تعداد بازدید : 1503
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۸/۴
تاریخ آخرین پست : ۱۴۰۱/۶/۲۸
کاربران آنلاین : 0
rezamrdi22
۱۴۰۰/۸/۴ ۱۰:۲۷:۱۴
آخرین حضور: ۱۴۰۰/۸/۱۵ ۱۰:۲۶:۵۳

انواع ست شلوار لی با تیشرت دخترانه

(ویرایش)

انواع شلوارهای لی از اواخر قرن نوزدهم به دنیای مد و طراحی معرفی شد و از آن زمان تاکنون یکی از محبوبترین و پرفروش ترین شلوارهای زنانه و مردانه است، بنابراین یک قرن است که این شلوار مورد استفاده ی طرفدارانش قرار گرفته است و همه از پوشیدن آن راضی و خرسند اند. شاید برایتان جالب باشد که مدل شلوارهای لی زنانه از مدل های مردانه بیشتر است. 

طراحان مد و فشن در این چند ساله ی اخیر راحتی در لباس را مبنای اصلی کار خود قرار داده اند. در این سال ها انواع مدل شلوار اسلش دخترانه و پسرانه بسیار مورد توجه جوانان و طراحان مد قرار گرفته است. این مدل ها در عین شیک بودن و سادگی، بسیار راحت و انعطاف پذیر هستند.

ست شلوار لی با تیشرت دخترانه، یکی از جذابترین و زیباترین مدل های اسپرت است، که برای خانم های قد بلند با پاهای پر، پیشنهاد می شود. اگر بخواهید خوشتیپ و جذاب بپوشید، می توانید یکی دو مدل شلوار لی دمپا گشاد و چند تیشرت رنگی را در کمد لباس تان داشته باشید و در مواقع لازم، با انواع بالاپوش های مختلف ست کنید و از استایل جذاب تان لذت ببرید.ست شلوار لی دمپا با تیشرت دخترانه

ست شلوار لی و تیشرت دخترانه اسلش 

تیشرتی را که می خواهید با مدل شلوار تان ست کنید به رنگ کیف و کفش تان هم بستگی دارد. هیچوقت از رنگ های متضاد و روشن نترسید، برای مثال اگر شلوار اسلش لی شما آبی است، می توانید تیشرت یا بلوز زرد بپوشید و یک کفش قرمز هم بپوشید تا استایلی متمایز داشته باشید. این روزها شلوار اسلش ورزشی جین را با لباس های گوناگونی می پوشند.

هر چند که این مدل شلوار در استایل یا شرایط رسمی جایی ندارد. این مدل شلوار اسلش مناسب هر فصلی است و شما می توانید آن را با هر رنگ تیشرتی ست کنید. شلوار اسلش ورزشی یک استایل کژوال رسمی است و شما می توانید در فصل گرم در باشگاه، خانه یا خیابان از این استایل لذت ببرید. 

تیشرت در کمد لباسهای هر دختری پیدا می شود و اگر پایین شلوار شما کشی یا گت است، می توانید شلوار را تا نیمه ساق پا، قرار دهید و با تیشرت یک استایل تابستانه و شیک داشته باشید.

شلوار لی اسکینی

این مدل ها به لباسی تبدیل شده اند که هر خانمی باید یکی از آنها را در کمد خود داشته باشد، در حالی که این مدل ها می توانند با تی شرتی ساده عالی به نظر برسند اما آنها همچنین می تواند با استایل های دیگری هم پوشیده شوند. این مدل شلوارها به شکلی کاملا چسبان بوده و شکل و اندام پاها را به طور کامل نشان می دهد. 

این مدل تیپ برای افرادی که اندام متناسب و پاهای لاغری دارند، مناسب تر است. این تیپ دخترانه در بین همه محبوبیت خاصی دارد. بهتر است با این مدل شلوار، تیشرت لانگ دخترانه را ست کنید که بسیار مناسب و زیبا است و به استایل شما جذابیت می دهد. 

تیشرت لانگ دخترانه آستین بلند برای بیرون از خانه هم مناسب است و کاربرد زیادی دارد و می توان به عنوان تیشرت زیر مانتو، برای مانتوهای جلوباز از آن استفاده کرد.

