تعداد بازدید : 625
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۵/۳۱
تاریخ آخرین پست : ۱۴۰۰/۵/۳۱
کاربران آنلاین : 0
sepideh1374
۱۴۰۰/۵/۳۱ ۱۱:۴۶:۱۸
آخرین حضور: ۱۴۰۰/۱۱/۲۰ ۱۵:۰۶:۴۶

اشنایی با پله حول لوله با نوار محیطی

(ویرایش)

یکی از مواردی که در خانه های چند طبقه مورد نیاز افراد است راه پله می باشد تا بتوانند به وسیله ی آن بین طبقات به رفت و آمد بپردازند. اما سوال اینجاست که از کدام مدل پله با چه متریالی استفاده کنیم؟ راه پله های دوبلکس در انواع مختلفی می باشند که هر کدام دارای ویژگی ها و تعریف های متفاوتی هستند. برای آشنایی کامل با انواع راه پله می تواند از طریق سایت تکنومتال اقدام نمایید. اما هدف اصلی ما از ارائه این مقاله بررسی دقیق پله حول لوله با نوار محیطی که یکی از انواع پله های گرد می باشد است. در ادامه با ما همراه باشید.

 

قیمت پله گرد

 

 تعریف پله گرد

پلکانی را گرد می گویند که پله های آن حول یک ستون مرکزی می چرخند. البته ممکن است نام های دیگر آن مانند پله پیچ، پله اسپیرال به گوش شما خورده باشد. متریالی که در ساخت این مدل پله ها استفاده می گردد می تواند از شیشه، فلز، بتن، چوب و یا سنگ باشد این بسته به انتخاب شماست که با توجه به دکوراسیون داخلی خانه تان می خواهید از چه متریالی بهره ببرید. اگر از ایمنی کار به دلیل گرد بودن آن می ترسید باید گفت که شرکت های سازنده راه پله با قرار دادن نرده هایی در مدل های مختلف به شما این اطمینان را می دهند که این پله ها نیز مانند راه پله های مستقیم از ایمنی کافی برخوردارند. پله های گرد دارای انواع مختلفی مانند: پله دو محور ورق، پله دو محور باکس، پله زیر محور میانی، تک محور کنسولی، محور مرکزی برش خورده، پله حول لوله با نوار محیطی و… می باشد.

 

خرید پله گرد اماده

 

پله حول لوله با نوار محیطی

در طراحی و ساخت راه پله حول لوله با پیاده سازی ساختار پله بر روی یک لوله اصلی به عنوان محور انتخاب شده بدنه آن را می سازند. برای ستون اصلی از آهن استفاده می کنند و اینکه این پله یکی از راه پله های دکوراتیو در نظر گرفته می شود. به دلیل استفاده از فلزات در ساخت کیفیت بسیار بالایی را دارا می باشند همچنین به صورت پله پیش ساخته نیز در بازار موجود می باشد.

برای سفارش ساخت پله حول لوله با نوار محیطی با ما تماس بگیرید:

تلفن: 02177002023

موبایل: 09128670109

مزایا استفاده از پله های گرد

از آنجایی که پله حول لوله با نوار محیطی یکی از انواع پله گرد ها می باشد پس تمامی این مزایا که در ادامه گفته می شود در رابطه با بقیه مدل های دیگر نیز صدق می کند.

  • حجم کمی را در بر می گیرند: توجه به این نکته که شما باید با توجه به متراژی که در اختیارتان هست تصمیم بگیرید چه مدل پله ای را انتخاب کنید. اگر فضای کمی را در اختیار دارید پیشنهاد ما استفاده از پله های گرد است.
  • زیبایی که به دکور محیط می دهد: این پله خوب به گونه ای یک مدل خاص است چندین سال است که شرکت های طراحی و ساخت پله از پله حول لوله با نوار محیطی و یا پله پیچ های دیگر برای خانه های دوبلکس استفاده می کنند. پله های گرد به خانه شما مدرن و شیک بودن را القا می کنند.
  • ایمنی در برابر حوادث: در اکثریت موارد از پله پیچ ها به عنوان پله های اضطراری استفاده می شود و معمولا پله های اضطراری را به دلیل مقاومت بیشتر و نسوز بودن از انواع فلزات می سازند.

 

مرکز فروش پله گرد در تهران

 

معایب پله های گرد چیست؟

  • دشوار بودن راه رفتن بر روی آن: ببینید در هنگام طراحی و ساخت پله های اسپیرال از پله های کوچک استفاده می کنند که می تواند بی دقتی در حین رفت و آمد از آنها آسیبی به شما برساند.
  • از کیفیت آن مطمئن شوید: در ابتدای سفارش حتما از میزان کیفیت مواد اولیه که در ساخت آن استفاده شده است اطمینان حاصل نمایید.
  • ایمنی آن برای کودکان و سالمندان: به طور کلی گرد بودن این پله ها باعث ایجاد حالتی حلزونی در آنها می گردد که ممکن است بالا و پایین آمدن این پله را برای کودکان و سالمندان سخت کند ولی خوب با نصب نرده و ایجاد نورپردازی مناسب در مسیر راه پله گرد می توان تا حدودی این عیب را پوشاند.

 

پله گرد دوبلکس

 

ساخت پله حول لوله با نوار محیطی

شما در ابتدا برای نصب هر پله ای باید شرایط و ویژگی های آن را در نظر بگیرید ما سعی کردیم در این مطلب این پله را به خوبی برای شما توصیف کرده باشیم تا با دیدی باز انتخاب خود را انجام دهید و از کار خود پشیمان نشوید. در صورت نیاز به مشاوره بیشتر می توانید از مشاوران ما با کلیک بر تکنومتال راهنمایی بخواهید. هدف شرکت ما کسب رضایت تمامی مشتریان خود در زمینه ساخت سازه های فلزی با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت می باشد.

ارام با پشتکار زود رنج
برای شرکت در گفتگو باید وارد سایت شوید.×

پاسخ سوالات بر اساس تاریخ پرسش سوال

فروردین 1403
چ پ ج ش ی د س
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
یک زن وبسایت تخصصی بهداشت و سلامت زنان و مادران