تعداد بازدید : 1702
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۵/۲۴
تاریخ آخرین پست : ۱۴۰۰/۵/۲۴
کاربران آنلاین : 0
sepideh1374
۱۴۰۰/۵/۲۴ ۱۱:۱۱:۱۶
آخرین حضور: ۱۴۰۰/۱۱/۲۰ ۱۵:۰۶:۴۶

روسریت زیر چادر سر میخوره؟ این مطلب رو بخون

(ویرایش)
بهترین مدل روسری برای زیر چادر

یکی از دغدغه های خانم های باحجاب نحوه مدل و گره زدن روسریشان می باشد. در واقع همیشه با این چالش مواجه می شوند که چگونه شال و روسری خود را زیر چادر بسته شود که علاوه بر زیبایی در ساعت طولانی ثابت بماند و شل نشود. برای دستیابی به این این هدف بانوان باید انتخاب های هوشمندانه ایی داشته باشندو از بین طرح و مدل های مختلف چیزی را انتخاب کنند که برای این کار مناسب باشد. در این مقاله قصد داریم تا درباره بهترین مدل روسری برای زیر چادر صحبت کنیم و مدل های مختلف روسری زیر چادر را به شما آموزش دهیم.

مدل بستن روسری

خیلی از خانم های باحجاب علاقه دارند که مدل های جدید روسری برای زیر چادر را امتحان کنند تا زیباتر به نظر برسند. امروزه سبک های مختلفی از حجاب وجود دارد که در این سبک ها شال و روسری با تنوع و طرح های گوناگونی مشاهده می شود. خیلی از بانوان علاقه دارند مدل ساده ایی برای روسری زیر چادر در کار های روزمره خود داشته باشند و برای مهمانی ها متفاوت تر به نظر برسند.

مدل بستن روسری

روش های گره زدن روسری زیر چادر

توجه داشته باشید که اگر شما چادری هستید باید در انتخاب جنس چادر خود حساسیت لازم را خرج کنید و از پوسیدن چادر های سنگین و سر خودداری نمایید به این دلیل که نگه داشتن روسری در زمان پوشیدن این جنس چادر ها سخت می باشد و شما را خسته می کند.

یکی دیگر از نکات گره زدن روسری زیر چادر، اهمییت انتخاب فیکس کننده برای شال و روسری شما می باشد. باید از فیکس کننده ای استفاده کنید که بتوانید روسری یا شال را بر روی سر خود ثابت نگه دارید. گیره های روسری بهترین فیکس کننده هستند که برای مشاهده جدیدترین مدل های گیره روسری می توانید به مقاله نوشته در این سایت مراجعه کنید.

بستن روسری قواره بزرگ زیر چادر

روسری قواره بزرگ یکی از انتخاب های مناسب برای زیر چادر می باشد. توجه داشته باشید که در هنگام بستن روسری قواره بزرگ می توانید از اکسسوری های مثل: یقه حجاب، هدبند و پوشش دست هم‌رنگ و یک شکل هم استفاده کنید که نظم و هماهنگی بیشتری به استایل شما بدهد. طرح و رنگ روسری  جلوه زیبایی به ظاهر و استایل شما می دهد و به همین دلیل در انتخاب روسری دقت داشته باشید که تناسب طرح و رنگ با سن شما را داشته باشد، خانم‌های جوان می‌توانند از رنگ‌های گرم‌تر و طرح‌های شلوغ‌تر استفاده کنند و خانم‌های میان‌سال می‌توانند سراغ رنگ‌های ملایم‌تر و طرح‌های ساده‌تر بروند. محیطی هم که قصد دارید از روسری خود استفاده کنید هم در خرید شما تاثیر دارد. برای محیط‌های رسمی، محل کار و دانشگاه باید از رنگ‌ها و مدل‌های متناسب با آن مکان استفاده کنید و برای مهمانی‌ها، دورهمی‌ها و زندگی روزمره هم می‌توانید از رنگ‌های متناسب با محیط استفاده کنید.

مدل‌های مختلف بستن روسری قواره بزرگ زیر چادر

آموزش بستن روسری ساده زیر چادر

  • شال خود را بر روی سر بیاندازید به گونه ای که یک طرف آن بلند تر از طرف دیگری باشد.
  • هر دو طرف شال خود را به قسمت زیر چانه بیاورید و از طریق یک گیره آن ها را یکدیگر وصل نمایید.
  • انتهای بلندتر روسری خود را پشت شانه مخالف خود قرار دهید.
  • همان انتهای شال را به جلو شانه دیگر خود برسانید
  • حال دو طرف شال خود را بر روی سینه خود پهن نمایید تا جلوی سینه شما را بپوشاند.

نکاتی که در هنگام خرید روسری زیر چادر باید دقت کنید

اولین نکته ای که خانم های چادری باید دقت کنند این است که، در انتخاب جنس چادر خود نهایت دقت را داشته باشند. سنگین بودن چادر و عدم سُر بودن آن در مرتب نگاه داشتن شال و روسری شما روی سر‌تان بسیار تأثیر دارد.

نکتۀ دوم در بستن روسری و شال زیر چادر مرتبط به جنس روسری شما می باشد. هنگام خرید سعی کنید روسری یا شالی را انتخاب کنید که سبک باشد و لیز هم نباشد. روسری های کرپ و یا کج راه که ابریشمی هستند می‌تواند گزینۀ مناسبی برای زیر چادر باشد.

فیکس کنندۀ ها هم نکته سومی است که باید به آن توجه کنید. باید دقت کنید که با چه فیکس کننده ای راحت هستید و اطمینان حاصل کنید که آیا می‌تواند به خوبی شال یا روسری شما را ثابت نگاه دارد تا شما مدام به شل و یا سفت کردن روسری خود مشغول نباشید.

خانم های چادری عزیز با رعایت کردن این نکته ها می‌توانید انواع مدل های بسیار زیبا و شیک تری به روسری های خود بدهید و در مجالس و میهمانی ها بسیار شیک حاضر شوید و خوش بدرخشید. ضمنا مدل هایی از بستن روسری که حجم زیادی از سینه را می‌پوشانند نیز برای زیر چادر مناسب و شیک است.

اکثر خانم های تمایل دارند در صنعت مدل و لباس به روز عمل کنند و همیشه به پوشش خود اهمیت می‌دهند. شال و روسری از انواع پوشش های ضروری برای خانم ها، مخصوصا خانم های چادری است.

نکاتی که در هنگام خرید روسری زیر چادر باید دقت کنید

کلام آخر

در طول روز استفاده از شال و روسری برای خانم های ایرانی امری بدیهی است. به همین دلیل توجه داشته باشید که با هماهنگ کردن طرح ها و رنگ ها، بستن روسری را به صورت کاملا شیک و آراسته تجربه کنید .برای بستن روسری زیر چادر باید تمرین هایی به دفعات داشته باشید تا بتوانید مهارت لازم در این زمینه را کسب کنید و به عنوان یک خانم چادری، پوشش خود را شیک و زیبا کنید. با خواند این مطالب با روش و نکات لازم برای بستن روسری زیر چادر آشنا خواهید شد. همچنین برای خرید انواع مدل روسری و شال می توانید به سایت مروا مزون مراجعه کرده و خرید خوب و راحتی را تجربه کنید.

ارام با پشتکار زود رنج
برای شرکت در گفتگو باید وارد سایت شوید.×

پاسخ سوالات بر اساس تاریخ پرسش سوال

اردیبهشت 1403
ش ی د س چ پ ج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
یک زن وبسایت تخصصی بهداشت و سلامت زنان و مادران