تعداد بازدید : 594
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۷/۲۴
تاریخ آخرین پست : ۱۴۰۰/۷/۲۴
کاربران آنلاین : 0
دختر هنرمند
۱۴۰۰/۷/۲۴ ۱۷:۰۰:۴۶
آخرین حضور: ۱۴۰۰/۸/۳۰ ۱۶:۵۵:۰۸

ساخت درب ریلی فلزی پارکینگ در تهران

(ویرایش)

درب پارکینگ جز درب های است که نقش بسیار مهمی در امنیت ساختمان دارد و در کنار آن نقش بسیار مهمی هم در افزایش زیبایی نمای ساختمان دارد. در واقع درب پارکینگ خارج از ساختمان قرار گرفته است و باعث می شود تا بخش زیادی از نمای ساختمان را به خود اختصاص دهد. با توجه به این اهمیت توجه به هارمونی رنگ و طرح بین درب پارکینگ و درب ورودی ساختمان و پنجره ها و نمای ساختمان بسیار مهم است. در این مقاله قصد داریم تا ساخت درب ریلی فلزی پارکینگ در تهران را مورد بررسی قرار دهیم. برای آشنایی با درب ریلی فلزی در ادامه مطلب همراه ما باشید.

معرفی انواع درب پارکینگ

در ابتدا قبل از بررسی  ساخت درب ریلی فلزی پارکینگ در تهران بهتر است که با انواع درب پارکینگ آشنا شویم:

  • درب پارکینگ ریلی
  • درب پارکینگ تاشو
  • درب پارکینگ کرکره ای
  • درب پارکینگ دولنگه
  • درب پارکینگ تک لنگه

درب پارکینگ ریلی

در این مطلب قصد داریم تا ساخت درب ریلی فلزی پارکینگ در تهران را مورد بررسی قرار دهیم و همانطور که متوجه شدید یکی از مدل های درب پارکینگ درب های ریلی می باشد. در واقع درب های ریلی اتوماتیک کشویی مخصوص پارکینگ های است از فضای محدودی در عمق و بالا پارکینگ برخوردار هستند. این نوع درب ها قابلیت جابه جایی به طرفین را دارند و جز محبوب ترین درب های پارکینگی ساختمان محسوب می شود. یکی از مزیت های این نوع درب های پارکینگ این است که، در فضاهای جانبی سمت راست یا چپ محل نصب درب برای حرکت کشویی درب اتوماتیک به اندازه کافی فضا وجود دارد. مکانیزم این نوع درب های ریلی به صورت کششی می باشد و با استفاده از چرخ دنده پرقدرتی که بر روی دنده شانه ای قرار دارد. این نوع درب ها از سیستم اتوماسیون قدرت گیربکس در دو مدل چرخ دنده شانه ای و زنجیری ارائه می شود.

درب پارکینگ ریلی

 

برای ساخت درب ریلی فلزی با ما تماس بگیرید:

تلفن: 02177002023

موبایل: 09128670109

 

درب پارکینگ تاشو

بعد از بررسی ساخت درب ریلی فلزی پارکینگ در تهران لازم است که یکی دیگر از مدل های درب پارکینگ به نام درب تاشو را معرفی کنیم. نام دیگر درب پارکینگ تاشو درب سه لنگه یا چهار لنگه است که امروزه با استفاده از لولا های بلبرینگی این امکان را به شما می دهد درب ها در یک ریل بر روی هم تا شوند و در این مدل دیگر نیازی به باز و بسته کردن لولا نیست. این مدل از درب های پارکینگ به صورت اتوماتیک به وسیله جک باز و بسته می شوند. این نوع درب پارکینگ برای افرادی که دارای فضای محدودی برای ساختمان خود هستند بسیار مناسب است. جالب است که بدانید درب های تاشو تنها از یک طرف دیوار هم می توانند نصب شوند.

درب پارکینگ کرکره ای

یکی دیگر از مدل های درب پارکینگ می باشد. از نکاتی که در استفاده از این مدل درب ها باید رعایت کنید، هماهنگی کرکره اتوماتیک با نما و محیط می باشد. اگر پارکینگ شما نیاز به نور دارد می توانید از تیغه های پانچ دار و یا پلی کربنات به صورت ترکیبی استفاده کنید. توجه داشته باشید که اگر امکان نصب کرکره برقی اتوماتیک پارکینگی در داخل ساختمان نباشد حتماً باید از پوششی مناسب جهت رول و موتور استفاده کرد تا رول و موتور از امکان دسترسی و یا شرایط نامساعد آب و هوایی و … در امان بماند. برای ساختمان های با تعداد واحد بالا لازم است که از درب پارکینگ کرکره ای با موتور ساید استفاده شود.

