تعداد بازدید : 1449
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۵/۱۳
تاریخ آخرین پست : ۱۴۰۰/۵/۱۳
کاربران آنلاین : 0
sepideh1374
۱۴۰۰/۵/۱۳ ۱۷:۰۲:۴۴
آخرین حضور: ۱۴۰۰/۱۱/۲۰ ۱۵:۰۶:۴۶

اموزش تا کردن روسری

(ویرایش)

خانم معمولا تعداد زیادی شال و روسری در انواع طرح ها و رنگ های گوناگون دارند و داشتن شال و روسری متعدد برای خانم ها لازم و بسیار لذت بخش می باشد. اما یکی از مشکلاتی که با آن مواجه می شویم مرتب کردن آن ها در کمد لباس هایمان و نحوه تا کردن شال و روسری می باشد. در این مطلب ما به این مشکل پرداخته اییم و به شما نحوه تا کردن شال و روسری و چیدمان آن ها در کمد لباس هایتان را خواهیم گفت تا دیگر در هنگام خرید شال و روسری دغدغه تا کردن و جا گیری آن در کمد خود را نداشته باشید. در ادامه مطلب همراه ما باشید.

در این مقاله ما ایده های جدیدی را برای تا کردن شال و روسریتان خواهیم گفت که به راحتی بتوانید آن ها را پیدا کنید و شال و روسری شما هیچ آسیبی نبیند.

تا کردن شال و روسری به صورت طنابی یا خطی

یکی از روش های ساده و پرکاربرد برای نگهداری و مرتب کردن شال و روسری خود، تا کردن یا چیدمان به صورت خطی یا طنابی می باشد. در این روش شما تنها با استفاده از یک گیره یا طناب به صورت رشته ایی شال و روسری خود را آویزان می کنید. با این روش شما کلکسیونی از روسری و شال های رنگی خود را به شیوه ایی شیک مرتب و سازماندهی می کنید. این روش جز ایده های ساده در عین حال شیک می باشد. در داخل کمد خود هم می توانید این ایده را پیاده سازی کنید.

تا کردن شال و روسری به صورت طنابی یا خطی

استفاده از آویز های مخصوص برای تا کردن شال و روسری خود

شما می توانید از آویز های مختلف برای مرتب کردن و تا کردن شال و روسری خود استفاده کنید. آویز های حلقه ای برای شال و روسری ساتن و ابریشم که لیز می خورند بسیار مناسب است. همچنین اگر یک فرد هنری هستید می توانید از آویز های نردبانی استفاده کنید که زیبایی خاصی به فضای شما می دهد.

استفاده از آویز های مخصوص برای تا کردن شال و روسری خود

روش گره زدن روسری و شال

یکی از ایده های تا کردن شال و روسری، گره زدن آن می باشد و شما می توانید شال و روسری خود را گره زده و بر روی آویز های چوبی قرار دهید و در هنگام خروج از منزل به راحتی و بدون هیچ معطلی می توانید روسری و شال مورد نظر خود را انتخاب کنید. همچنین می توانید شال و روسری های خود را به صورت مرتب درون یک سبد قرار دهید. این دو ایده برای تا کردن روسری ها بسیار کاربرد دارد.

لوله کردن شال و روسری

شما می توانید از لوله های PVC استفاده کنید و شال و روسری خود را گره را لوله کرده و درون این لوله ها قرار دهید. با این روش شال و روسری شما کاملا تفکیک می شود و به راحتی می توانید استفاده کنید. شما می توانید لوله ها را به اندازه ارتفاع کمد خود برش بدهید.

لوله کردن شال و روسری

تا کردن روسری ها

روسری های خود می توانید تا کنید و ایده خوبی می باشد و می توانید در کمد خود قرار دهید یا درون یک جعبه قرار دهید. با این روش می توانید به راحتی روسری های خود را بردارید.

تا کردن روسری ها

استفاده از سینه های شیشه ایی

اگر قصد داشته باشید روسری های مجلسی خود را تا کنید می توانید درون یک محفظه و سینه شیشه ایی قرار دهید. این روش باعث می شود تا روسری های مجلسی ما خیلی تمیز و به درستی چیده می شود.

کلام آخر

در این مقاله نحوه تا کردن شال و روسری را آموزش دادیم. در واقع با این روش ها دیگر لازم نیست نگران کمبود جا برای شال و روسری های خود در کمد لباس هایتان باشید. اگر شال و روسری خود را به این ترتیب چیدمان کنید هم شال و روسری هایتان مرتب خواهد بود هم کمبود فضا برای شال و روسری های جدید نخواهید داشت.

مروا مزون یکی از مزون های برتر شال و روسری می باشد که شما با مراجعه به سایت مروا می توانید انواع و مدل های مختلف شال و روسری را مشاهده کنید و خرید خود را به راحتی انجام دهید.

 
 
ارام با پشتکار زود رنج
برای شرکت در گفتگو باید وارد سایت شوید.×

پاسخ سوالات بر اساس تاریخ پرسش سوال

فروردین 1403
چ پ ج ش ی د س
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
یک زن وبسایت تخصصی بهداشت و سلامت زنان و مادران