تعداد بازدید : 494
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۶/۲۰
تاریخ آخرین پست : ۱۴۰۰/۶/۲۰
کاربران آنلاین : 0
sepideh1374
۱۴۰۰/۶/۲۰ ۱۲:۰۲:۲۹
آخرین حضور: ۱۴۰۰/۱۱/۲۰ ۱۵:۰۶:۴۶

راه پله دو محور ورقی

(ویرایش)

باید بگم اگه به دنبال یه راه پله ای میگردی که هم جزو پله های دکوراتیو باشه هم بتونه استحکام و مقاومت کافی برای رفت و آمد شما رو فراهم کنه پله دو محو ورقی فلزی بهترین انتخاب است. شاید تا الان اصلا اسم این راه پله رو نشنیده باشید و یا شایدم مقداری ازش شناخت داشته باشید ولی برای اطلاع پیدا کردن از سیر تا پیاز این مدل در ادامه با ما همراه باشید.

یک مدل از راه پله های گرد می باشد

در گذشته میشه گفت ما معدود مدل هایی از راه پله داشتیم تا از آنها برای ساخت و ساز و یا رفت و آمد بین طبقات بهره ببریم ولی امروزه به طور کلی راه پله ها به سه دسته راه پله گرد، مستقیم و یا ترکیبی از هر دو تقسیم شده است. راه پله های گرد همانطور که از نامشان پیدا است پله های آن حول محور یک دایره می چرخند. حالت قوسی که در تمامی مسیر این راه پله وجود دارد باعث جذابیت این سازه شده است. معمولا این راه پله ها را از متریال های مختلفی مانند بتن، چوب، سنگ، شیشه و انواع فلزات مانند آهن، آلومینیوم و استیل می سازند که هر کدام مزیت و عیب خود را دارد. راه پله گرد دارای انواع مختلفی مانند حول محور، تک محور کنسولی، دو محور باکسی، دو محو ورقی و… می باشد.

 

پله گرد دو محور باکس

 

راه پله دو محور ورقی

از محبوب ترین و جذاب ترین راه پله های دکوراتیو یا تزئینی می باشد که البته فقط ظاهر آن نیست که جلب توجه می کند بلکه مقاومت بالای این سازه نیز باعث محبوب بودن آن شده است. قیمت مناسب این سازه از دلایل اصلی می باشد که باعث تقاضای بالای آن در بازار می شود. ضخامت ورق پله گرد دو محور ورق عموما با ورق 10 میلی متری در نظر گرفته می شود. البته که کارکرد، محل نصب و عرض شعاع داخلی و خارجی و ارتفاع کف پله تا کف پله دیگری بر ضخامت ورق کف پله تاثیر می گذارد.

 

پله تک محور فلزی

 

 

کاربرد پله دو محور ورق در چه محیط هایی است؟

شعاعی که در ساخت این راه پله در نظر گرفته می شود معمولا از 55 سانتی متر شروع می گردد که اندازه ای نسبتا مناسب برای نصب در منازل مسکونی با متراژ کم می باشد البته که این عدد قابل تغییر است و می توان در محیط هایی با متراژ بیشتر شعاع بیشتری را نیز در نظر گرفت. حال با توجه به ظاهر شکیل و زیبای آن بسیار مناسب برای ساخت در تالار ها، پاساژ ها، رستوران های مجلل و… می باشد. وزن تقریبی این سازه برای هر متر با توجه به اینکه شعاع خارجی 250 سانتی متر و عرض پله 100 سانتی متر باشد معادل 100 کیلوگرم است.

 

برای سفارش پله دو محور ورقی با ما تماس بگیرید:

تلفن: 02177002023

موبایل: 09128670109

 

پله دوبلکس تک محور

 

نکاتی در رابطه با اجرا راه پله های گرد

در واقع برای مکان هایی که دارای فضای کافی می باشند خوب هر چه شعاع راه پله را بزرگتر در نظر بگیرید قطعا رفت و آمد بر روی آن نیز آسان تر خواهد شد ولی در مقابل شعاع نامناسب باعث استاندارد نبودن آن و در نتیجه دشوار بودن بالا و پایین رفتن از این راه پله می گردد. اگر بتوانید یک نورپردازی فوق العاده برای این راه پله در نظر بگیرید تا حد زیادی رفت و آمد از آن را در تاریکی راحت می کنید. این راه پله به دلیل مارپیچ بودن نیازمند به نرده های فلزی محکم نیز می باشد پس نصب نرده را برای آن فراموش نکنیم. راه پله های گرد بسیار انتخاب مناسبی برای مکان هایی است که محدودیت فضا دارند و نمی توانند از هر مدل راه پله ای برای ارتباط برقرار کردن بین طبقات استفاده کنند.

 

پله گرد تک محور

 

چه زمانی این راه پله را نصب کنیم بهتر است؟

راه پله های گرد مانند پله دو محور ورقی که نیاز است ورق های اتصال شان در سقف جایگذاری گردد باید عملیات نصب آن پیش از بتن ریزی صورت گیرد. اما نگران نباشید اگر دیر به فکر نصب راه پله افتادید با کمی هزینه بیشتر به راحتی می توانید مدل های مختلف راه پله گرد را که می خواهید نصب کنید. به علاوه راه پله های پیش ساخته نیز در بازار موجود می باشد که اگر ابعاد آنها متناسب با فضا شما باشد دیگر چه بهتر می توانید بدون تلف کردن زمان زیاد به راحتی به هدف خود برسید.

 

 

پله گرد تک محور کنسولی

 

طراحی و اجرا پله دو محور ورقی

تکنومتال به عنوان یکی از بهترین مجری های ساخت و نصب انواع راه پله دوبلکس در کرج و تهران می باشد که با تضمین دادن به مشتریان خود پروژه های آنها را انجام می دهد. تمامی مواد اولیه که در ساخت راه پله های فلزی استفاده می گردد از بهترین های می باشد چرا که جلب رضایت شما هدف ما می باشد. برای آشنا شدن بیشتر با انواع راه پله، مشاوره گرفتن در رابطه با نصب یک پله مناسب و اطلاع از قیمت می توانید از طریق کلیک بر تکنومتال با ما ارتباط برقرار نمایید.

ارام با پشتکار زود رنج
برای شرکت در گفتگو باید وارد سایت شوید.×

پاسخ سوالات بر اساس تاریخ پرسش سوال

اردیبهشت 1403
ش ی د س چ پ ج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
یک زن وبسایت تخصصی بهداشت و سلامت زنان و مادران