تعداد بازدید : 1412
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۶/۳
تاریخ آخرین پست : ۱۴۰۰/۶/۳
کاربران آنلاین : 0
sepideh1374
۱۴۰۰/۶/۳ ۱۰:۲۷:۲۲
آخرین حضور: ۱۴۰۰/۱۱/۲۰ ۱۵:۰۶:۴۶

مدل بستن روسری برای محرم

(ویرایش)

با توجه به رسیدن ماه محرم و عزاداری ها خیلی از خانم ها از شال و وسری مشکی استفاده می کنند و اکثر بانوان تنها یک مدل بستن شال و روسری را می دانند. در این مقاله قصد داریم تا بهترین مدل بستن روسری برای محرم را به شما آموزش دهیم. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با این مدل بستن شال و روسری ها مخصوص عزاداری آشنا شوید.

روسری چیست؟

در ابتدا شاید بهتر است که به این سوال پاسخ بدهیم ، روسری در واقع نوعی پوشش می باشد که از جنس های مختلفی همچون: پارچه، پلی استر، نخ، حریر، مام، ابریشم و ساتن می باشد. روسری باعث می شود تا مو و گردن شما پوشیده شود و زیبایی به استایل و ظاهر شما می دهد . در واقع به این معنی است که روسری تنها برای حجاب نمی باشد و برای زیبایی استایل هم مورد استفاده قرار می گیرد.

روسری مشکی

روسری مشکی

روسری مشکی یکی از گزینه های مناسب برای مراسم عزاداری و محرم می باشد. البته علاوه بر این که روسری مشکی برای مراسم محرم مناسب است تقریبا همیشه به درد می خورند و لازم است که تمام بانوان در کمد خود یک روسری مشکی داشته باشند. همانطور که گفته شد روسری مشکی برای مراسم محرم مناسب و می توان از آن برای بهترین مدل بستن روسری برای محرماست و دارای مزیت های دیگری هم می باشد که در ادامه بررسی می کنیم:

  • روسری های مشکی با همه رنگ مانتو و لباس ست میشوند پس با داشتن یک روسری ساده یا طرح دار می توانید به راحتی با خیلی از لباس های خود ست کنید.
  • از دیگر مزیت های روسری مشکی این است که، رنگ مشکی به بیشتر خانم ها می آید به این معنی که هم با پوست روشن و سفید و هم با پوست تیره و سبزه و برنزه روسری مشکی می آید میتوانید. شما می توانید روسری مشکی بپوشید و مطمئن باشید زیبا تر شده اید.
  • رنگ مشکی کاملا چرک تاب است پس اگر کارمند یا بچه دار هستید و مجبورید مدام روسری های رنگ روشنتان را بشورید میتوانید با خرید یک روسری رنگ مشکی یا ترکیب مشکی با طرح های دیگر خیالتان را راحت کنید.
  • رنگ مشکی با رنگ هایی مثل طلایی و قرمز و سفید به زیبایی ترکیب میشوند و ترکیب سفید مشکی ، مشکی طلایی و مشکی قرمز  شیک و مجلسی تر دیده میشود.
  • مشکی هیچ وقت از مد نمی افتد پس میتوانید سال ها یک روسری سیاه را در کمد خود داشته باشید و بدون نگرانی از این که از مد بیافتد.
  • از مزیت های اخر روسری مشکی این است که مشکی رنگ سنگین رنگین و خانمانه و موجهی محسوب میشود و میتوانید آن را در همه جا بپوشید.

مدل بستن روسری برای محرم

بهتر است که توجه داشته باشید بستن روسری در مجلس و محل هایی که می روید متفاوت باشد. به طور مثال در هنگام ورزش کردن باید یک مدل روسری خود را ببندیم که در هنگام ورزش از سرمان نیوفتد و در هنگام مجالس شادی و ختم که شرکت می کنیم باید با هم فرق داشته باشد. در ادامه چند عکس و آموزش مدل بستن روسری برای محرم را به شما آموزش می دهیم. فقط توجه داشته باشید که این مدل بستن روسری را با روسری مشکی برای محرم انجام دهید:

مدل بستن روسری برای محرم

مدل بستن روسری برای محرم

مدل بستن روسری برای محرم

مدل بستن روسری برای محرم

نکاتی که در هنگام خرید روسری توجه کنید:

قیمت : یکی از مهم ترین نکته ای که باید در خرید روسری خود توجه کنید قیمت می باشد.  قبل از هر کاری میزان بودجه خود را مشخص کنید، با این کار مدل هایی که با قیمت مورد نظر شما مطابقت ندارند خود به خود حذف می شوند و انتخاب برای شما راحت می شود.

نوع استفاده:  تعیین کنید که روسری را برای چه مکانی می خواهید استفاده کنید. با مشخص کردن انتخاب و خرید روسری برای شما راحت تر خواهد بود.

جنس‌روسری: در واقع نوع روسری‌ها با توجه به جنس آن ها مشخص می شود، شما با توجه به نوع استفاده خود می توانید با توجه به نوع فصل و استفاده جنس‌روسری خود را مشخص کنید.

نکاتی که در هنگام خرید روسری توجه کنید:

کلام آخر

در این مقاله تلاش کردیم تا به طور کامل بهترین مدل بستن روسری برای محرم را به شما آموزش دهیم و روسری مشکی و مزیت های استفاده از آن هم بیان کردیم. برای خرید انواع روسری مشکی با طرح های مختلف و متناسب برای محرم می توانید به سایت مروا مزون مراجعه کرده و خرید خود را به راحتی انجام دهید.

ارام با پشتکار زود رنج
برای شرکت در گفتگو باید وارد سایت شوید.×

پاسخ سوالات بر اساس تاریخ پرسش سوال

فروردین 1403
چ پ ج ش ی د س
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
یک زن وبسایت تخصصی بهداشت و سلامت زنان و مادران