تعداد بازدید : 512
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۵/۱۰
تاریخ آخرین پست : ۱۴۰۰/۵/۱۰
کاربران آنلاین : 0
sorayazolfaghari
۱۴۰۰/۵/۱۰ ۱۲:۰۵:۰۶
آخرین حضور: ۱۴۰۰/۵/۱۰ ۱۲:۰۵:۰۸

شغل های فنی پر درآمد

(ویرایش)

در اینجا برخی از شغل های فنی پردرآمد در بازار با بالاترین دستمزد که نیاز به سرمایه کمی دارند ، ذکر شده است :

تعمیر موبایل

بهترین شغل فنی پردرآمد که به سرمایه اندکی نیاز دارد تعمیرات تلفن همراه می باشد. تنها هزینه ای که باد پرداخت کنید هزینه دوره آموزش تعمیرات موبایل و خرید ابزار لازم است. و حتی می توانید تنها با گذراندن دوره موقتا در یک مغازه موبال فروشی یک میز برای انجام تعمیرات اجاره کنید و به مرور مغازه خودتان را راه اندازی کنید. درآمد تعمیرات موبایل در حال حاضر حداقل سه برابر حقوق وزارت کار می باشد.

پی ال سی

اگر با اتوماسیون صنعتی آشنا هستید ، ممکن است نام PLC ها را شنیده باشید. PLC ها چیست در دنیای اتوماسیون بسیار مهم هستند. plc مخفف Programmable Logic Controller است. آنها رایانه های صنعتی هستند که nvکنترل فرایندهای الکترومکانیکی مختلف برای استفاده در تولید ، کارخانه ها یا سایر محیط های اتوماسیون استفاده می شوند.   بهترین راه ورود به این شفل فنی پردرآمد گذراندن دوره آموزش plc در یک اموزشگاه معتبر می باشد.

مکانیک خودرو

برای برخی از افراد ، مکانیک  کار شدن رویایی است که از کودکی در سر داشته اند. آنها ممکن است از تماشای کار اعضای خانواده روی اتومبیل خاطرات نوستالژیکی داشته باشند و همیشه آرزو داشته اند که خودشان زیر کاپوت قرار بگیرند. برخی از افراد ممکن است عشق خود را به خودروها در دوران نوجوانی ، زمانی که به اندازه کافی برای رانندگی بزرگ شده اند ، ایجاد کرده باشند. دیگران ممکن است فقط از نظر مکانیکی تمایل داشته باشند و همیشه در مورد نحوه عملکرد موتورها عملی و کنجکاو بوده اند. 
مکانیکی یکی از شغل های فنی پردرآمد می باشد که با توجه به گسترش روزافزون استفاده از خودروهای داخلی و خارجی ، بازار کار پررونقی دارد. برای ثبت نام در دوره آموزش مکانیک خودرو با شما 02166477300 تماس بگیرید.

برق خودرو

برق خودرو خود بخشی از مکانیک خودور می باشد که به دلیل گسترسی این بخش معمولا آموزش برق خودرو بصورت جداگانه و با تمرکز بر این حوزه تخصصی انجام می شود. کسانی که تمایل به این حرفه پردرآمد را دارند با مباحث سیستم الکترونیکی خودرو اشنا می شوند.

آموزشگاه فن اموزان به عنوان مرجعه تخصصی اموزشهای الکترونیک ، تعمیرات و مکانیک در تهران می باشد که تمامی دوره ها را بصورت کاملا عملی در کارگاه مجهز توسط اساتید مجرب برگزار می کند. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره تمامی دوره ها با شماره 02166477300 تماس بگیرید.

برای شرکت در گفتگو باید وارد سایت شوید.×

پاسخ سوالات بر اساس تاریخ پرسش سوال

فروردین 1403
چ پ ج ش ی د س
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
یک زن وبسایت تخصصی بهداشت و سلامت زنان و مادران