تعداد بازدید : 382
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۷/۲۰
تاریخ آخرین پست : ۱۴۰۰/۷/۲۰
کاربران آنلاین : 0
فروشگاه دندانپزشکی دنتیوا
۱۴۰۰/۷/۲۰ ۱۳:۰۷:۴۱
آخرین حضور: ۱۴۰۲/۱۲/۱۸ ۲۰:۱۷:۱۱

چطوری بدون درد و جراحی دندان بکاریم؟

(ویرایش)

کاشت دندان با حداقل میزان برش، موجی است که به زودی جایگزین روش سنتی در علم ایمپلنتولوژی خواهد شد. بسیاری از بیماران تنها با دو مراجعه به دندانپزشک می توانند به دندان زیبای خود دسترسی مجدد پیدا کنند.

جراحی های کم تهاجمی ایمپلنت دندان با پیشرفت در تصویربرداری سه بعدی و استفاده از روش های جراحی ثابت شده برای ترمیم بافت های استخوان و لثه امکان پذیر است. تجسم سه بعدی فک شما، احتمال گمانه زنی و شک را برطرف می کند و این مسئله باعث افزایش دقت و کاهش زمان جراحی خواهد شد.

استخوان با استفاده از برخی از ابزارهای جراحی از طریق برش های کوچک در لثه قابلیت خم شدن پیدا می کند و این مسئله از اهمیت زیادی برخوردار است چراکه برای ایجاد پایه مناسب برای کاشت دندان در فک بیمار، گاهی اوقات به پیوند استخوان نیاز است.

در گذشته برای انجام عمل پیوند استخوان به برش های بزرگ در لثه نیاز بود که موجب وارد شدن ضربه به بافت های دندانی می شود. علاوه بر این، بیمار مجبور بود تا چندین ماه را برای پیوند استخوانی انتظار بکشد تا امکان کاشت دندان جدید برای او به وجود آید. اما با پیشرفت علم و ظهور دندانپزشکی دیجیتال دیگر نگرانی برای کاشت دندان وجود ندارد.

برای مطالعه بیشتر اینجا کلیک کنید.

 

خرید اینترنتی تجهیزات و مواد دندانپزشکی dentiwa
برای شرکت در گفتگو باید وارد سایت شوید.×

پاسخ سوالات بر اساس تاریخ پرسش سوال

فروردین 1403
چ پ ج ش ی د س
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
یک زن وبسایت تخصصی بهداشت و سلامت زنان و مادران