تعداد بازدید : 191575
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۴/۳
تاریخ آخرین پست : ۱۴۰۲/۱۲/۱
کاربران آنلاین : 0
۱۴۰۰/۵/۴ ۱۱:۵۲:۴۱
آخرین حضور: ۱۴۰۱/۴/۲۵ ۰۲:۰۴:۳۴
(ویرایش)

Ava جان به نظرم اگه با تمرین با سایز هدفت باز دیدی نتیجه مطلوب نگرفتی ،ارزشش داره که طبق چیزایی که توی کامنتهای قبل گفتم اصولی پیش بری.ببنین کجای درمانت غیراصولی پیش رفته بودی و اصلاحش کن از پوزیشن گرفته تا وقفه ننداختن توی تمرین و عجله نکردن واسه افزایش سایز.

به نظرم اصلا از قرص ضداسترس استفاده نکن شما داری این تمرینات رو انجام میدی که یاد بگیری چه جور استرست رو کنترل کنی و حین اقدام خودت واسه خودت آرامش به وجود بیاری.استفاده از قرص نه تنها کمکی ممکنه نکنه بلکه حتی ممکنه به این قرصها شرطی هم بشی و یه جور وابستگی واست ایجاد کنه.اصلا خوردن قرص به هیییییییچ وجه توصیه نمیشه!!!!!!!

در مورد نحوه پوزیشن زن رو اگه منظورت با آلت همسر هست به این نحو که همسر به پشت میخوابه و شما روی ایشون قرار میگیری.من خودم زمانی که پشت به همسر قرار بگیرم واسم خیلی راحتتره تا زمانی که روبروی همسر باشم.به نظرم پشت به همسر بشین و آلت هم که کاملا در کنترل خودت هست توی این روش.پاها باز دو طرف بدن همسر و با یه دست کنترل آلت رو داشته باش و آروم آروم همزمان با شل کردن خودت دخول رو با نشستن روی آلت انجام بده.توی تمرین با دیلا هم به همین شیوه بشین و دیلارو با شیب مناسب وارد واژن کن.

هیچ وقت ناامید نشو...
۱۴۰۰/۵/۴ ۱۲:۱۷:۳۵
آخرین حضور: ۱۴۰۱/۴/۲۵ ۰۲:۰۴:۳۴
(ویرایش)

Zaya جان سلام.خوش آمدی.

تا سایز هدف تمرین کن .سایز هدف میشه اندازه دور آلت همسر در حالته نعوظ.ببین سایز هدفت چقدره و تا اون سایز تمرین کن.

در ضمن بارها بارها اینجا به همه عزیزان گفته شده که اصولی تمرین کنین تا به نتیجه مطلوب برسین و واقعا درمان بشین و گرنه ممکنه آخرش باز هم عدم موفقیت باشه و باعث دلسردی و ناامیدی بشه.نحوه تمرین قبلت رو نمیدونم به چه صورت بوده و افزایش سایزهای دیلاتورت چه جور بوده.از کوچکترین انگشت دستکش شروع کن .توجه کن هر بار واسه افزایش سایز دیلاتور نباید بیشتر از یک سانت افزایش بدی .من خودم حتی افزایش سایزام نیم سانت نیم سانت بود،اینجوری به واژن کمتر فشار میاد و به طور نامحسوس واژن عادت میکنه.در ضمن اندازه اختلاف ابتدا و انتهای دیلاتور حداکثر یک سانت باشه.بهت توصیه میکنم بیست صفحه پایانی این انجمن رو مطالعه کن ،چون بعضی نکات طلایی رو توی کامنتها ذکر کردم شاید واست مفید واقع بشه.(همچنین انجمن سال۹۴ هم چندین صفحه اولش رو مطالعه کن چون به نظرم دوستانی که راهنما بودن به خوبی به اعضا در مورد نحوه کار توضیح دادن و کاملا نکات رو پیدا میکنی و همچنین واسه افزایش روحیه خیلی موثره چون میبینی بقیه چه جور درمان شدن)

موفق و پیروز باشی.

