تعداد بازدید : 387
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۵/۲۶
تاریخ آخرین پست : ۱۴۰۰/۵/۲۶
کاربران آنلاین : 0
sepideh1374
۱۴۰۰/۵/۲۶ ۱۶:۱۱:۵۸
آخرین حضور: ۱۴۰۰/۱۱/۲۰ ۱۵:۰۶:۴۶

راهنمای خرید روسری ساتن ابریشم

(ویرایش)

روسری ساتن ابریشم یکی از مدل روسری های است که هر خانمی باید در کمد لباس خود داشته باشد. در واقع این مدل روسری یکی از جنس های محبوب در میان انواع جنس و مدل روسری در بین بانوان می باشد و حتی خانم های مشکل پسند نیز این نوع روسری ها مورد علاقشان می باشد . در واقع جالب است که بدانید ساتن نماد اصالت و ثروت می باشد. در این مقاله قصد داریم تا نکاتی درباره خرید روسری ساتن ابریشم بگوییم تا انتخاب درست و هوشمندانه ای داشته باشید . در ادامه مطلب همراه ما باشید تا با این نکات طلایی آشنا شوید.

معرفی پارچه ساتن ابریشم

در ابتدا بهتر می باشد که با این جنس از پارچه روسری آشنا شوید. پارچه ساتن، پارچه ای براق می باشد که دارای سطح صاف است و پشت پارچه معمولا مات می باشد. این مدل روسری ها بیشتر در مجالس و مهمانی ها کاربرد دارد.

 

کاربرد روسری ساتن ابریشم در استایل شما

لباس پوشیدن و استایل شیک و مناسب از مواردی است که اکثر خانم ها به آن دقت زیادی دارند. روسری یکی از اکسسوری های تاثیر گذار و لازم در فرهنگ ایرانی می باشد و باید در هر سبکی از آن استفاده شود. در واقع انتخاب مناسب شال و روسری تاثیر زیادی در استایل شما خواهد داشت. به طور معمول خانم های که علاقمند به سبک کلاسیک و ساده هستند به طور معمول از پارچه های ساده و با کیفیت استفاده می کنند. روسری ساتن ابریشم یکی از انتخاب های مناسب برای علاقمندان این سبک است . با خرید روسری ساتن ابریشم استایل خود را زیبا و شیک کنید.

طریقه شناخت روسری ساتن ابریشم

  • استحکام بالای تار و پود روسری که با لمس کردن جابه جا نشود و ثابت و مستحکم باشد.
  • زمانی که روسری را تا می کنیم حالت چسبندگی پیدا نکند.
  • به راحتی نخ کش نشود.
  • روسری ساتن طرح دار

همانطور که گفته شد روسری ساتن ابریشم به طور معمول ساده هستند اما گاهی طرح های ظریف و بسیار زیبایی هستند. این نوع روسری ها تقریبا با هر لباسی ست می شوند اما توجه داشته باشید که اگر از روسری ساتن ابریشم طرح دار استفاده می کنید باید با پارچه و لباس های مناسب طرح ست کنید.

 

این نوع روسری ها طرح های مینیمال و خاص و ظریفی دارد و باعث منحصر به فرد کردن روسری های ساتن ابریشم می شود. اگر شما به طرح های ظریف و مینیمال علاقه دارید خرید روسری ساتن ابریشم به شما توصیه می شود. در هنگام ست کردن با این مدل روسری های طرح دار به لباس و طرح و رنگ استایل خود دقت ویژه ای داشته باشید.

نگهداری روسری ساتن ابریشم

  • بعد از خرید روسری ساتن ابریشم لازم است که یک سری نکاتی را رعایت کنید تا روسری شما به راحتی آسیب نبیند و غیر قابل استفاده گردد :
  • موقع استفاده از این نوع روسری ها باید مراقب برخورد روسری با اجسام تیز یا زبر بود.
  • حتی الامکان با دست شسته شود و از شستشو با ماشین لباسشویی پرهیز شود. برای چگونگی شستشو روسری می توانید به مقاله”بهترین روش شستشو شال و روسری” مراجعه کنید.
  • از پودرهای لباسشویی استفاده نکنید و به جای آن از مایع شوینده استفاده کنید.
  • پس از شستشو آن را بر روی جسمی مانند چهارپایه یا … قرار دهید تا خشک شود.(اگر مجبور بودید از طناب استفاده کنید،سعی شود به صورت سه گوش آویزان شود)
  • هنگام اتو کردن روسری درجه اتو را پایین آورده و از پشت کار برای اتو و صاف کردن روسری استفاده کنید.
  • برای افزایش طول عمر روسری،آن را تا کرده و بین کاغذ یا درون سلفون قرار داده و در کمد لباس های خود نگهداری نمایید.

روسری ساتن ابریشم کلاسیک

استایل کلاسیک یکی از استایل های محبوب بانوان می باشد. با توجه به این موضوع استفاده از روسری ساتن ابریشم در این سبک استایل بسیار دیده می شود. اگر شما در کمد لباس خود یک روسری ساتن ابریشم داشته باشید و به خوبی با لباس خود ست کنید یک استایل شیک و کلاسیک خواهید داشت. توجه داشته باشید که در استایل های کلاسیک از پارچه های معمولی و بدون طرح استفاده می شود. در انتخاب رنگ باید دقت داشته باشید که به گونه ای انتخاب کنید که هماهنگی داشته باشد و به این معنا نمی باشد که هر چیزی را به صورت همرنگ استفاده کنید زیرا ظاهر خوبی نخواهد داشت .

 

قیمت روسری ساتن ابریشم

در هنگام خرید روسری ساتن ابریشم به هزینه و قیمت آن توجه لازم را داشته باشید. به طور حتم قیمت روسری ابریشم دست دوز بسیار گران می باشد اما متاسفانه برخی از افراد سودجو قیمت های بسیار بالا و غیر منصفانه ای می گویند که این قیمت به اندازه ارزش جنس روسری نمی باشد. باید دقت داشته باشید که در خرید روسری ساتن ابریشم مشاوره و تحقیق لازم را انجام دهید تا یک روسری با جنس خوب و قیمت مناسب تهیه کنید.

خرید آنلاین از سایت معتبر یکی از روش های مطمئن و راحت می باشد که می توانید خرید روسری ساتن ابریشم را به راحتی انجام دهید. مروا مزون یکی از سایت های فروش آنلاین انواع مدل شال و روسری در طرح و رنگ های مختلف می باشد که با مراجعه وبسایت و مشاهده شال و روسری به راحتی می توانید خرید خود را انجام دهید و یک خرید آنلاین و بی دغدغه داشته باشید.

کلام آخر

در این مقاله تلاش کردیم تا به طور کامل روسری ساتن ابریشم را مورد بررسی قرار دهیم تا در هنگام خرید روسری ساتن ابریشم دچار مشکل نشوید. هچنین یکی از برترین فروشگاه های آنلاین در زمینه فروش شال و روسری یعنی مروا مزون را به شما معرفی کردیم.

ارام با پشتکار زود رنج
برای شرکت در گفتگو باید وارد سایت شوید.×

پاسخ سوالات بر اساس تاریخ پرسش سوال

اردیبهشت 1403
ش ی د س چ پ ج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
یک زن وبسایت تخصصی بهداشت و سلامت زنان و مادران