تعداد بازدید : 863
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۵/۲۴
تاریخ آخرین پست : ۱۴۰۰/۵/۲۴
کاربران آنلاین : 0
sepideh1374
۱۴۰۰/۵/۲۴ ۱۱:۱۵:۰۵
آخرین حضور: ۱۴۰۰/۱۱/۲۰ ۱۵:۰۶:۴۶

آموزش دور دست دوزی روسری

(ویرایش)
اموزش دور دست دوزی روسری

هنر یک زمینه آشکار برای پرورش قدرت ابتکار و نوآوری می باشد و به نوعی هنر آرام بخش روح انسان می باشد. هنر زمینه های مختلفی دارد که یکی از آن ها تاریخ لباس و انواع رودوزی ها می باشد. در این مقاله قصد داریم تا درباره دور دست دوزی روسری صحبت کنیم و همچنین نحوه انجام این کار را هم خواهیم گفت. در ادامه مطلب همراه باشید .

دور دست دوزی روسری

مدتی می باشد که این مدل روسری ها متداول شده است و بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. در واقع این روسری به نوعی نشان دهنده ارزان تر و شیک تر بودن روسری می باشد . ممکن است که شما دوست داشته باشید که از روسری های قبلی خود هنوز هم استفاده کنید و در کنار آن طبق مد روز هم پیش بروید. برای این کار تنها کافی است که دست دوزی روسری را بلد باشید . در ادامه شما آموزش این کار  را خواهیم داد. همراه ما باشید .

دور دست دوزی روسری

نحوه انجام

برای انجام این کار در ابتدا به قیچی، سوزن و قرقره به رنگ روسری خود نیاز دارید. در ابتدا ریشه های لبه روسری خود را قیچی کنید توجه داشته باشید که این کار را با دقت و به آرامی انجام دهید . پس از این که این مرحله را با دقت تمام انجام دادید لازم است که در مرحله دوم لبه روسری را به داخل اتو کنید در صورت لزوم می توانید برای ثابت نگه داشتن لبه اتوشده را با سوزن ته گرد ثابت نگهدارید. در مرحله سوم لبه روسری خود را با فاصله های یکسان بدوزید در آخر پس از دوخت مقداری از لبه روسری نخ را بکشید به این صورت که لبه به داخل تا شود.

انواع روسری

در واقع خانم ها امروزه به این مدل روسری علاقمند شده اند و با اهداف گوناگونی اقدام به خرید این مدل روسری ها می کنند. به همین دلیل انواع روسری در طرح های مختلف رسمی و شیک موجود می باشد. اما در انتخاب روسری باید به جنس آن توجه لازم را داشتته باشید به این دلیل که به طور مستقیم با پوست صورت در ارتباط می باشد در ادامه به معرفی انواع دور دست دوزی روسری می پردازیم:

  • روسری های ابریشم دور دست دوز
  • روسری های ساتن دور دست دوز
  • روسری های حریر دور دست دوز

این نوع روسری ها در مارک های متنوع و در رنگ و طرح های متفاوت روانه بازار می شوند، همچنین این مدل روسری در قواره های مختلف و  به صورت تک رنگ به بازار عرضه می شوند.

روسری های ابریشم

روسری های ابریشم دارای قواره های تقریبا بزرگی هستند، علاوه بر آن زمینه بسیار زیبا و جذابی دارند یکی از مدل های پر طرفدار در سال های اخیر می باشد.

روسری های حریر

روسری های حریر همیشه جز آن دسته از مدل ها هستند که فروش نسبتا خوبی دارند و اکثر خانم هایی که جنس لطیف می پسندند می توانند از این مدل روسری استفاده کنند، انواع روسری های حریر زیبایی بسیار زیادی دارند و بیشتر برای مجالس مورد استفاده قرار می گیرند.

 دور دست دوزی روسری

 

 

روسری نخی

این مدل از روسری نخی را به دلیل زمینه و هارمونی رنگی که دارد می توان با مدل لباس های مختلفی ست کرد و استایلی شیک و جذاب را رقم زد، این مدل روسری دور دست دوز بیشتر برای استایل های بیرون از خانه و در مهمانی های دورهمی مورد استفاده قرار می گیرد.

کلام آخر

در این مقاله تلاش کردیم تا به طور کامل آموزش دور دست دوزی روسری به شما بدهیم و شما با خواندن این مقاله به راحتی می توانید روسری های خود را دور دست دوزی کنید و طبق مد روز پیش بروید. همچنین برای خرید انواع مدل روسری در طرح  و نوع های مختلف می توانید به سایت مروا مزون مراجعه کنید.

ارام با پشتکار زود رنج
برای شرکت در گفتگو باید وارد سایت شوید.×

پاسخ سوالات بر اساس تاریخ پرسش سوال

اردیبهشت 1403
ش ی د س چ پ ج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
یک زن وبسایت تخصصی بهداشت و سلامت زنان و مادران