تعداد بازدید : 750
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۷/۲۸
تاریخ آخرین پست : ۱۴۰۲/۵/۴
کاربران آنلاین : 0
دختر هنرمند
۱۴۰۰/۷/۲۸ ۱۷:۳۴:۱۱
آخرین حضور: ۱۴۰۰/۸/۳۰ ۱۶:۵۵:۰۸

بهترین مدل آلاچیق حیاط ویلا

(ویرایش)

بهترین مدل آلاچیق حیاط ویلا جز نکاتی است که برای افرادی که خانه های ویلایی دارند بسیار اهمیت دارد و دوست دارند آلاچیق متناسب با حیاط ویلا خود داشته باشند که علاوه بر نمای زیبا به حیاط راحت هم باشد. در واقع آلاچیق ها با نام های دیگری همچون: سایبان ، کپر و کومه به عنوان سازه های هستند که در فضای باز کاربرد دارند. به طور معمول آلاچیق ها چهار طرفشان باز است و از متریال های مختلفی به مانند سنگ، چوب، فلز و.. استفاده می شود. در ادامه این مطلب همراه ما باشید تا با بهترین مدل آلاچیق برای حیاط ویلایی خود آشنا شوید.

تعریف آلاچیق برای حیاط ویلا

برای این با بهترین مدل آلاچیق حیاط ویلا آشنا شوید لازم است که که با خود آلاچیق آشنا شوید. آلاچیق برای ویلا به سازه های گویند که از جنس چوب یا فلز می باشد و در شکل و اندازه های مختلفی ساخته می شود. انواع مدل آلاچیق ها دارای یک سقف شیروانی هستند و بر روی سازه های مربعی و مستطیل شکلی که دارای ستون های عمودی است قرار می گیرد. آلاچیق ها در بیرون از خانه نصب می گردد و باید دارای محافظ در برابر نور و بارندگی باشد. در انتخاب مصالح برای ساخت آلاچیق باید دقت فراوانی داشت تا از کیفیت و دوام بالایی برخوردار باشد.

تعریف آلاچیق برای حیاط ویلا

 

برای ساخت آلاچیق های مدرن با ما تماس بگیرید:

تلفن: 02177002023

موبایل: 09128670109

انواع آلاچیق

برای آشنایی با بهترین مدل آلاچیق حیاط ویلا لازم است که با انواع آلاچیق آشنا شوید تا طبق سلیقه خود و فضا مورد نظر شما یکی از مدل ها را انتخاب کنید. برای ساخت این سازه زیبا و کاربردی می توانید از متریال های مختلفی همچون: فلز، شیشه، بتن، سنگ و آجر استفاده کنید.

آلاچیق فلزی

یکی از بهترین مدل آلاچیق حیاط ویلا، انتخاب آلاچیق آهنی است که دوام و کیفیت بالایی برخوردار است و در ابعاد و شکل های گوناگونی ساخته می شود. در واقع فلز جز مواد انعطاف پذیر است و به همین دلیل می توانید آن را به هر شکلی در بیاورید. هزینه ساخت آلاچیق فلزی بستگی به متریال ، ابعاد آلاچیق، نوع طراحی و ... بستگی دارد. اگر قصد دارید که با طراحی و ساخت انواع آلاچیق مدرن ویلا آشنا شوید به این مطلب مراجعه کنید.

آلاچیق فلزی

آلاچیق شیشه ای

یکی دیگر از مدل های آلاچیق استفاده از متریال شیشه است. این مدل جز جدیدترین مدل های آلاچیق است که در پشت بام ها، رستوران ها ،حیاط ویلا و کافه های سنتی استفاده می شود. توجه کنید که شیشه های مورد استفاده در این مدل آلاچیق ها کاملا عایق هستند و از انتقال گرما و سرما جلوگیری می کنند. برخی از مدل های آلاچیق شیشه ای دارای شیشه های تاشو هستند که می توانید در  فصل های گرم آن را به صورت آکاردئونی باز کنید.

آلاچیق چوبی

یکی دیگر از بهترین مدل آلاچیق حیاط ویلا، آلاچیق های چوبی است. این نوع آلاچیق ها در مکان های استفاده می شود که درخت داشته باشد. در برخی از مدل های آلاچیق چوبی بر روی سقف آن ها پیچک های زیبا پوشیده است که دارای جلوه بسیار زیبایی است. ساخت آلاچیق چوبی با استفاده از چوب سرو و کاج اجرا می شود، زیرا سرو سبک وزن بوده و کاج بسیار مقاوم است. در کنار این دو، از چوب صدر و توسکا نیز استفاده می گردد.

