تعداد بازدید : 427
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۵/۲۵
تاریخ آخرین پست : ۱۴۰۰/۵/۲۵
کاربران آنلاین : 0
sepideh1374
۱۴۰۰/۵/۲۵ ۱۲:۳۲:۵۷
آخرین حضور: ۱۴۰۰/۱۱/۲۰ ۱۵:۰۶:۴۶

آموزش غذای سریع با سوسیس

(ویرایش)

سوسیس بندری یکی از خوشمزه ترین غذاهایی است که می توانید با استفاده از سوسیس درست کنید. همان طور که می دانید سوسیس یکی از پر طرفدارترین فرآورده های گوشتی می باشد. عطر و طعم خاص این محصول پروتئینی سبب شده است تا طرفداران زیادی در میان گروه های سنی و اجتماعی مختلف داشته باشد. علاوه بر عطر و طعم خوب و خاص این محصول، تنوع بسیار بالایی که در نحوه سرو آن وجود دارد نیز در پر طرفدار بودن سوسیس تأثیر داشته است.

سوسیس را می توانید به روش های بسیار مختلفی سرو کنید و همین موضوع سبب ایجاد تنوع بسیار خوبی در برنامه غذایی شما می شود. برای مثال می توانید از سوسیس در تهیه انواع ساندویچ ها، انواع پیتزا، اسنک، سمبوسه، پیراشکی، سالاد، ماکارونی، پاستا، خوراک و … استفاده کنید. این غذاها علاوه بر اینکه بسیار خوشمزه هستند، سریع و راحت نیز آماده می شوند. در این نوشته تصمیم داریم آموزش بدهیم که چگونه در 15 دقیقه سوسیس بندری درست کنیم ؟

مواد اولیه مورد نیاز برای تهیه سوسیس بندری

غذای خوشمزه با سوسیس

غذای خوشمزه با سوسیس

سوسیس بندری یکی از آن غذاهای خوشمزه ای است که سریع آماده می شود. این غذای خوشمزه را می توانید در وعده های ناهار یا شام یا حتی میان وعده و عصرانه سرو کنید. این غذای خوشمزه را به چند روش مختلف تهیه می کنند و برای تهیه آن می توانید از سوسیسی با طعم دلخواه استفاده کنید. برای درست کردن  سوسیس بندری به مواد اولیه زیر نیاز داریم :

  • سوسیس
  • پیاز
  • روغن
  • رب گوجه فرنگی
  • فلفل قرمز
  • فلفل سیاه
  •  زردچوبه

طرز تهیه سوسیس بندری سریع و راحت

برای تهیه کردن این غذای خوشمزه با استفاده از مواد اولیه ای که در بالا نام بردیم، باید مراحل زیر را به ترتیب انجام دهیم :

  1. سوسیس ها را به صورت حلقه ای خرد کرده و در روغن سرخ می کنیم.
  2. پیازها را خلالی کرده و در روغن تفت می دهیم. ( مقدار بیشتر پیاز طعم این غذا را بهتر می کند)
  3. به پیازها در حال تفت دادن مقداری فلفل سیاه، فلفل قرمز و زرد چوبه اضافه می کنیم.
  4. رب گوجه فرنگی را نیز به پیازها اضافه می کنیم و مقداری تفت می دهیم.
  5. سوسیس هایی را که از قبل سرخ کرده ایم را به پیازها اضافه می کنیم و تمامی این مواد را به خوبی با هم مخلوط می کنیم.
  6. یک لیوان آب به غذا اضافه می کنیم و در تابه را می بندیم تا غذا به غلظت کافی برسد.
  7. سوسیس بندری خوشمزه ما آماده است و می توانیم آن را به صورت ساندویچی یا به همراه نان سرو کنیم.

طرز تهیه سوسیس بندری با سیب زمینی

طرز تهیه سوسیس بندری خوشمزه

طرز تهیه سوسیس بندری خوشمزه

برخی از افراد نیز در تهیه این غذای خوشمزه علاوه بر سوسیس و پیاز از سیب زمینی نیز استفاده می کنند. اضافه کردن سیب زمینی کاملا اختیاری می باشد و می توانید با توجه به سلیقه و ذائقه غذایی خود سیب زمینی را اضافه یا حذف کنید.

