تعداد بازدید : 3107
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۷/۲۵
تاریخ آخرین پست : ۱۴۰۰/۹/۲۰
کاربران آنلاین : 0
دختر هنرمند
۱۴۰۰/۷/۲۵ ۱۷:۲۴:۱۴
آخرین حضور: ۱۴۰۰/۸/۳۰ ۱۶:۵۵:۰۸

15 ایده طلایی استایل زنانه با توربان مجلسی

(ویرایش)

توربان مجلسی یا کلاه حجاب نوعی پوشش سر است که به تازگی جز اکسسوری های پرطرفدار در میان بانوان شده است. به طور معمول خانم های که می خواهند هم حجاب داشته باشند و هم استایل شیک و زیبایی در مهمانی ها داشته باشند از توربان مجلسی استفاده می کنند. در این مقاله قصد داریم 15 ایده جالب و طلایی استایل با توربان مجلسی داشته باشیم. در ادامه این مطلب آموزشی جذاب همراه ما باشید.

توربان مجلسی چیست؟

قبل از این که ایده های جذاب برای بستن توربان مجلسی را مورد بررسی قرار دهیم بهتر است که به طور خلاصه درباره توربان ها صحبت کنیم. در واقع توربان نوعی سربند است که در بازار مدل های مختلفی موجود است. جالب است که بدانید در گذشته از توربان ها برای اهداف مذهبی و حجاب در نیجریه استفاده می شد. توربان ها به طور معمول سربند های هستند که مو ها را به خوبی می پوشانند ولی سر و گردن را به خوبی پنهان نمی کنند.

نکاتی که برای خرید توربان مجلسی باید رعایت شود

اولین نکته و مهم ترین نکته در خرید توربان مجلسی، توجه به جنس توربان می باشد. در واقع باید به فصلی که قصد استفاده از توربان را دارید توجه کنید و طبق آن جنس سربند خود را انتخاب کنید. مدل های نخلی توربان را می توانید برای فصل تابستان استفاده کنید و برای فصل های پاییز و زمستان می توانید از توربان های مخمل و بافت استفاده کنید. اگر قصد دارید با جدیدترین مدل شال و روسری پاییز آشنا شوید می توانید به این مطلب مراجعه کنید.

معرفی انواع توربان

توربان عروس

یکی از مدل های توربان، توربان عروس می باشد که در مراسم خاص عروسی و نامزدی کاربرد دارد. این مدل توربان ها برای عروس خانم های محجبه بسیار مناسب است و با استفاده از آن می توانند مو های خود را بپوشانند و همچنین استایل زیبایی هم داشته باشند. توربان عروس کمک می کند تا با تزیینات خاصی که هم وزن لباس عروس انتخاب شده اند زیبایی بسیار زیادی به همراه داشته باشید. در انتخاب توربان عروس می توانید توربان های انتخاب کنید که تمام مو های شما را بپوشاند و هم از مدل های استفاده کنید که بخشی از موهای شما با مدل های خاص مشخص باشد. همچنین برای گرفتن ایده بستن روسری در روز خواستگاری می توانید این مطلب را مطالعه کنید.

توربان عروس

توربان مجلسی

یکی دیگر از مدل های توربان از نوع توربان مجلسی می باشد. برای انتخاب این مدل توربان ها بهتر است که به سبک همان لباس مجلسی خود که پوشیده اید را انتخاب کنید. دقت کنید که استفاده از توربان های که با سبک لباس شما متضاد است هیچ زیبایی ندارد و استایل شما را نامنظم نشان می دهد. در انتخاب رنگ توربان هم دقت فراوانی داشته باشید. باید رنگی را انتخاب کنید که طیف رنگی لباس شما را داشته باشد.