هیچ وقت ناامید نشو...
۱۴۰۰/۵/۴ ۱۲:۴۱:۰۰
آخرین حضور: ۱۴۰۱/۴/۲۵ ۰۲:۰۴:۳۴
(ویرایش)

دوستان عزیزم ممکنه من به دلیل یه سری مشغله ها  کمتر بتونم اینجا سر بزنم.حتما حتما حتما تمریناتتون رو روزانه (به جز ایام پریودی) طبق اصول گفته شده پیش ببرین و وقفه نندازین بین تمریناتتون.

ولی هر وقت بتونم اینجا پیامهاتون رو میخونم.و منتظر خبر بانو شدن تک تکتون هستم.anim2-smilies-azardl2

(توصیه به دوستان تازه وارد : بایگانی انجمن های سالهای قبل رو مطالعه کنین.مخصوصا کامنتهای انجمن سال ۹۴.چون جواب کل سوالاتِ توی ذهنتون رو ،توی کامنتهای کسانی که راهنمای اعضا بودن به درستی پیدا میکنین و با چشم خودتون میبینین ترسوترین آدم ها چه جور تونستن موفق بشن و بانو شدن و هم اینکه راه و روش به دستتون میاد)

واسه خودتون و واسه زندگیتون وقت بزارین عزیزانم.loveflowerچون شما هم لایق بهترینها هستین.victoryanim2-a2d3

هیچ وقت ناامید نشو...
۱۴۰۰/۵/۴ ۱۳:۴۲:۴۷
آخرین حضور: ۱۴۰۱/۳/۷ ۲۲:۳۳:۴۱
(ویرایش)

ممنونم دوست عزیزم

یه سوال دارم دوستان، من پستهای کذشته رپ خوندم، خانم خیابانی به من سایز ۸ دستکش انگشت وسط رو برای شروع گفتن

چطور میتونم سایزش رو ببرم بالا؟ نمیدونم چطور سایز رو تغییر میدید بچه ها

ممنون میشم بهم بگید که امروز سایز رو تغییر بدم

۱۴۰۰/۵/۴ ۲۱:۵۷:۰۸
آخرین حضور: ۱۴۰۰/۷/۲۳ ۱۹:۲۶:۱۵
(ویرایش)

سلام عزیزم یه دیلا دیگه درست کنید با یک سانت یا نیم سانت بزرگتر

 

مبارزه هر چند سخت صعود را ادامه بده
قله شاید تنها در یک قدمی تو باشه
۱۴۰۰/۵/۸ ۱۴:۳۵:۰۷
آخرین حضور: ۱۴۰۰/۵/۸ ۱۵:۰۸:۵۹
(ویرایش)

سلام من یه هفته اس ازدواج کردم مشکل دخول دارم چجوری از کارشناسا کمک بگیرم 

۱۴۰۰/۵/۸ ۲۱:۱۵:۰۷
آخرین حضور: ۱۴۰۰/۷/۲۳ ۱۹:۲۶:۱۵
(ویرایش)

سلام دوستای قشنگم امروز با سایز-۱۳ کار کردم با سه تا پوزیشن تمرین کردم عالیم میرفت بهترین حالت تو تمام سایزام بود

ولی سی چهل دیقه بعد باز رفتم نمیشد

چرا اینطوریم 

مبارزه هر چند سخت صعود را ادامه بده
قله شاید تنها در یک قدمی تو باشه
۱۴۰۰/۵/۸ ۲۱:۱۵:۱۴
آخرین حضور: ۱۴۰۰/۷/۲۳ ۱۹:۲۶:۱۵
(ویرایش)

سلام دوستای قشنگم امروز با سایز-۱۳ کار کردم با سه تا پوزیشن تمرین کردم عالیم میرفت بهترین حالت تو تمام سایزام بود

ولی سی چهل دیقه بعد باز رفتم نمیشد

چرا اینطوریم 

مبارزه هر چند سخت صعود را ادامه بده
قله شاید تنها در یک قدمی تو باشه
۱۴۰۰/۵/۸ ۲۱:۱۸:۲۲
آخرین حضور: ۱۴۰۰/۷/۲۳ ۱۹:۲۶:۱۵
(ویرایش)