برای درست کردن این غذا با سیب زمینی تنها کافی است که سیب زمینی را آبپز کنید ( البته خیلی پخته و له نشود ). سپس سیب زمینی را پوست گرفته و به صورت نگینی خرد کنید و به همراه سوسیس های سرخ شده به پیازها اضافه کنید.

فوت و فن های خوشمزه تر شدن سوسیس بندری

  • می توانید در کنار این غذای خوشمزه از قارچ و پنیر نیز استفاده کنید. قارچ ها را خرد کرده و سرخ کنید. وقتی قارچ ها سرخ شدند پنیر پیتزا را روی آن ها بریزید و در ظرف را ببندید تا پنیر با حرارت قارچ ها آب شود. هنگام درست کردن ساندویچ ترکیب قارچ و پنیر را روی ساندویچ خود بریزید.
  • این غذا به صورت تند سرو می شود اما اگر به این شکل با ذائقه شما سازگار نیست می توانید از مقدار کمتری فلفل قرمز استفاده کنید. اما اضافه کردن یک قاشق چای خوری ادویه کاری طعم این غذا را لذیذتر خواهد کرد.
  • می توانید در تهیه این غذا از یک فلفل دلمه ای نیز استفاده کنید. فلفل دلمه ای را خرد کرده و به همراه پیاز تفت دهید.
  • استفاده از سس کچاپ به همراه گوجه فرنگی نیز سبب می شود غذای شما عطر و طعم بهتری داشته باشد.

محصولات دهکده پروتئین

غذای سریع با سوسیس

غذای سریع با سوسیس

در این نوشته آموزش دادیم که چگونه در 15 دقیقه سوسیس بندری درست کنیم ؟ می توانید این غذای خوشمزه را درست کنید و در کنار عزیزان خود از عطر و طعم فوق العاده آن لذت ببرید. البته برای اینکه بتوانید بدون نگرانی از مضرات مصرف سوسیس و کالباس این غذا را برای خانواده خود تهیه کنید پیشنهاد می کنیم که حتما از سوسیس ارگانیک و مورد تأیید وزارت بهداشت استفاده کنید.

برای اینکه خیالتان از سالم بودن غذایی که میل می کنید کاملا راحت باشد، می توانید از محصولات دهکده پروتئین استفاده کنید. دهکده پروتئین تولید کننده انواع سوسیس، ژامبون، همبرگر و …. است. در تهیه تمامی محصولات این برند از مواد اولیه سالم، مرغوب و با کیفیت استفاده می شود. همچنین عدم استفاده از مواد نگهدارنده و افزودنی های مضر سبب می شود تا هنگام مصرف این محصولات نگران مضرات مصرف مواد نگهدارنده برای بدن نباشید.

خرید سوسیس ارگانیک

برای تهیه محصولات خوشمزه و ارگانیک این برند می توانید به سایت دهکده پروتئین  مراجعه کنید و خرید خود را به صورت اینترنتی انجام دهید. امکان خرید اینترنتی سوسیس و کالباس به شما کمک می کند تا بدون نیاز به خارج شدن از منزل مواد اولیه لازم جهت تهیه یک فست فود خوشمزه را تهیه کنید. با مراجعه به این سایت می توانید محصول خود را به صورت آنلاین سفارش دهید. سفارش شما در اسرع وقت در همان آدرسی که در سایت ثبت کرده اید به شما تحویل داده می شود.

برای خرید حضوری این محصولات درجه یک نیز می توانید به شعب مختلف دهکده پروتئین مانند شعبه شهرک غرب دهکده پروتئین، شعبه تجریش دهکده پروتئین و … مراجعه نمایید و خرید خود را به صورت حضوری انجام دهید. برخی از خوشمزه ترین انواع سوسیس که می توانید برای تهیه کردن سوسیس بندری از میان محصولات دهکده پروتئین تهیه کنید عبارتند از :

سوسیس شکاری، سوسیس نورنبرگ، سوسیس بوقلمون، سوسیس گوشت گوساله، سوسیس گوشت گوساله دودی، گوشت گوسفندی، سوسیس مخلوط گوشت و مرغ، سوسیس مرغ، هات داگ پنیری و …

ارام با پشتکار زود رنج
برای شرکت در گفتگو باید وارد سایت شوید.×

پاسخ سوالات بر اساس تاریخ پرسش سوال

اردیبهشت 1403
ش ی د س چ پ ج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
یک زن وبسایت تخصصی بهداشت و سلامت زنان و مادران