توربان مجلسی

توربان های دخترانه

یکی دیگر از مدل های توربان، توربان های اسپرت و دخترانه است که می توانید این مدل توربان ها را با شال و روسری درست کنید. برای این مدل توربان ها کافی است مدل های را انتخاب کنید که به صورت یک تل بر روی سر شما قرار بگیرد و کل سر شما را نپوشاند. در استایل های تابستانی خود می توانید از شال و روسری های رنگی به عنوان توربان استفاده کنید و استایل زیبایی داشته باشید.

توربان های دخترانه

چگونه توربان مجلسی را ببندیم؟

ممکن است در مواقعی دسترسی به کلاه حجاب مجلسی و یا توربان مجلسی  نداشته باشید. اما هیچ نگرانی وجود ندارد زیرا می توانید با استفاده از یک شال نخی توربان مجلسی خود را داشته باشید. به آموزش های زیر دقت کنید و طبق این موارد شما به راحتی می توانید با استفاده از شال و روسری نخی خود توربان مجلسی ببندید.

چگونه توربان مجلسی را ببندیم؟چگونه توربان مجلسی را ببندیم؟چگونه توربان مجلسی را ببندیم؟چگونه توربان مجلسی را ببندیم؟چگونه توربان مجلسی را ببندیم؟

معرفی کلاه حجاب مجلسی

توربان مجلسی یا کلاه حجاب مجلسی هم به مانند دیگر اکسسوری ها دارای انواع مختلفی است. همانطور که گفته شد برای انتخاب کلاه حجاب مجلسی باید  رنگ و جنس آن با لباس انتخابی شما ست باشد برای این کار می توانید توربان مجلسی خود را به خیاط سفارش دهید تا طبق رنگ و جنس لباس شما کلاه حجاب برای شما دوخته شود. توربان های بافتنی یکی از گزینه های مناسب برای فصل زمستان می باشد و می توانید با استفاده از آن ها استایل شیک و زیبای داشته باشید. تل توربان هم یکی از گزینه های جذاب است که می توانید در مجالس از آن ها استفاده کنید  و جز توربان های مجلسی محسوب می شود. در ادامه چندین مدل مختلف کلاه حجاب مجلسی را با هم مشاهده می کنیم.

معرفی کلاه حجاب مجلسیمعرفی کلاه حجاب مجلسیمعرفی کلاه حجاب مجلسیمعرفی کلاه حجاب مجلسیمعرفی کلاه حجاب مجلسیمعرفی کلاه حجاب مجلسیمعرفی کلاه حجاب مجلسیمعرفی کلاه حجاب مجلسی

 

کلام آخر

در این مقاله به طور کلی توربان مجلسی را مورد بررسی قرار دادیم و علاوه بر معرفی انواع آن ایده های مختلفی هم برای بستن آن عنوان کردیم که با استفاده از این ایده ها می توانید استایل زیبا و جذابی داشته باشید. با گسترش دنیای مد و فشن می توانید علاوه بر این که حجاب خود را داشته باشید استایل خاص و منحصر به فردی هم داشته باشید. مروامزون یکی از فروشگاه های آنلاین شال و روسری است و با شروع فصل پاییز در این سایت می توانید جدیدترین مدل های مختلف شال و روسری پاییزی را مشاهده و خریداری کنید.

خلاق
۱۴۰۰/۹/۲۰ ۱۱:۱۷:۵۶
آخرین حضور: ۱۴۰۰/۱۲/۲۲ ۱۴:۲۳:۱۲
(ویرایش)

ممنون از مقاله خیلی خوبتون منم یک مقاله راجع به خرید اینترنتی نوشتم خوشحال میشم بخونید و نظرتون بهم بگید starhttps://mamasite.ir/fa/forum/639937/8-مزیت-در-خرید-اینترنتی

هر لحظه در لحظه
برای شرکت در گفتگو باید وارد سایت شوید.×

پاسخ سوالات بر اساس تاریخ پرسش سوال

اردیبهشت 1403
ش ی د س چ پ ج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
یک زن وبسایت تخصصی بهداشت و سلامت زنان و مادران