تعداد بازدید : 541
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۵/۲۴
تاریخ آخرین پست : ۱۴۰۰/۵/۲۴
کاربران آنلاین : 0
موناااااااا
۱۴۰۰/۵/۲۴ ۱۱:۳۶:۲۰
آخرین حضور: ۱۴۰۰/۷/۳ ۱۲:۵۰:۲۹

راهنمای خرید لوازم آرایشی زنانه

(ویرایش)

اولین قدم برای گام برداشتن در دنیای هنر آرایش صورت، خرید اینترنتی لوازم آرایش مناسب است. اساس آرایش صورت تأکید بر نقاط قوت، زیبایی‌های صورت و همچنین پنهان کردن نقاط ضعف آن است. قبل از آنکه تصمیم به خرید از فروشگاه لوازم آرایشی بگیرید، بهتر است آیتم‌های لوازم زیبایی که به آن نیاز دارید را بررسی کنید؛ به همین سبب در این مقاله تصمیم داریم به معرفی 7 لوازم آرایش بسیار کاربردی برای خانم‌ها بپردازیم.

کانسیلر صورت و چشم

کانسیلر یک ابزار در دسترس برای زیرسازی و یک دست کردن پوست قبل از انجام آرایش صورت است که به آرایش صورت و چشم‌ها جلوه بیشتری می‌دهد. از کانسیلر معمولاً برای پوشش دهی لک‌ها و تیرگی‌های پوستی استفاده می‌شود و همین امر سبب شده این وسیله آرایشی ارزش بالایی داشته باشد. تفاوت کانسیلر و کرم پودر این است که کانسیلرها غلیظ‌تر و جامد‌تر هستند و همچنین پوشش بیش‌تری روی پوست ایجاد می‌کنند. کانسیلرها به دو دسته‌ی کانسیلر زیر چشم و کانسیلر صورت تقسیم می‌شوند که پیشنهاد می‌کنیم حتماً این دو نوع کانسیلر را در سبد خرید خود اضافه نمایید.

کرم‌پودر

کرم‌پودر یکی از لوازم اصلی آرایش صورت است که آن را می‌توان در تمامی نقاط صورت استفاده کنید. کرم‌پودرها برای انواع رنگ پوست صورت تولید می‌شوند و می‌توانید مناسب با رنگ پوست خود آن‌ها را انتخاب نمایید. این محصول آرایشی به‌عنوان یک زیرساز بسیار خوب آرایشی برای همۀ خانم‌ها لازم است. داشتن یک زیر ساز خوب سبب یک نواختی پوست می‌شود و درنتیجه مرتب و بی‌نقص بودن آرایش را برای شما به همراه دارد.

رژ لب

رژلب را بدون شک باید دوست‌داشتنی‌ترین و پرفروش‌ترین لوازم آرایشی خانم‌ها دانست. محبوبیت این محصول آرایشی به میزانی است که اگر خانم‌ها هیچ‌کدام از ابزارهای آرایشی را استفاده نکنند امکان ندارد از رژ لب چشم‌پوشی نمایند. رژ لب‌ها حاوی رنگدانه، روغن و نرم‌کننده هستند که به لب رنگ و بافتی منحصربه‌فرد می‌بخشد؛ این محصول آرایشی در انواع مات و براق، در رنگ‌های بسیار هیجان‌انگیز در بازار وجود دارند.

ریمل

ریمل یکی دیگر از پرکاربردترین محصولات آرایشی است که برای تیره‌تر و بلندتر کردن مژه‌ها و حجم دادن به آن‌ها استفاده می‌شود. اگر به آرایش فانتزی صورت علاقه بسیار دارید می‌توانید از ریمل‌های فانتزی نیز استفاده کنید؛ زیرا ریمل‌ها هم در رنگ‌های طبیعی مانند مشکی و قهوه‌ای و هم در رنگ‌های فانتزی مانند آبی، صورتی و بنفش در فروشگاه‌های آرایشی پیدا می‌شوند. ریمل ضدآب یکی از انواع ریمل چشم است که این روزها طرفداران بسیاری دارد.

رژ گونه

یکی از محصولات آرایشی زنانه که اگر به‌درستی استفاده شود، می‌تواند زیبایی میکاپ را چند برابر کند، رژ گونه است. این محصول آرایشی که موجب برجسته شدن گونه‌ها می‌شود، به‌صورت شما شادابی می‌دهد و چهره را سرزنده‌تر نشان می‌دهد. استفاده از رژ گونه در مرحله آخر میکاپ یا آرایش صورت انجام می‌گیرد که موجب حجیم‌تر نشان دادن گونه‌ها و زاویه‌دار کردن صورت خانم‌ها می‌شود.
لاک ناخن

اکثر خانم‌ها از سنین کودکی تا بزرگسالی علاقه بسیاری به لاک ناخن نشان می‌دهند و ترجیح‌ می‌دهند همیشه لاک بزنند. استفاده از انواع رنگ‌های هیجان‌انگیز لاک ناخن و البته انواع مدل‌های این محصول آرایشی جلوه زیبایی دستان شما را دو چندان می‌کند و حتی در جذابیت استایل شما تأثیر بسیاری می‌گذارد.

بی‌بی کرم چندکاره

بی‌بی کرم، کرمی چندکاره است که کارکرد بسیار مناسبی بر روی پوست‌ می‌گذارد. بی‌بی کرم علاوه بر برخورداری از خاصیت پوشانندگی، ممکن است یک یا چند مورد از خواص مرطوب‌کنندگی، سفیدکنندگی، ضد چروک و ضد آفتاب را نیز در خود داشته باشد. این کرم چندکاره ابتدا در آلمان متولد شد و برای افرادی که برای درمان‌های پوستی تحت عمل جراحی قرارگرفته بودند، استفاده می‌شد؛ بعدها کره‌ای‌ها آن را به شکل بی‌بی کرم‌های امروزی تغییر دادند تا به یکی از اساسی‌ترین اقلام آرایشی صورت تبدیل شود. امروزه دیگر هیچ محصولی مانند یک بی‌بی کرم، پوشش کرم‌پودری و خواص درمانی متعدد را به بهترین کیفیت نمی‌تواند ارائه ‌کند.

 

از خرید آنلاین لوازم آرایشی لذت ببرید!

با توجه به اپیدمی ویروس کرونا و اهمیت و محبوبیت خرید آنلاین که این روزها همۀ افراد را با خود همراه کرده است، خرید اینترنتی لوازم آرایشی و لباس یک راه بسیار مناسب برای خرید محصولات آرایشی به‌حساب می‌آید. یکی از مهمترین مزیت‌های خرید آنلاین محصولات آرایشی، استفاده از اطلاعاتی است که در قسمت مشخصات محصول و نظر دیگر کاربران ارائه می‌شود. با خرید از فروشگاه‌های آنلاین معتبر می‌توانید با خیال راحت به بررسی محصولات مختلف بپردازید و بدون مراجعه حضوری لوازم آرایش جدید خود را خریداری کنید.

اگر قصد خرید لوازم آرایشی و محصولات بهداشتی مردانه و زنانه و همچنین انواع لباس مردانه، زنانه و بچگانه را دارید، می‌توانید به مرکز خرید آنلاین بانی‌ مد مراجعه نمایید.

یه روز خوب میاد
برای شرکت در گفتگو باید وارد سایت شوید.×

پاسخ سوالات بر اساس تاریخ پرسش سوال

فروردین 1403
چ پ ج ش ی د س
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
یک زن وبسایت تخصصی بهداشت و سلامت زنان و مادران