تعداد بازدید : 709
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۵/۱۳
تاریخ آخرین پست : ۱۴۰۰/۵/۱۳
کاربران آنلاین : 0
sepideh1374
۱۴۰۰/۵/۱۳ ۱۷:۰۱:۱۳
آخرین حضور: ۱۴۰۰/۱۱/۲۰ ۱۵:۰۶:۴۶

روش های جلوگیری از نخ کش شدن روسری

(ویرایش)
نخ کش شدن روسری و راه های پیشگیری از آن

روسری جز اکسسوری و پوشش های اصلی خانم ها می باشد و با شروع هر فصل هم مد جدیدی وارد می شود و خانم ها طبق لباس های خود شال و روسری در طرح ها و رنگ های مختلف خریداری می کنند. با توجه به کاربردی بودن و استفاده فراوان از روسری، خانم ها حساسیت و دقت بیشتری در انتخاب آن می کنند. نخ کش شدن روسری اتفاقی است که حتما برای همه ما خانم ها پیش آمده است و جز اتفاق های دردسر ساز برای خانم ها می باشد که این موضوع باعث می شود تا روسری مورد علاقه خود را دور بیاندازند. اما دیگر نگران این اتفاق دردسر ساز نباشید، زیرا در این مطلب قصد داریم تا یک سری نکات طلایی را به شما بگوییم که مانع نخ کش شدن روسری شما خواهد شد. در ادامه مطلب همراه ما باشید.

مواردی که باعث نخ کش شدن روسری می شود

ناخن های بلند و شکسته

اگر ناخن های خیلی بلندی دارید یا ناخن شما شکسته است، سعی کنید که در ابتدا ناخن هایتان را سوهان بکشید و صاف کنید سپس سراغ روسری خود بروید. زیرا در غیر این صورت به احتمال زیاد ناخن شما به روسریتان گیر خواهد کرد و باعث نخ کش شدن آن می شود.

گیره سر و کلیپس

یکی از اشتباهاتی که در هنگام روسری گذاشتن خانم ها انجام می دهند، استفاده از گیره های تیز در زیر روسری می باشد. درواقع هنگامی که از گیره های تیز برای فرم دادن مو های خود یا روسریتان استفاده می کنید باعث می شود تا گیره به روسری شما گیر کند و باعث نخ کش شدن روسری گردد. پس در هنگامی که از این مدل گیره ها استفاده می کنید ریسک نخ کش شدن روسری خود را هم بپذیرید.

استفاده از سوزن برای بستن روسری

یکی دیگر از وسایلی که خانم ها برای بستن روسری های خود استفاده می کنند، استفاده از سوزن است. در واقع سوزن ها انواع مختلفی دارند و نوک تیز هستند و خیلی از خانم ها بدون این که بدانند باعث نخ کش شدن روسری خودشان می شوند. پس برای بستن روسری خود از هر سوزنی استفاده نکنید و سوزن مخصوص بستن روسری را تهیه کنید تا روسری محبوب خود را از دست ندهید.

استفاده از سوزن برای بستن روسری

استفاده از گل سر

گل سر ها دارای تنوع زیادی هستند و زیبایی خاصی به خانم ها می دهند به همین دلیل است که مورد توجه خانم ها قرار می گیرد. اما باید به این نکته هم توجه داشته باشید که اگر گل سر شما تیزی داشته باشد باعث آسیب رساند به روسری شما خواهد شد به خصوص زمانی که قصد دارید روسری خود را بردارید به گل سر شما گیر می کند و باعث نخ کش شدن روسری شما خواهد شد.

استفاده از انگشتر و زیور آلات نامناسب

از دیگر عواملی که ممکن است به روسری شما آسیب وارد کند، استفاده از انگشتر می باشد. در واقع اکثر خانم ها طرفدار زیور آلات هستند و انگشتر جز زیور آلات می باشد که برخی از مدل های انگشتر گد و لبه های تیزی دارند که باعث نخ کش شدن روسری می گردد. به شما توصیه می کنیم که از انگشتر های گرد و بدون زاویه استفاده کنید تا باعث آسیب به روسری محبوب شما نشود.

استفاده از انگشتر و زیور آلات نامناسب

لباس هایی با دوخت تزئینات برجسته

توجه داشته باشید که حتی مانتو و لباس هایی که می پوشید اگر دارای تزئینات برجسته باشد احتمال دارد که به روسری شما آسیب وارد کند. پس در هنگام چیدمان شال و روسری خود هم دقت داشته باشید تا این مدل لباس ها را روسری خود جدا کنید تا مانع نخ کش شدن شال و روسری شما شود.

یکی دیگر از مواردی که باعث از بین رفتن روسری شما می شود. قرار دادن روسری رو به روی آفتاب تند می باشد. در واقع آفتاب تند به مرور زمان بافت روسری شما را از بین می برد و وقتی بافت روسری شما از بین برود به راحتی نخ کش می شود. پس سعی کنید برای محافظت از روسری خود آن را جلوی نور مستقیم آفتاب قرار ندهید.

شستشو نامناسب

از دیگر مواردی که باعث می شود تا روسری شما نخ کش شود، شستشو نامناسب می باشد. اگر شستشو شال و روسری به درستی انجام نشود باعث از بین رفتن بافت روسری شما خواهد شد و در نتیجه به راحتی نخ کش می شود. باید دقت داشته باشید که روسری ها جنس های گوناگونی دارند و در هنگام شستشو این نکته را درنظر بگیرید. برای این که بدانید شال و روسری خود را چگونه بشویید به مقاله”بهترین روش شستشو شال و روسری” مراجعه کنید.

شستشو نامناسب

کلام آخر

روسری نقش بسیار مهمی در استایل شما دارد و نخ کش شدن روسری یکی از اتفاقات دردسر ساز و ناراحت کننده برای هر خانمی می باشد. در این مطلب تمام اشتباهاتی که باعث می شود تا روسری شما نخ کش شود را بیان کردیم با رعایت این موارد دیگر لازم نیست نگران نخ کش شدن روسری های خودتان باشید. مروا مزون یکی از سایت های برتر فروش آنلاین شال و روسری می باشد که می توانید انواع مدل شال و روسری در طرح و رنگ های گوناگون را مشاهده و خریداری کنید.

ارام با پشتکار زود رنج
برای شرکت در گفتگو باید وارد سایت شوید.×

پاسخ سوالات بر اساس تاریخ پرسش سوال

فروردین 1403
چ پ ج ش ی د س
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
یک زن وبسایت تخصصی بهداشت و سلامت زنان و مادران