تعداد بازدید : 411
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۵/۵
تاریخ آخرین پست : ۱۴۰۰/۵/۵
کاربران آنلاین : 0
موناااااااا
۱۴۰۰/۵/۵ ۱۳:۳۷:۱۱
آخرین حضور: ۱۴۰۰/۷/۳ ۱۲:۵۰:۲۹

راهنمای خرید تیشرت مردانه

(ویرایش)

 

 تیشرت یکی از پرکاربردترین و مهمترین آیتم‌های لباس مردانه است که کاربرد زیادی در استایل آقایان دارد.


تیشرت لباسی پرطرفدار میان آقایان شیک‌پوش است که در تمام فصول سال استفاده می‌شود. البته هرچه به روز‌های گرم سال نزدیک‌تر می‌شویم، استفاده از تیشرت بین آقایان بیشتر می‌شود. این لباس‌های ساده اما متنوع به‌راحتی‌ با لباس‌های دیگر ست می‌شوند و خیال شما را برای جذابیت استایل جدید خود راحت می‌کنند؛ در این مقاله تلاش کرده‌ایم نکاتی برای خرید تی‌شرت مردانه ارائه دهیم.

به کیفیت جنس پارچه تیشرت توجه نمایید!

تی‌شرت‌ها معمولاً اولین لایه لباسی هستند که با پوست بدن ارتباط دارند؛ از همین رو باید تیشرتی را انتخاب نمایید که کیفیت مناسبی داشته باشد. هنگام خرید لباس دقت نمایید که تی‌شرت‌هایی از جنس الیاف مصنوعی یا پلاستیکی می‌توانند به پوست شما آسیب برسانند؛ زیرا برخورد پارچه‌هایی با الیاف پلاستیکی با پوست بدن موجب تعریق بیشتر و حساسیت‌های پوستی می‌شود.
در مقابل تی‌شرت‌های پلاستیکی اما تی‌شرت‌های نخی از الیاف طبیعی ساخته شده‌اند و در فصل تابستان، لباسی راحت و خنک محسوب می‌شوند. همیشه سعی کنید از تیشرت‌هایی با پارچه‌های نرم و لطیف استفاده نمایید. البته باید دقت کنید که ضخامت پارچه هیچ ارتباطی باکیفیت بهتر آن ندارد و ممکن است یک پارچۀ نازک، کیفیت به‌مراتب بهتری نسبت به پارچه‌ای ضخیم داشته باشد.

سایز مناسب خود را بدانید!
زمانی که از تیشرت سایز مناسب صحبت می‌کنیم، منظور این است که آستین، سرشانه و قد تیشرت باید متناسب بااندام شما باشد. تیشرت نباید زیاد تنگ باشد که حرکت کردن را دشوار کند و همچنین نباید بیش‌ازحد گشاد باشد تا بدن شما درون لباس گم شود. البته دقت نمایید که پوشیدن تیشرت گشاد در یک استایل راحت، می‌تواند یک استثنا باشد. یکی از مزیت‌های خرید اینترنتی تیشرت از فروشگاه آنلاین لباس، استفاده از راهنمای سایز سایت است که می‌توانید با استفاده از یک متر خیاطی سایز درست خود را به دست آورید.

رنگ تیشرت را بر اساس رنگ پوست انتخاب کنید!

آقایان معمولاً ترجیح می‌دهند که تیشرت‌هایی با رنگ مشکی، سفید یا طوسی بپوشند. این رنگ‌ها، ساده و پرطرفدار هستند و از اولین گزینه‌های همۀ افراد برای انتخاب رنگ تیشرت به‌حساب می‌آیند؛ اما اگر به دنبال انتخاب‌های خاص‌تری برای استایل خود هستید، پیشنهاد می‌کنیم رنگ تیشرت جدید خود را بر اساس رنگ پوست خود انتخاب نمایید.
افرادی که رنگ پوست‌ روشن، موهای روشن یا چشم‌های رنگی دارند، بهتر است رنگ‌های تیره‌ تیشرت را انتخاب کنند. رنگ‌هایی مانند آبی تیره، سبز تیره، سرمه‌ای و شتری، رنگ‌های مناسبی برای افرادی است که رنگ پوست روشنی دارند.
افرادی با رنگ پوست سبزه یا تیره، بهتر است از تیشرت‌هایی با رنگ روشن مانند تیشرت سفید رنگ استفاده کنند. رنگ‌های روشن لباس چهره را جذاب‌تر نشان می‌دهند؛ به همین دلیل بهتر است آقایانی که پوست سبزه دارند، تیشرت‌هایی با رنگ‌های تیره مانند رنگ سرمه‌ای یا قهوه‌ای تیره، نپوشند تا رنگ پوستشان تیره‌تر به‌ نظر نرسد. اگر رنگ پوست گندمی دارید، می‌توانید از تیشرت‌هایی با ترکیب رنگ‌های تیره و روشن استفاده کنید. فقط باید توجه نمایید که به سراغ طیف رنگ‌های میانه مانند نارنجی نروید.

تیشرت های متنوع را امتحان کنید!

تنوع در مدل تیشرت‌ها قدرت انتخاب شما برای خرید تیشرت جدید مردانه را بالا می‌برد. تیشرت یقه‌گرد، تیشرت یقه‌هفت، پولو شرت، تیشرت ساده، تیشرت جیب‌دار، تیشرت آستین‌بلند، تیشرت کلاه‌دار، تیشرت طرح دار، تیشرت گشاد و تیشرت جذب انواع جذاب تیشرت هستند که قدرت انتخاب شما را بالا برده‌اند.
طراحان مد معتقدند که تیشرت یقه‌هفت قد افراد را بلندتر و اندامشان را باریک‌تر نشان می‌دهد. همچنین آن‌ها معتقدند تیشرت یقه‌گرد گزینۀ مناسبی برای مردانی که شانۀ افتاده دارند، محسوب می‌شود. آقایانی هم که گردنی بلند دارند می‌توانند تیشرت‌های یقه دار یا پولو شرت را امتحان کنند. توجه کنید امروزه در دنیای مد و استایل ترجیح بر این است که مدل‌های مختلف یقه‌های تیشرت و تی‌شرت‌های آستین‌بلند و کوتاه را در کمد لباس خود داشته باشید.
 
خرید آنلاین پیراهن و تیشرت مردانه روشی مناسب برای انتخاب تیشرت جدید محسوب می‌شود. در روش خرید آنلاین لباس امکان مشاهده و مقایسه انواع مدل‌های تیشرت وجود دارد و می‌توانید ازنظر کاربران سایت نیز مطلع شوید که این امر موجب می‌شود تا بهترین انتخاب را داشته باشید. در این مقاله تلاش کردیم نکاتی برای خرید تیشرت مردانه به شما ارائه دهیم. برای خرید لباس مردانه و جدیدترین مدل تیشرت‌ها می‌توانید به مرکز خرید آنلاین بانی‌مد مراجعه نمایید.
 

یه روز خوب میاد
برای شرکت در گفتگو باید وارد سایت شوید.×

پاسخ سوالات بر اساس تاریخ پرسش سوال

اردیبهشت 1403
ش ی د س چ پ ج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
یک زن وبسایت تخصصی بهداشت و سلامت زنان و مادران