منظورم اینه سی چهل دقیقه بعد باز با دیلا نمیشد

مبارزه هر چند سخت صعود را ادامه بده
قله شاید تنها در یک قدمی تو باشه
۱۴۰۰/۵/۱۰ ۱۰:۲۴:۰۴
آخرین حضور: ۱۴۰۱/۴/۲۵ ۰۲:۰۴:۳۴
(ویرایش)

سلام به دوستان عزیز

ava جان ؛ اینکه گفتی سی دقیقه بعد نمیشه ،طبیعیه واسه من هم پیش میومد چون قبلش حسابی از واژنت کار کشیدی.به همین خاطر دیگه واژن سی دقیقه بعد شاید تمایل نداشته باشه.زیاد واژنت رو خسته نکن.اگه دوبار در روز تمرین میکنی بینیش فاصله باشه مثلا نیم تا یک ساعت صبح و نیم تا یک ساعت شب.واژنت رو خسته نکن به واسطه فاصله کوتاه بین تمرینات.

 

سارا جان ؛ خوش آمدی به این انجمن.کامنتهای این ۲۵ صفحه آخر رو که در راهنمایی بقیه گذاشتم  بخون و اون صفحاتی که به بقیه گفتم رو مطالعه کن.توضیحات کامل و راهنماییها رو توی این ۲۵ صفحه آخر این انجمن توی کامنتهایی که گذاشتم واسه دیگران ،دادم.اونا رو مطالعه کن.در ضمن یک هفته تلاش خیلی کم هست تا بگیم شما واژینیسموس داری.(در ضمن ما کارشناس نیستیم عزیزم،اعضایی که با تمرینات اینجا بانو شدن یا دارن با روش این انجمن تمرین میکنن به دیگران هم کمک میکنن و تجربه های خودشون رو از راه و روش درمان میگن)

 

هیچ وقت ناامید نشو...
۱۴۰۰/۵/۱۰ ۲۳:۰۸:۵۵
آخرین حضور: ۱۴۰۰/۸/۱۰ ۲۱:۱۸:۵۱
(ویرایش)

anim2-ad54ad سلام دوستای عزیزم و مهربونم امیدوارم حال همگی خوب باشه!

الان متوجه شدم که سایت مشکلش حل شده راستش تا دوهفته هی چک میکردم ک درست شده یانه بعدش به علت مشغله هایم دیگه  چک نکردم تا الان .خیلی خوشحال شدم ک درست شده و دوستان هنوز فعالیت میکنن اعم از Z99 عزیز که حتی پیگیر موفق شدن من هم بود .

مرسی عزیزم که ب یادم بودی 😘

یه تبریک بزرگ بگم به همه ی دوستای که با هم تمرین می‌کردیم والان بانو شدن وچه دوستای که توی این مدت عضو شدن وبانو شدن cakeflowerflowerflower

البته باید بگم من توی این مدت هربار که تمرین میکردم یاد شما دوستای گلم هم میوفتادم. anim2-40

خب یه خبری بدم من هم بعد تمرین تا سایز نزدیک ۱۳ .و فقط تمرین با سایز آخر به  مدت ۲هفته . سرانجام چند شب پیش با خود آلت همسرم موفق شدم .anim2-thanksanim2-thumbsupsmileyanim

من با دیلا ها فقط توی یک یا دوپوزیشن تمرین کرده بودم ولی با خود آلت نه تنها اون پوزیشنا بلکه پوزیشنای دیگه و هم همون بار اول امتحان کردم anim2-4d564ad6 اصلا باورم نمیشد که الان تمام آلت و داخل کردم برای همین تا ۲ساعت هی این دوخول ها و انجام دادم.🤭

از بس تو این مدت فشار روانی زیادی و تحمل کرده بودم یهویی زدم زیر گریه.تا گریه نکردم باور نمی شدکه تونستم وقتی گریه کردم اون وقت باورم شد که منم که الان تونسته.

من بعد ۵ماه تمرین به صورت دست و پا شکسته به علت مشغله زیاد موفق شدم.😂😂

تنها توصیه ام به بچه های در حال تمرین اینه که حتما با دیلاهای سایز بالا یعنی  از  سایز 11به بعد ،واژن گشایی و بزارن کنار و فقط با همون سایز دیلا کار کنن اینجوری هم ترس از اندازه آلت براتون کم میشه و دغدغه‌ها ک میتونم یانه نابود میشه.