ساخت درب ریلی آهنی در تهران

برای ساخت درب فلزی پارکینگ در تهران باید از آلیاژ مناسبی استفاده شود تا مقاومت و کارآیی درب افزایش پیدا کند. در واقع ساخت درب های ریلی آهنی باید به صورت گسترده جوشکاری شود و کیفیت جوشکاری تاثیر زیادی در افزایش استحکام درب ها دارد. این مدل درب ها بر روی یک ریل فلزی در کف کلاف فلزی و چند هرزگرد در بالای کلاف فلزی به آرامی با یک نیروی انسانی به حرکت در می آید. عرض این نوع درب ها با توجه به فضای ساختمان از دو تا شش متر طراحی می شود.

ساخت درب ریلی آهنی در تهران

موارد مورد نیاز برای ساخت درب فلزی پارکینگ در تهران

برای ساخت درب فلزی پارکینگ در تهران نیاز به دو غلتک بلبرینگی در پایین درب دارید تا وزن درب فلزی را تحمل کند. این نوع غلتک ها به وسیله دو پین به زیر درب متصل می شوند و سپس یک عدد میله تراس یا میلگرد ساده فولادی بر روی کف زمین بر سطح فلزی قرار داده می شود به این صورت درب فلزی به راحتی بر روی ریل حرکت می کند. از آنجایی که درب ریلی فلزی به طرفین حرکت می کند پس لازم است که ریل به اندازه طول درب ادامه پیدا کند تا از این طریق درب از ریل خارج نشود. فاصله ریل از دیوار باید بین 10 تا 12 سانت باشد تا امنیت پارکینگ به طور کامل تامین شود.

مزیت های ساخت درب فلزی پارکینگ در تهران

مزیت های ساخت درب فلزی پارکینگ در تهران

 

  • درب های ریلی آهنی در اندازه‌ها و اشکال مختلف قابل طراحی هستند و می‌توانید طرح هماهنگ با نمای ساختمان را انتخاب کرده و زیبایی سازه را دو چندان کنید.
  • این درب‌ها راحت‌تر از درب های قدیمی باز و بسته شده و سر و صدای کمتری ایجاد می‌کنند
  • درب های کشویی در داخل یا بیرون فضای دیوار باز و بسته می‌شوند از این رو فضای داخلی یا خارجی را اشغال نکرده و جای کافی برای پارک خودرو و عبور افراد باقی می‌ماند.
  • درب های ریلی از استحکام بالایی به خاطر ساختار و طراحی خاصشان برخوردار هستند و با روکش ضد زنگ و ضد هوا خوردگی ساخته می‌شوند.
  • درب های ریلی به راحتی با فشار دادن یا هر نیروی دیگری باز نمی‌شوند از این رو، امنیت بالایی دارند و برای مراکز تجاری، بانک‌ها و ادارات هم مناسب هستند.
  • با توجه به اینکه از آلیاژ فلزی در ساخت درب های ریلی آهنی استفاده شده؛ از استحکام و عمر بیشتری در مقایسه با سایر درب‌ها برخوردار هستند.
  • درب های ریلی اتوماتیک آهنی دارای خلاص کننده دستی هستند تا حتی در زمان قطعی برق هم کارایی خودشان را حفظ کنند.

کلام آخر

در این مقاله به طور کامل ساخت درب ریلی فلزی پارکینگ در تهران را مورد بررسی قرار دادیم و در کنار آن انواع درب پارکینگ هم معرفی کردیم تا با مطالعه این مقاله بتوانید درب پارکینگ متناسب با ساختمان خود را انتخاب کنید. زیرا همانطور که گفته شده درب پارکینگ علاوه بر نقش مهمی که در تامین امنیت دارد بر روی زیبایی نمای ساختمان هم تاثیر زیادی دارد.

اگر قصد ساخت انواع درب فلزی پارکینگ را دارید، می توانید همین الان اقدام نمایید. تکنومتال از مجریان ساخت سازه های فلزی در تهران و کرج می باشد که توانسته با استفاده از مواد اولیه با کیفیت بالا و در نظر گرفتن قیمت های استثنایی طرفداران خود را پیدا کند. برای اطلاع از شرایط فروش، نصب و آخرین قیمت با کلیک بر تکنومتال اقدام نمایید. هدف ما کسب رضایت 100 درصدی شما عزیزان می باشد.

 

 

خلاق
برای شرکت در گفتگو باید وارد سایت شوید.×

پاسخ سوالات بر اساس تاریخ پرسش سوال

فروردین 1403
چ پ ج ش ی د س
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
یک زن وبسایت تخصصی بهداشت و سلامت زنان و مادران