تعداد بازدید : 846
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۸/۳
تاریخ آخرین پست : ۱۴۰۰/۸/۳
کاربران آنلاین : 0
دختر هنرمند
۱۴۰۰/۸/۳ ۱۶:۵۳:۲۴
آخرین حضور: ۱۴۰۰/۸/۳۰ ۱۶:۵۵:۰۸

با شال مشکی چی بپوشیم؟

(ویرایش)

شال مشکی یکی از رنگ های مورد علاقه خانم ها می باشد. در واقع به دلیل این که رنگ مشکی یک رنگ خنثی می باشد به راحتی با هر رنگی ست می شود و به همین دلیل یکی از شال های مورد علاقه بانوان می باشد. البته این عنوان که رنگ مشکی برای عزاداری است تصور درستی نیست و شما به راحتی می توانید از این رنگ در همه مراسم ها استفاده کنید و استایل زیبای داشته باشید. انواع مدل شال و روسری کار شده و ساده وجود دارد که طبق استایل و سلیقه خود می توانید انتخاب کنید. در این مطلب قصد داریم تا روش ست کردن لباس با شال مشکی را مورد بررسی قرار دهیم در ادامه مطلب همراه ما باشید.

شال مشکی با چه رنگ مانتویی؟

همانطور که گفته شد رنگ مشکی یک رنگ خنثی می باشد و به راحتی با تمام رنگ ها ست می شود. در ادامه چند رنگ را به شما معرفی می کنیم که با رنگ مشکی بسیار زیبا و جذاب به نظر می رسد.

مانتو زرشکی

رنگ زرشکی یکی از رنگ های مناسب است که شما می توانید با انواع شال های تیره ست کنید و بهترین رنگ ها برای مانتو زرشکی انتخاب  رنگ های مشکی، سرمه ای، سفید و کرم می باشد.

مانتو زرشکی و شال مشکی

مانتو طوسی

رنگ طوسی هم جز رنگ های خنثی می باشد و یکی از رنگ های مناسب برای انتخاب مانتو است اما برای این که استایل زیبایی با مانتو طوسی داشته باشید لازم است که هارمونی رنگ ها را رعایت کنید. ترکیب مانتو طوسی با رنگ مشکی بسیار زیبا و جذاب است.

مانتو سبز

رنگ سبز یکی از رنگ های است که شاید ست کردن شال با آن کمی سخت باشد اگر مانتو سبز دارید و نمی دانید چه رنگ شالی بزارید، توصیه ما به شما انتخاب رنگ مشکی است زیرا ترکیب سبز و مشکی بسیار جذاب و زیبا خواهد بود.

مانتو سبز و شال مشکی

مانتو قرمز

یکی از بهترین ترکیب ها با رنگ مشکی، قرمز است در واقع با مانتو قرمز خود حتما از رنگ مشکی استفاده کنید تا یک استایل چشمگیر و جذابی را داشته باشید.

مانتو قرمز و شال ل مشکی

مانتو جین

یکی از گزینه های اصلی برای ست کردن شال با مانتو جین انتخاب رنگ های سفید و مشکی است. در واقع این دو رنگ با مانتو جین به راحتی ست می شود و استایل شیکی برای شما به وجود می آورد. برای آشنایی بیشتر با ست کردن شال و روسری با مانتو خود می توانید به این مطلب مراجعه کنید.

ست کردن

در واقع اکثر خانم ها در کمد لباس خود حداقل یک شال به رنگ مشکی دارند و این رنگ شال بین تمام شال های رنگیشان خاص بودن خودش را از دست نمی دهد. در واقع با خرید یک شال و روسری مشکی برای خود باید این نکته را بدانید که یک شال همه کاره خواهید داشت زیرا به راحتی با تمام لباس های شما ست خواهد شد. این رنگ هم به افراد دارای رنگ پوست تیره و هم به افراد با رنگ پوست روشن می آید اگر دوست دارید که با رنگ پوست خود آشنا شوید و طریقه ست کردن شال و روسری با استایل خود به این مطلب مراجعه کنید. شما به راحتی می توانید از این رنگ شال در مجالس رسمی و عمومی استفاده کنید و یک استایل زیبا داشته باشید.

 

ست کردن شال مشکی

شال و روسری مشکی کار شده

این مدل شال مشکی که بر روی پارچه آن ها کار شده است، برای مجالس بسیار مناسب است. در واقع روسری و شال به رنگ مشکی که درون آن ها رنگ سفید به کار رفته است یک ترکیب زیبا و کلاسیک است و از آن می توانید در مجالس خود استفاده کنید. امروزه روسری و شال های طرح دار زیادی به رنگ مشکی وجود دارد که حتی برای خانم های جوان هم بسیار مناسب است و می توانید آن را با لباس های خود ست کنید. توجه داشته باشید که اگر شال طرح دار و کار شده را انتخاب کردید بهتر است که مانتو ساده انتخاب کنید. شما می توانید از مدل های ساده و مشکی برای محل کار و پیاده روی استفاده کنید. این مدل شال ها در عین سادگی از جذابیت خاصی برخوردار هستند و زیبای و شیک بودن منحصر به فردی به استایل شما می دهد. توجه داشته باشید که از رنگ مشکی می توانید برای فصول سرد هم استفاده کنید و اگر قصد دارید در تابستان از این رنگ استفاده کنید توصیه می کنیم از شال های نخی استفاده کنید که خنک باشد.

 شال مشکی کار شده

جنس شال و روسری های مشکی

شال مشکی دارای انواع مدل جنس است که برای فصول مختلف سال می توانید از آن استفاده کنید. میتوان از  انواع شال مانند شال های حریر ،شال های پلیسه ،شال های لمه، شال های مخمل  و نخی ..... نام برد. شال های پولک دوزی شده و تور را می توانید با لباس های مجلسی خود ست کنید. رنگ های نقره، طلایی و سفید با رنگ مشکی بسیار مجلسی و شیک می باشد.

کلام آخر

در این مقاله روش ست کردن شال مشکی با انواع رنگ مانتو را عنوان کردیم و با خواندن این مقاله به کاربردی بودن رنگ مشکی یقین پیدا خواهید کرد. با توجه به این موضوع اگر در کمد لباس خود شال و روسری به رنگ مشکی ندارید حتما برای خود خریداری کنید. برای خرید انواع شال و روسری در مدل و رنگ های مختلف می توانید به سایت مروا مزون مراجعه کنید و یک خرید راحت و ایمن را تجربه کنید.

خلاق
برای شرکت در گفتگو باید وارد سایت شوید.×

پاسخ سوالات بر اساس تاریخ پرسش سوال

فروردین 1403
چ پ ج ش ی د س
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
یک زن وبسایت تخصصی بهداشت و سلامت زنان و مادران