و خیلی خوبه که با یه دیلای ک سایزش بزرگتر از سایز آلت همسرتون هست هم تمرین کنید این باعث میشه اعتماد بنفس تون بالاتر ببره که حتما موفق میشین و یه دخول عالی و تجربه کنید.

و هم از روان کننده ایموشن زرد استفاده کنید بخصوص برای روز تمرین با آلت خیلی بهتر از روان کننده های دیگه موجود تو بازار هست خیلیییی بهتر.

چون گرون تر از بقیه هست برای تمرین با دیلا نگفتم استفاده بشه وگرنه برای اون تمرینات هم عالیه.

و نکته آخر اینکه آلت اصلا مث دیلا ها نیست خیلی خیلی راحت تر هست طوری ک وقتی داخله بعد از دهانه واژن اصلا حس نمیشه برخلاف دیلا ها ک تمام قد حس میشن.

و دیگه اینکه هر کسی ک تا الان منتظر نشسته خودش خوب بشه یا دارو بخوره بتونه سخت در اشتباست و جز از دست دادن زمان و کم کردن حس جنسی و علاقه وانگیزه خودش و همسرش چیزی اتفاق نمی افته.

تنها راه درمان همینه ک باید با ترس روبرو شد و برای این نوع ترس تنها کمک کنه واقعی همین کار با دیلا هاست.

دست از فکرای احمقانه ک نه من این کار ونمیکنم و تا الان دختر بودم ک با همسرم انجام شه و اینا بردارید چون فقط و فقط زمان و از دست میدید و یه بار سنگین ک عذاب وجدان و مشکل دار دونستن خودتون هست و روی دوشتون میزارین.

اینم بگم خونی من ندیدم چه توی تمرینات چه با آلت .پرده اونجوری ک توی مغزای ماها با خرافات کردن وجود نداره بجز معدودی افرادی نه اکثریت.

اگه می‌شنوید یکی شب زفافش خون دیده برای اینه که اون دخول یهویی و بدون روان کننده ها انجام شده واین باعث میشه دیواره واژن آسیب ببینه و خون ریزی اتفاق بیوفته.

پس در کل این فکر که" پرده ام کنار میره "وبزارید کنار.اگه همسرتون هم آگاه نیست با مقاله ها موجود تو اینترنت آگاهش کنید.

برای همتون آرزوی موفقیت  و نترس بودن میکنم چه توی این مرحله از زندگی تون چه توی مراحل بعدی.kiss

 

۱۴۰۰/۵/۱۱ ۰۰:۵۰:۳۴
آخرین حضور: ۱۴۰۱/۴/۲۵ ۰۲:۰۴:۳۴
(ویرایش)

آستیاک جان ؛

وااااااااای عزیززززززم نمیدونی چقدر وقتی پیامت رو دیدم از ته قلبم خوشحاااااال شدمsmileبانووووو شدنت مبارک عزیزمanim2-4d564ad6anim2-thanksanim2-smilies-azardl2anim2-40آفریییییییین خانووووم.هووووورااااcakevalentineراستش خیلی تو فکرت بودم،چون دقیقا موقع اقدام تو بود که سایت خراب شد و ازت بیخبر موندم....خدا رو هزار هزار مرتبه شکر.امشب قشنگترین خبر رو بهم دادی بانوجان.انشاالله که در تمام مراحل زندگیت به همین زیبایی موفق باشی و در کنار همسرت بهترین لحظه ها رو داشته باشی و سلامت و خوشبخت باشین.giftflower

دوستان عزیز راهنمایی های آستیاک جان رو به خاطر داشته باشین دقیقا همینجوره که گفتن.سعی کنید حتما توی سایزهای بالا واژن گشایی رو کنار بزارین عزیزان چون باعث وابستگی و عدم اعتماد به نفستون میشه.جوری تمرین کنین که دیلاهای سایز بالا رو بدون واژنگشایی از پسش بر بیایید تا در مقابله با آلت احساس ترس از بین بره دیگه و آلت واستون حکم همون سایز هدف دیلاتور داشته باشه.

