تعداد بازدید : 776
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۶/۴
تاریخ آخرین پست : ۱۴۰۰/۶/۴
کاربران آنلاین : 0
sepideh1374
۱۴۰۰/۶/۴ ۱۰:۴۷:۳۴
آخرین حضور: ۱۴۰۰/۱۱/۲۰ ۱۵:۰۶:۴۶

انواع مدل بستن روسری لبنانی

(ویرایش)
آموزش بستن روسری لبنانی

بستن روسری لبنانی با گیره یکی از روش های محبوب می باشد که امروزه نیز بین خانم ها بسیار رواج پیدا کرده است. به این دلیل می باشد که بستن روسری لبنانی علاوه بر زیبایی دارای حجاب کامل می باشد و کاملا می تواند جایگزین مقنعه شود. همانطور که می دانید شال و روسری یکی از پوشش های محبوب بانوان می باشد و به همین دلیل مدل بستن روسری بسیار مهم می باشد. در این مقاله قصد داریم تا به شما آموزش بستن روسری لبنانی با گیره را بدهیم. در ادامه این آموزش جذاب همراه ما باشید.

مدل بستن روسری برای صورت های مستطیلی

این مدل از چهره به این شکل می باشد که طول صورت از عرض بزرگتر و پیشانی و فک هم اندازه و لبه های تیز دارد. در این مدل توصیه می شود روسری خود را به گونه ای ببندید که طول صورت کوچکتر نشان داده شود و لبه های تیز صورت گرد شود. برای این مدل صورت ها استفاده از شال بهترین انتخاب و گزینه می باشد. تا جایی که می توانید از شال و روسری با طرح چهار گوش استفاده نشود. شال و روسری خود را به صورت گرد ببندید و برای انجام این کار کناره‌های روسری و شال را به داخل بزنید تا گونه‌هایتان مشخص شود.

مدل بستن روسری برای صورت های بیضی

اکثر مدل بستن روسری برای این مدل صورت ها مناسب است. اگر دارای صورت بیضی هستید به راحتی می توانید هر مدلی شال و روسری خود را ببندید. اگر فکر می کنید که صورت کشیده ای دارید بهتر است هدبند یا دستمال سر از زیر روسری و شال ببندید. در این مدل هم کناره های شال و روسری را به داخل بزنید تا گونه های شما مشخص تر شود.

آموزش بستن روسری لبنانی با گیره

آموزش بستن روسری لبنانی با گیره

  1. اولین مدل از بستن روسری لبنانی را می توانید به روش زیر انجام دهید:
  2. ابتدا روسری را پهن کنید و یک مثلث کوچک از روسری را تا بزنید.
  3.  روسری را بر روی سر خود قرار دهید و زیر چانه تان را با کمک سنجاق کوچکی محکم کنید.
    قسمت زیر ناحیه چانه را با کمک دست خود محکم بگیرید و طرف دیگر روسری را به سمت گوش های خود بیاورید و همه لایه های این قسمت را نزدیک به چانه با کمک سنجاقی مرتب کنید

همانطور که گفته شد افرادی که قصد دارند حجاب کامل داشته باشند اما از روسری و مقنعه استفاده نکنند می توانند با آموزش مدل بستن روسری لبنانی با گیره به خواسته خود برسند. با این مدل روسری دیگر شما حجاب کامل دارید و در عین حال شیک و آراسته هم می باشید. سه مرحله اصلی بستن روسری لبنانی به صورت زیر می باشد:

روسری خود را باز کنید و یک مثلث کوچک تشکیل دهید به این صورت که قسمت سه گوش داخلی کوتاهتر باشد به این صورت در هنگام بستن روسری بلند تر به نظر می آید. توجه داشته باشید که اگر روسری نازک دارید یا قصد دارید بر روی روسری خود چادر بپوشید و مشکل این را دارید که دولای روسری بر روی سر خوب نمی ایستد، می توانید برای رفع این مشکل از یک طلق نازک مخصوص روسری استفاده کرده و آن را میان دولای روسری بگذارید. اگر قصد دارید مدل های بیشتری از روسری زیر چادر را بدانید به مطلب” بهترین مدل روسری برای زیر چادر”  مراجعه کنید.

در این مرحله روسری را بر روی سر خود قرار داده و سپس قسمت زیر چانه را با گیره محکم کنید.

بعد از آن با کمک دست خود زیر چانه را محکم بگیرید و چین کناری روسری را در دست گرفته و آن را از زیر چانه عبور دهید و در طرف دیگر سر نزدیک محل گوش‌ها با سنجاق محکم کنید. به عبارت دیگر گوشه سمت راست را به گوشه سمت چپ و بالا برده به نحوی که سنجاق زیر گلو در زیر آن پنهان شود، سپس آن را از قسمت کمی بالاتر از انتهای آن در جایی نزدیک گونه خود با استفاده از سنجاقی تزئینی محکم کنید.

اکنون همه لایه های قسمت نزدیک به چانه و چین های روسری را در جلو مرتب کنید. اکنون شما روسری خود را به مدل لبنانی بستید. در ادامه قصد داریم چند نمونه از بستن مدل روسری لبنانی را به شما نشان دهیم:

 

 

کلام آخر

امیدواریم از آموزش مدل بستن روسری لبنانی با گیره لذت برده باشید. درواقع مدل بستن روسری و شال در زیبایی چهره بسیار تاثیر گذار می باشد و باید شما در مدل بستن شال و روسری خود به فرم صورت خود توجه کنید و مدلی را انتخاب کنید که به فرم صورت شما بیشتر می آید. مروا مزون یکی از سایت های برتر در زمینه فروش آنلاین شال و روسری می باشد با مراجعه به وبسایت می توانید انواع مدل شال و روسری را مشاهده کرده و خرید کنید.

 

ارام با پشتکار زود رنج
برای شرکت در گفتگو باید وارد سایت شوید.×

پاسخ سوالات بر اساس تاریخ پرسش سوال

فروردین 1403
چ پ ج ش ی د س
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
یک زن وبسایت تخصصی بهداشت و سلامت زنان و مادران