تعداد بازدید : 596
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۶/۷
تاریخ آخرین پست : ۱۴۰۰/۶/۷
کاربران آنلاین : 0
sepideh1374
۱۴۰۰/۶/۷ ۱۱:۲۹:۵۶
آخرین حضور: ۱۴۰۰/۱۱/۲۰ ۱۵:۰۶:۴۶

نکات بستن شال بدون گیره

(ویرایش)
آموزش بستن شال

اکثر خانم ها در کمد لباس هایشان تعداد زیادی شال و روسری موجود می باشد که تنها یک مدل از بستن شال و روسری را بلد هستند و در مکان های مختلف و مهمانی ها یک مدل شال می پوشند. البته که مقنعه جز پوشش های اداری کشور ما محسوب می شود و به این معنا می باشد که می توانیم در جامعه با بستن مدل های مختلف شال و روسری حجاب خود را حفظ کرد و در کنار آن استایل زیبا و جذاب داشته باشیم. در این مقاله قصد داریم تا به طور کامل آموزش بستن شال بدون گیره رو به شما بگوییم و نمونه های مختلف را هم مورد بررسی قرار دهیم. در ادامه این آموزش جذاب همراه ما باشید.

نکات بستن شال بدون گیره

اکثر خانم ها تمایل دارند که در صنعت مد و لباس به روز باشند و به پوش خود بسیار اهمیت می دهند. شال و روسری هم از انواع لباس های ضروری برای خانم ها می باشد و در طول روز همه بانوان از شال بسیار استفاده می کنند. در نتیجه شما با آموزش بستن شال بدون گیره و هماهنگ کردن طرح و رنگ شال خود با لباس هایتان می توانید استایل شیک و جذابی داشته باشید.

معرفی انواع جنس شال

قبل از آموزش بستن شال بدون گیره لازم است که با جنس شال های مختلف آشنا شوید. جنس شال یکی از مهم ترین نکاتی است که در هنگام خرید شال هم باید به آن دقت کنید. یکی از جنس ها، شال نخی می باشد که زیرمجموعه ای از پارچه های پنبه ای می باشد و به راحتی هم شست و شو داده می شود. این شال گرما را به راحتی از خود عبور می دهد به همین دلیل جنس مناسبی برای تابستان می باشد اگر قصد داریدبا شال و روسری های تابستان آشنا شوید به مقاله  . این جنس به راحتی اتو می شود و در مقایسه با دیگر جنس ها کمتر سر می خورد.

معرفی انواع جنس شال

شال حریر هم پارچه ای لطیف، خنک، نازک و لخت می باشد. این نوع جنس شال در مقایسه با شال نخی گران قیمت تر می باشد و بیشتر از آن هم سر می خورد. ساتن هم یکی دیگر از جنس شال ها می باشد که نوعی پارچه براق می باشد که دارای سطحی صاف است و کاربرد مجلسی و رسمی دارد. جنس ابریشم هم سبک و لطیف و مقاوم می باشد و در چهار فص سال می توانید از آن استفاده کنید و دیرتر هم چروک می شود. این جنس شال برای مجالس استفاده می شود و گران قیمت هم می باشد.

فرم صورت در مدل بستن شال

خیلی ضروری می باشد که شما فرم صورت خود را در نظر بگیرید در این مقاله آموزش بستن شال بدون گیره ما فرم های صورت مختلف را معرفی می کنیم و مدل بستن شال های مخصوص را خواهیم گفت.

فرم صورت در مدل بستن شال

فرم صورت به صورت مستطیلی

در صورت مستطیلی و دراز، طول صورت از عرض بزرگتر است، پیشانی و فک هم اندازه و لبه های تیز دارد. شال خود را به گونه ای ببندید که طول صورت کوتاه تر باشد و لبه های تیز صورت گرد شود. شال هایی که طرح چهار گوش دارند را انتخاب نکنید. از هدبند و دستمال سر های تیره برای کوتاه کردن صورت خود استفاده کنید. از مدل هایی که در پشت بسته می شوند انتخاب نکنید و همچنین شال هایی با پارچه های نرم و لخت انتخاب کنید.

فرم صورت بیضی

افرادی که صورت بیضی دارند اکثر مدل بستن شال به آن ها می آید. شما به راحتی می توانید انواع مدل مختلف شال خود را ببندید.

فرم صورت مثلثی

در این فرم صورت عرض چانه کم است و چانه به صورت نوک تیز است و پیشانی عریض می باشد. پس شما باید عرض پیشانی را کم کنید تا با چانه متناسب شود. شال را طوری سر کنید که گوشه های پیشانی تان پوشیده شود. می توانید تیزی چانه را با شال بگیرید به این صورت که شال را طوری ببندید که قسمت پایین چانه پوشیده شود.

فرم صورت مربعی

بهترین گزینه برای افراد دارای فرم صورت مربعی، شال می باشد. با استفاده از شال می توانید گوشه های مربعی صورت خود را گرد کنید. شال و روسری هایی که طرح های چهارگوش دارند و همچنین مدل هایی که از پشت بسته می شوند انتخاب نکنید.

فرم صورت گرد

در صورت های گرد که پیشانی عریض و کوتاهی دارند بهتر است که مدل شالشان را طوری ببندند که پیشانی را بلند تر نشان دهد. برای بلندتر نشان دادن پیشانی از هدبندهایی که رنگ روشن دارند استفاده کنید و شال خود را تیره تر و به صورت مستطیلی سر کنید. کناره های شال را به هیچ وجه تا نزنید. از پارچه های محکم و حالت دار استفاده کنید تا به صورت شما شکل بدهد.

فرم صورت ذوزنقه ای

نوع دیگر صورت ها ذوزنقه ای هستند که عرض پیشانی از عرض چانه بیشتر است و پیشانی بسیار باز و بزرگ است. از هدبند یا کلاه های تیره انتخاب کنید یا روسری و شال تان را طوری بپوشید که لبه های پیشانی گرفته شود.

اکنون که فرم صورت خود آشنا شدید در ادامه چندین نمونه از آموزش بستن شال بدون گیره را خواهیم گذاشت که با تمرین و تکرار به راحتی می توانید شال خود را ببندید و استایل های زیبایی داشته باشید.

 

آموزش بستن شال بدون گیره

 

 

کلام آخر

در این مقاله تلاش کردیم تا به طور کامل شما را با فرم صورت و انواع شال آشنا کنیم و آموزش بستن شال بدون گیره را هم مورد بررسی قرار دادیم. با استفاده از این آموزش جذاب می توانید استایل های زیبا و شیکی برای خود بسازید و در مهمانی های خود بدرخشید. مروا مزون یکی از برترین فروشگاه های آنلاین در زمینه شال و روسری می باشد و در این سایت شما می توانید خرید ایمن و راحت و سریع را تجربه کنید.

ارام با پشتکار زود رنج
برای شرکت در گفتگو باید وارد سایت شوید.×

پاسخ سوالات بر اساس تاریخ پرسش سوال

اردیبهشت 1403
ش ی د س چ پ ج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
یک زن وبسایت تخصصی بهداشت و سلامت زنان و مادران