(آستیاک جان  راستش من هم به دلیل یه سری مشغله ها  دیگه  خیلی کمتر میتونم اینجا سر بزنمhappymuch .ولی چه خوب که اینجا باز پیام دادی و خبر بانو شدنت رو با دوستان به اشتراک گذاشتی و از راهنماییهات و تجربه هات واسه افراد تازه وارد گفتی. بسیار ممنونمanim2-40anim2-ad54adanim2-thanks)

هیچ وقت ناامید نشو...
۱۴۰۰/۵/۱۱ ۰۱:۴۵:۲۸
آخرین حضور: ۱۴۰۰/۵/۲۹ ۲۳:۳۱:۰۹
(ویرایش)

سلام بچه ها

من بعد از مدتها اومدم اما ناامید تر از قبل😭

بچه بهتون قبلا گفتم من سه ساله ازدواج کردم،و بعد دوسالو نیم کلنجار رفتن رفتم دکتر و یه مقداری از ترسم ریخت

خلاصه ک مدتها درگیر عفونت قارچی بودم اما میترسیدم از داروی واژینال استفاده کنم،و قرص هم منع مصرف داشتم،تا اینکه بلاخره درمان واژینالم‌ شروع کردم شکرخدا خوب شدم

من قبلا دکترم تمرین با انگشت رو بهم یاد داده بود

از انگشت کوچیک همسرم شروع کردیم،انگشت بزرگ هم خوبه،اما دو انگشت تحملش سخت بود

خلاصه‌ک امروز چون عفونتم اوکی بود تصمیم گرفتم شروع کنم،دو انگشت همسرم دورش رو اندازه گرفتم (از قسمت پایین‌ تر ،نزدیک وسط ،چون سر دو انگشت یکی کوتاه تره نمیشد)سایزش ۱۰بود

من اومدم با سایز ۹شروع کنم امااااااا نابودددد شدم

نابود

ناامید ترین ادم ممکن شدم😭😭😭😭😭😭

نمیدونم کسی هست درکم کنه یا نه،تازه اپلیکاتور و اینارو همسرم میذاره راحت میره،

الانم بخودم دلداری میدم سر دو انگشتم سایزش کمتر سایز وسط دور انگشتاش و من باید از سایز خیلی پایین تر شروع کنم

بچه ها برای شروع میشه بگید چنتا کگل بزنم‌ قبلش؟؟؟

و اینکه تکنیک تنفسیتون منظورتون چیه؟

چقدر صبر کنم و تلاش کنم تا دیلا وارد شه؟

  و‌اینکه بزودی پریود میشم😭😭😭

من خیلیییییییی ناامیدم

خیلبییییی

تو رو‌خدا یکی بیاد منو امید بده،دلداری بده

طالع اگر مدد دهد دامنش آورم به کف....
۱۴۰۰/۵/۱۱ ۰۹:۵۲:۱۳
آخرین حضور: ۱۴۰۱/۴/۲۵ ۰۲:۰۴:۳۴
(ویرایش)

آزالیا جان ؛

سلام.خوش آمدی.چرا اینقدر ناامید؟؟؟اینجا ناامیدی معنی نداره.اولا شما خیلی جلوتر از بقیه هستی چون تونستی با یک انگشت همسرت کنار بیایی و این خودش واسه شروع یعنی موفقیت.پس الان یه لبخند بزرگ بنداز رو اون لبای خوشکلت happyدیگه هم نبینم حرف از نا امیدی بزنی.همه اونایی که درمان شدن روزهای سخت تورو گذروندن پس خوب میدونم چی داری میگی(صفحه ۹۸ خاطره خودم رو کامل نوشتم از درمان اگه دوست داشتی بخون)

دختر خوب من هم شروع درمان عین تو با یک انگشت مشکلی نداشتم ولی دوانگشت نمیتونستم و نشد.

باید با دیلاتور تمرین کنی.اینجوری که گفتی دیلاتور ساختن با دستکش و پنبه رو بلدی و سایز ۹ سانت رو ساختی.اشتباهت این بوده که از سایز ۹ شروع کردی.ببین اندازه دور همون اپلیکاتوری که میگی باهش راحت بودی رو بگیر و اولین دیلات رو به همون اندازه یا نهایتااااا نیم سانت بزرگتر بساز(تاکیییییید مییییییکنمممممم نهایتا نیم سانت بزرگتر نه بیشتر).وقتی کامل با این سایز روون شدی بعد افزایش سایز دیلاتورهات نیم سانت نیم سانت باشه. تا زمانیکه دیگه به سایز هدف برسی اصلا دخول با آلت رو تمرین نکن.هر روز به جز ایام پریودی باید حداقل یک ساعت و حداکثر دو ساعت(به صورت دو تا یک ساعت جداگانه نه دوساعت پشت سر هم)تمرین کنی(نه بیشتر و نه کمتر).

