی است که مو دارای چرخه رشد است و لیزر تنها در برخی از مراحل خاص فعال رشد مؤثر است.

لیزر موهای زائد باعث کاهش مو می شود. پاسخ خوب از درمان  شامل نازک شدن مو و کاهش ۸۰٪ در رشد آن است. ممکن است نتایج دائمی نباشند و در اکثر موارد به درمان های نگهداری نیاز داشته باشند.

به یاد داشته باشید که لیزر موهای زائد روشی “یک اندازه متناسب برای همه” نیست. بهتر است با یک پزشک دارای مجوز یا واجد شرایط مشورت کنید تا تعیین کند که آیا شما کاندید مناسبی برای این روش هستید یا خیر و هم چنین مشخص می کند که کدام لیزر برای پوست و موی شما مناسب تر است.

آیا لیزر موهای کرکی موثر است؟

اگر مو تیره و حاوی رنگدانه باشد، لیزر لیزر موهای کرکی و نازک نیز موثر است. اما لیزر بر روی موهای نازک، روشن و صاف تاثیری ندارد. موهای صورت احتمالاً دشوارترین ناحیه برای درمان می باشند زیرا برخی از موها بسیار نازک و کرکی هستند، انرژی با شدت بالاتری برای هدف قرار دادن آنها مورد نیاز است و هم چنین زمان بیشتری برای رسیدن به این تنظیمات بالاتر نیاز است بنابراین موهای نازک به طور معمول برای نتایج طولانی مدت به جلسات بیشتری نیاز دارند.

بهترین نوع مو برای لیزر موهای زائد ضخیم و زبر هستند. لیزر بر روی موهای کرکی نیز تاثیر خواهد گذاشت، اما ممکن است نیاز به جلسات بیشتری داشته باشد.

ادامه متن...

هر مردای را به همت میتوان تسخیر کرد.
۱۴۰۰/۷/۶ ۱۱:۱۲:۱۶
آخرین حضور: ۱۴۰۲/۱۲/۱۳ ۱۷:۴۰:۱۱
(ویرایش)

سلام . ممنون بابت تاپیتون . خیلی خوب و جامع بود. من خودم  فعلا 5 جلسه لیزر موهای زائد انجام دادم و حدودا 70 درصد موهام ریزش داشتن. من که تا الان راضی بودم . به همه دوستان پیشنهاد می کنم که حتما برید لیزر انجام بدید اقعا حس خوبی داره.

برو کار کن نگو چیست کار
برای شرکت در گفتگو باید وارد سایت شوید.×

پاسخ سوالات بر اساس تاریخ پرسش سوال

اردیبهشت 1403
ش ی د س چ پ ج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
یک زن وبسایت تخصصی بهداشت و سلامت زنان و مادران