تعداد بازدید : 637
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۷/۸
تاریخ آخرین پست : ۱۴۰۱/۶/۲۱
کاربران آنلاین : 0
fatemeh7997
۱۴۰۰/۷/۸ ۱۰:۲۲:۲۴
آخرین حضور: ۱۴۰۲/۶/۱ ۱۶:۴۴:۵۶

خرید انواع فر قنادی(خانگی، مینی، صنعتی)

(ویرایش)

فر قنادی صنعتی

قیمت فر قنادی

یکی دیگر از انواع فر صنعتی، فر قنادی می باشد که به آن فر قنادی و شیرینی پزی، فر قنادی نان، فر قنادی نان فانتزی، فر شیرینی پزی قنادی، فر کیک پزی و ... گفته می شود و برای پخت و تهیه انواع کیک، کلوچه، شیرینی و نان فانتزی به کار می رود.این فر های مخصوص قنادی از تجهیزات مهم و ضروری قنادی ها و شیرینی فروشی ها و همینطور قنادی ها محسوب می شوند.

به این فر قنادی صنعتی فر شیرینی پزی صنعتی نیز گفته می شود که که در ابعاد و مدل های مختلفی عرضه می شود و می توان حق انتخاب‌های متنوعی داشت از جمله مینی فر قنادی،  فر قنادی خانگی، فر قنادی کوچک از این نوع محسوب می شوند.

یکی از ویژگی های بارز این فرهای صنعتی، تعداد سینی متفاوت می باشد که از جمله بهترین مارک های فر قنادی می توان به فر صنعتی کانوکشن اشاره کرد که دارای عملکرد عالی بوده و بسیار کم مصرف است.

با این حال قبل از خرید انواع فر قنادی باید به نوع سوخت، سیستم گرمادهی، تعداد و اندازه سینی و .... توجه کرد.

انواع فر شیرینی پزی صنعتی

  • فر طبقه ای

از فر طبقه ای برای تولید انواع کلوچه و کیک در اغلب  قنادی‌ها و مغازه‌های نان فانتزی استفاده می شود و از جمله بهترین و پرکاربردترین انواع فر صنعتی محسوب می شود.طرز استفاده از فر طبقه ای صنعتی به این شکل است که مواد مورد نظر روی سینی های تعبیه شده در محصول قرار داده می شوند و با جایگذاری در طبقات مختلف، کیکی ها و کلوچه ها با حرارت پخته می شوند.

  • فر گردان قنادی

یکی دیگر از انواع فر های صنعتی، فر گردان قنادی می باشد که نحوه کار با آن مثل فر طبقه ای بوده و خمیر ها روی سینی قرار داده می شوند و سینی ها توسط  گاری حمل سینی به داخل هدایت شده و انواع کیک و کلوچه پخته می شوند.

  • فر قنادی خانگی

منبع:

https://narniasarma.ir/category/%D9%81%D8%B1-%D9%82%D9%86%D8%A7%D8%AF%DB%8C

برای شرکت در گفتگو باید وارد سایت شوید.×

پاسخ سوالات بر اساس تاریخ پرسش سوال

اردیبهشت 1403
ش ی د س چ پ ج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
یک زن وبسایت تخصصی بهداشت و سلامت زنان و مادران