کامنت اول صفحه اول(کامنت مدیر سایت خانم اعظم خیابانی رو تمام قسمتهاش کاملا با دقت بخون تا روش کار به دستت بیاد)-همچننین صفحه ۱۰۲ و صفحه ۱۱۸ چندین تا کامنت راهنمایی نکات و چگونگی افزایش سایز دیلاتور گذاشتم اون رو هم بخون.کلا بهت پیشنهاد میکنم ۲۵ صفحه آخر رو بخونی چون در جواب سوالات بقیه یه سری نکته و راهنمایی گفتم که ممکنه جواب سوالات تو هم باشه و کمکت میکنه.همچنین در مورد چگونگی انجام ورزش کگل گفته شده.

شما که قبلا عفونت داشتی پس خیلی نکات بهداشتی رو حین استفاده از دیلاتور رعایت کن که خدایی نکرده باز عفونت نگیری عزیزم(حتمااا واسه ساخت دیلاتور دستکش جراحی استریل باید استفاده بشه نه از این دستکشهایی که به صورت ۵۰تایی توی قوطی هست،بلکه دستکش جراحی استریل به صورت یک جفت توی یه بسته بندی استریل هست که از داروخانه باید تهیه بشه)

توجه:۱-دیلاتور رو با دقت درست کن.اختلاف اندازه دور ابتدا و انتهای دیلاتور نباید بیشتر از یک سانت باشه.۲-سطح دیلاتور باید کاملا صاف و یک دست باشه یعنی فرو رفتگی و برآمدگی نداشته باشه.۳-اصولی تمرین کن یعنی عجله اینجا یعنی شکست.باید آهسته اما پیوسته تمرین کنی و تا زمانی که واقعا با یک سایز کاملا روون نشدی سراغ افزایش سایز نری وگرنه نتیجه میشه عدم درمان و شکست.۴-معنای روون شدن هم بارها بارها توی این صفحاتی گه گفتم بخون توضیح دادم عزیزم(یعنی بتونی بدون واژنگشایی توی زمان نسبتا کوتاه دیلاتور رو وارد کنی و بدون احساس کشیدگی دیواره واژن، راحت بتونی دیلاتور رو تند تند جلو عقب کنی)

باززززم تاکییییییید میکنمممممم حتما این صفحاتی که گفتم رو بخون همچنین ۲۵ صفحه آخر.

موقع تمرین هم از لوبرکانت ساده بر پایه آب استفاده کن.

لبخند فراموش نشه.تنها رمز موفقیت اراده و پشتکار در تمرین و ایمان به درمانه البته بعد از توکل به خداوند مهربانlove

موفق و پیروز باشی.

 

هیچ وقت ناامید نشو...
۱۴۰۰/۵/۱۱ ۱۳:۵۹:۱۴
آخرین حضور: ۱۴۰۰/۸/۱۰ ۲۱:۱۸:۵۱
(ویرایش)

سلام  به همگی دوستان

زیبا جان( Z99) بابت به یادم بودنت و این خوشحالی صمیمانت مرسی عزیزم.واقعا وجود بسیار با ارزشی داری همین طور خوب باش و خوب بمون.😘😘

با اینکه هیچ وقت ندیدمت برام عزیزی مثل خواهر.بازم ممنونم.

من هم اگه وقت کنم یه سر تو سایت میزنم تا شاید امید و انگیزه ای به یکی دیگه مثل خودم بدم تا از این مشکل رهایی پیدا کنه.

برای شرکت در گفتگو باید وارد سایت شوید.×

پاسخ سوالات بر اساس تاریخ پرسش سوال

فروردین 1403
چ پ ج ش ی د س
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
یک زن وبسایت تخصصی بهداشت و سلامت زنان و مادران