آلاچیق چوبی

آلاچیق حصیری

یکی از بهترین مدل آلاچیق حیاط ویلا استفاده از آلاچیق حصیری است. این نوع آلاچیق ها از چوب و ارغوان ساخته شده اند و درون آن مبلمان و کاناپه های چوبی قرار دارد. این مدل از آلاچیق ها برای مناطق گرمسیر بسیار مناسب است و در مکان های همچون: روف گاردن ها، محوطه رستوران ها، ویلاها و باغ ها هم اجرا می شود.

آلاچیق پارچه ای

این نوع آلاچیق ها از پارچه های مقاوم و کششی ساخته شده است و به صورتی است که اگر چندین سال در معرض جوی و تغییرات آب و هوایی قرار بگیرد مقاومت خود را حفظ می کند. از جمله عواملی که در دوام و طول عمر این پارچه ها اثرگذارند شامل استحکام و دوام، مقاومت کششی، ثبات رنگ، روکش و لعاب، قابلیت خود تمیزشوندگی و جذب اشعه خورشید می باشند.

آلاچیق مدرن

یکی از بهترین مدل آلاچیق حیاط ویلا، آلاچیق مدرن است که در اشکال هندسی نامنظم ساخته می شود و متریال اصلی برای ساخت این سازه از فلز و شیشه است. طراحی و ساخت انواع آلاچیق مدرن ویلا با کمترین تزئینات انجام می شود و دارای طراحی های مینیمال است. درون آن استفاده از یک مبل ساده، باربیکیو، سایبان بسیار لوکس و شیک خواهد بود. امروزه با توجه به این که در طراحی و ساخت آلاچیق مدرن از فلز استفاده می شود کمی هزینه بیشتری دارد.

آلاچیق مدرن

آلاچیق سنتی

این نوع آلاچیق ها دارای نمای هندسی و منظمی هستند و سقف آن ها می تواند از متریال های سفالی، چوبی، بامبوو الیاف طبیعی و یا سازه های گنبدی شکل از جنس بتن و یا آجر باشند. توجه داشته باشید که اگر از کفپوش چوبی استفاده می کنید از مقاومت کفپوش ها اطمینان حاصل کنید. اگر آلاچق در فضای باز نصب می شود، استفاده از چوب هایی مانند ام دی اف به هیچ عنوان توصیه نمی شود، زیرا این نوع متریال در برابر شرایط جوی و محیطی عمر کوتاهی خواهند داشت. این نوع آلاچیق ها برای رستوران های سنتی بسیار کاربردی است.

کلام آخر

در این مقاله به طور کامل بهترین مدل آلاچیق حیاط ویلا را مورد بررسی قرار دادیم و با مطالعه این مقاله می توانید به راحتی طرح آلاچیق مدرن برای ویلا خود را انتخاب کنید. همچنین اگر قصد ساخت انواع آلاچیق را دارید، می توانید همین الان اقدام نمایید. تکنومتال از مجریان ساخت سازه های فلزی در تهران و کرج می باشد که توانسته با استفاده از مواد اولیه با کیفیت بالا و در نظر گرفتن قیمت های استثنایی طرفداران خود را پیدا کند. برای اطلاع از شرایط فروش، نصب و آخرین قیمت با کلیک بر تکنومتال اقدام نمایید. هدف ما کسب رضایت 100 درصدی شما عزیزان می باشد.

خلاق
۱۴۰۲/۵/۴ ۱۷:۱۳:۰۷
آخرین حضور: ۱۴۰۲/۵/۴ ۱۷:۱۳:۲۸
(ویرایش)

سلام و عرض
دوستان در زمینه اجاره ویلا در سراسر ایران زمین سایت شب رو پیشنهاد میکنم از بهترینهای این حوزه در اجاره روزانه هستن. توصیه میکنم خاطره خوبی رو برای خودتون بسازین به امید خدا انشالله با ارزوی سلامتی و پیروزی برای همگی

حدا هست
برای شرکت در گفتگو باید وارد سایت شوید.×

پاسخ سوالات بر اساس تاریخ پرسش سوال

فروردین 1403
چ پ ج ش ی د س
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
یک زن وبسایت تخصصی بهداشت و سلامت زنان و مادران