تعداد بازدید : 701
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۵/۲۸
تاریخ آخرین پست : ۱۴۰۰/۵/۲۸
کاربران آنلاین : 0
rezamrdi22
۱۴۰۰/۵/۲۸ ۱۱:۴۷:۲۱
آخرین حضور: ۱۴۰۰/۸/۱۵ ۱۰:۲۶:۵۳

چسب لوگودار

(ویرایش)

چسب لوگودار یکی از روش های مدرن برای بازاریابی است. امروزه انواع چسب لوگودار در اندازه های مختلف به کار می روند که با هدف معرفی محصولات و ارائه خدمات از آن ها استفاده می شود.

با پیشبرد کسب و کارها و بازاریابی به سمت مدرنیته بودن امروزه استفاده از روش های مختلفی جهت بازاریابی وجود دارد. یکی از این روش ها چسب لوگودار یا چسب چاپ خورده است. چسب چاپ خورده، با چسب هایی که برای مصارف روزانه به کار می روند و در بازار موجود هستند تفاوت هایی دارد.

برای استفاده از چسب لوگودار در بازایابی بر روی آن برند شرکت و یا تبلیغات آن را چاپ می کنند. در واقع بیشترین کاربرد چسب لوگو دار در توسعه کسب و کار و تبلیغات است و با استفاده از این چسب ها شرکت ها محصولات خود را در دید عموم قرار داده و به دیگران معرفی می کنند.

موارد استفاده از چسب لوگودار

با چاپ تبلیغات بر روی چسب های لوگودار این چسب ها وظیفه معرفی شرکت های مختلف و محصولات آن ها را بر عهده دارند. صنایع و شرکت های مختلف استفاده از چسب لوگودار را یکی از موثرترین روش ها می دانند و اعتقاد دارند.

استفاده از چسب چاپ شده یک روش تبلیغاتی گسترده برای افزایش تبلیغات است. برای مثال فروشگاه های اینترتی برای بسته بندی محصولات خود از این نو چسب استفاده می کنند. همچنین از چسب چاپ شده برای اطلاع رسانی نیز استفاده می شود. در برخی موارد شرکت ها و ارگان های دولتی برای اطلاع رسانی موارد مهم از چسب لوگودار استفاده می کنند.

مزایای استفاده از چسب لوگودار

استفاده از چسب های چاپ شده یکی از بهترین روش ها برای شرکت ها و ارگان هایی است که نمی توانند هزینه تبلیغات به روش های دیگر را متحمل شوند کسب و کارهای کوچک با درآمد کم و متوسط و کسب و کارهای تازه تاسیس شده از این موارد هستند.

لازم است این چسب های کیفیت بالایی داشته باشند و به مرور زمان کیفیت خود را از دست ندهند. نکته جالب توجه دیگر که لازم است به آن توجه شود این است که چسب لوگودار حتما باید به سفارش مشتری باشد. در نتیجه شما می توانید هر تبلیغی که برای شرکتتان لازم است را مورد استفاده قرار دهید. از مزایای این روش می توان به موارد زیر به صورت خلاصه وار اشاره کرد.

1. تبلیغات برند، محصولات و کسب و کار
2. درج اطلاعات شرکت نظیر لوگو، نام و یا علامت اختصاصی آن بر روی چسب
3. ماندگاری بالا به دلیل چاپ در قسمت داخلی
4. پلمپ کردن دسته بندی ها و حفظ کردن اصالت محصولات
5. افزایش بازدهی با افزایش کیفیت سطح بسته بندی
6. بسته بندی محصولات به صورت خاص و ویژه است.
7. افزایش رضایت مشتری و توجه بیشتر به شرکت از جانب ایشان

روش های تولید چسب لوگودار

لوگو را می توان بر روی چسب های 1، 2 و 5 سانتی طراحی کرد. به نظر می رسد چسب های پهن 5 سانتی بهترین گزینه برای این کار هستند که استفاده از آن ها امروزه بسیار رایج است. روش های متفاوتی برای تولید چسب لوگودار وجود دارد که برخی عبارت اند از:

1. چاپ بر روی قسمت سلفونی نوار چسب که به راحتی میتوان بخش چاپ شده را پاک کرد که این روش درست نیست و محصول با کیفیتی ارائه نمی دهد.
2. چاپ تبلیغ بر روی بخش چسبدار چسب که سبب کاهش چسبندگی و کیفیت آن می شود. برای تیراژ های خیلی کم از این روش استفاده می شود.
3. در روش سوم ابتدا ابتدا سلفون از بخش کرونادار چاپ شده و سپس چسب ریزی بر روی آن انجام می شود. این کار لازم است با استفاده از دستگاه های پیشرفته صورت گیرد و در نتیجه یک محصول خوب ارائه می دهد.

نکات مهم در تولید چسب لوگودار

1. قیمت نهایی چسب لوگودار
2. دقت چاپ و کیفیت آن
3. امکان چاپ زمینه رنگی بر روی چسب و کیفیت آن
4. تعداد رنگ های استفاده شده در چسب
5. حداقل تعداد سفارش چاپ و تیراژ آن
6. کیفیت نهایی چسب و چسبندگی آن
7. امکان چاپ کلیشه یا سیلندر
8. متراژ طول که بنا بر درخواست مشتریان متفاوت است.
9. عرض نوار چسب که معمولا بین 20 میلی متر تا 1200 میلی متر متغیر است و بر اساس اطلاعاتی که مشتری می خواهد چاپ شود تعیین می شود.

سخن آخر

چسب لوگودار یکی از بهترین روش های تبلیغاتی است که لازم نیست شرکت ها برای آن هزینه زیادی بپردازند. با درج اطلاعات سایت مانند لوگو، نام و یا شعار آن بر روی این چسب و استفاده از آن در بسته بندی می توان سبب افزایش رضایت مشتریان و شناخت آن ها گردید. استفاده از چسب امروزه رایج بوده و یکی از روش هایی است که اخیرا شرکت های بسیاری آن را به کار گرفته اند و در افزایش رضایت مشتریان آن ها بسیار تاثیر گذار بوده است.

برای شرکت در گفتگو باید وارد سایت شوید.×

پاسخ سوالات بر اساس تاریخ پرسش سوال

اردیبهشت 1403
ش ی د س چ پ ج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
یک زن وبسایت تخصصی بهداشت و سلامت زنان و مادران