تعداد بازدید : 510
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۵/۱۰
تاریخ آخرین پست : ۱۴۰۰/۵/۱۰
کاربران آنلاین : 0
موناااااااا
۱۴۰۰/۵/۱۰ ۱۵:۱۷:۴۸
آخرین حضور: ۱۴۰۰/۷/۳ ۱۲:۵۰:۲۹

شلوار جین زنانه

(ویرایش)

همیشه پای ثابت استایل‌های کژوال در همین سنین برای مردان و زنان، شلوار جین است. شلوار جین که در ایران به شلوار لی نیز مشهور است. خرید لباس زنانه همیشه کار سختی است اما با آگاهی از مدل‌های مختلف این سختی، آسان می‌شود. دلیل سختی خرید هم آن است که تنوع لباس زنانه به مراتب از لباس مردانه بیشتر است. خرید شلوار جین زنانه هم ممکن به دلیل تنوع زیاد سخت است اما آگاهی و خرید از  انواع آن و الیته خرید از فروشگاه و برند معتبر می‌تواند این سختی را کم کند.

به دلیل جنس این شلوار از ابتدا لباس کارگران آمریکایی بودند مقاومت شلوار جین بسیار بالا است و این مقاومت بالا باعث شد تا به‌سرعت به لباسی جهانی تبدیل شود. به‌راستی در زندگی امروزی به دلیل شلوغی بیش‌ازحد ماشینی‌ و مصرفی شدن همه‌چیز، کارایی یک جنس بسیار مهم است و هر جنس بیشتر کار کند و دیرتر کیفیت خود را از دست دهد، برای زندگی امروزی مناسب‌تر است.

در پوشاک نیز بادوام‌ترین پوشاک مصرفی شلوار جین است. شلوار جین امروزه محبوب‌ترین پر تولیدترین و البته متنوع‌ترین نوع شلوار موجود در بازار است. هر چه تنوع شلوار بیشتر شود طبیعتاً انتخاب شلوار هم سخت‌تر می‌شود؛ به همین دلیل باید کمی با آگاهی به سراغ خرید شلوار جین بروید تنوع مدل‌های شلوار جین زنانه از مدل شلوار جین مردانه بیشتر است.

در این مقاله سعی شده تعدادی از مدل‌های شلوار لی دخترانه را به شما معرفی شود تا خریدی آگاهانه داشته باشید.

شلوار جین ساده

انواع شلوار جین دخترانه را بشناسید

شلوار جین ساده راحت‌ترین مدل شلوار جین است. این نوع شلوار جین محبوب‌ترین شلوار جین نیز محسوب می‌شود. شلوار جین ساده برای کاره‌ای روزمره، سرکار رفتن و یا پیاده‌روی‌های طولانی بسیار مناسب است. این نوع شلوار، دمپایی معمولاً راسته یا جذب دارد. شلوار لی ساده با کفش‌های متنوع هماهنگ می‌شود اما برای خانم‌ها در تابستان و بهار بهترین کفش، کفش کتانی و کفش کالج و در زمستان بوت یا نیم بوت است. شلوار لی گشاد نیز در دسته شلوارهای جین ساده قرار می‌گیرد.

شلوار جین قد ۹۰

این شلوار همان‌طور که از اسمش مشخص است، ارتفاع کمتری نسبت به دیگر شلوارها دارد. این شلوار چند سالی است که در میان نوجوانان و جوانان محبوبیت زیادی پیدا کرده است.

این شلوار برای کار و فعالیت‌های طولانی خیلی مناسب نیست و دلیل آن‌هم این است که معمولاً تنگ و جذب دوخته می‌شود؛ اما برای مهمانی خرید و دیگر فعالیت‌هایی که نیاز به‌راحتی عمل زیادی ندارد بسیار مناسب است.

 توجه کنید که می‌توانید این شلوار در زمستان همراه با جوراب ساق بلند و جوراب طرح دار بپوشید. بهترین کفش که در زمستان می‌توانید با استفاده از آن و این شلوار استایلی مناسب بسازید نیم بوت یا چکمه است و در بهار و تابستان کفش کالج بهترین انتخاب است.

البته شلوار لی کشی زنانه نیز در این مدل تولید می‌شود که راحتی بسیار دارد و شما می‌توانید در جاهای بیشتری از این نوع شلوار استفاده کنید.برای خرید انواع شلوار زنانه، شلوتر پارچه ای، شلوار کتان، شلوار مجلسی و انواع لباس زنانه به فروشگاه آنلاین لباس بانی مد مراجعه کنید و خرید راحتی را تجربه کنید.

یه روز خوب میاد
برای شرکت در گفتگو باید وارد سایت شوید.×

پاسخ سوالات بر اساس تاریخ پرسش سوال

فروردین 1403
چ پ ج ش ی د س
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
یک زن وبسایت تخصصی بهداشت و سلامت زنان و مادران