ست شلوار لی یا جین کوتاه

یکی از جالب ترین استایل های جین امروزی، پوشیدن شلوارهای لی کوتاه محسوب می شود. برای داشتن یک استایل عالی میتوان شلوار جین کوتاه را همراه با یک کفش پاشنه بلند و یک تی شرت سفید کلاسیک پوشید تا شلوارتان بهتر به نظر برسد. به طور کلی این نوع شلوار در دسته ی استایل شلوارهای کلاسیک قرار می گیرد. 

این مدل ها اگر به خوبی ست نشود، ممکن است بدون جذابیت و بی روح به نظر برسد. این مدل شلوار را می توانید با تی شرت های نوشته دار، کت های طرح دار و کفش های منحصر به فرد به راحتی ست کنید. طراحی جین های راسته و کوتاه به شکلی است که با هر نوع فرم بدن متناسب به نظر برسد.

ست شلوار جین با تیشرت دخترانه 

اگر می خواهید شلوار لی را با یک تی شرت ست کنید؛ بهتر است، از مدل های ساده و یکدست و رنگ های روشن مانند سفید استفاده کنید. اگر می خواهید از لباس طرح دار استفاده کنید، ما به شما توصیه می کنیم از پوشیدن مدل های گلدار نترسید، زیرا در تابستان و بهار از آنها استقبال خوبی می شود. 

سعی کنید در بهار و تابستان کمتر از رنگ های تیره استفاده کنید و یک هدیه ی تابستانی رنگارنگ، با رنگ های روشن به خودتان هدیه دهید. اگر شلوار جین شما مشکی است، یک تیشرت سفید یا یکدست بپوشید. یکی از طرح هایی که هر تابستان یا بهار مد می شود، تیشرت گلدار است که حتی در مانتوهای بهار و تابستان نیز با استقبال خوبی روبرو است.

منبع: خرید انواع شلوار زنانه

۱۴۰۰/۱۲/۴ ۰۹:۳۰:۲۷
آخرین حضور: ۱۴۰۰/۱۲/۲۳ ۱۰:۲۱:۲۰
(ویرایش)

به‌طورمعمول جا شلواری ریلی دارای 9 میله فلزی با قطری ضخیم جهت نگهداری شلوارها است. همچنین قابلیت تحمل وزن میله‌ها به‌گونه‌ای طراحی‌شده است که می‌توان بر هر میله چند شلوار را با خیال راحت از عدم افتادن آویزان کرد. در کنار این موارد لازم به توضیح است که جنس میله‌های فلزی جای شلوار از آلومینیوم ضخیم تشکیل‌شده که قدرت تحمل وزن بالایی دارد درواقع این فلز درعین‌حال که فلزی سبک محسوب می‌شود از دسته فلزهای مقاوم در برابر کجی یا وزن سنگین نیز است.

جای شلوار ریلی از رنگ‌بندی کاملی برخوردار بوده و به‌طورمعمول اغلب همرنگ دیگر اکسسوری های کمد دیواری می‌باشد. لازم به ذکر است که رنگ به‌کاررفته در این اکسسوری به کمک فناوری الکتروستاتیک ایجادشده است و عاملی برای ایجاد یک سطح یکدست و مقاوم می‌باشد. همچنینی این نوع از رنگ‌ها قابلیت مقاومت در برابر زدگی یا رنگ پریدن را داشته و بسیار پایدار می‌باشند.

۱۴۰۱/۴/۴ ۱۱:۳۳:۳۲
آخرین حضور: ۱۴۰۱/۴/۹ ۱۴:۵۲:۱۱
۱۴۰۱/۶/۲۸ ۱۶:۳۴:۲۹
آخرین حضور: ۱۴۰۱/۹/۶ ۱۵:۵۱:۴۷
(ویرایش)

در ادامه به دو تا از مدل های شلوار لی محبوب میپردازیم

 

فیت معمولی regular fit

این مدل چیزی است که اغلب از آن استفاده می‌کنند.
اندازه دقیق آن از برند تا برند متفاوت است اما می توان گفت دقیقا مانند شکل جین های قدیمی و سنتی هستند.

مدل شلوار لی زنانه و مردانه فیت معمولی regular fit

شلوار لی فیت راحت Relaxe fit

دارای برش آزاد است و به اندام نمی چسبد برای کسانی مناسب است که اضافه وزن دارند یا مردان ورزشکاری که در بخش ران ها و باسن عضلانی هستند.

مدل شلوار لی زنانه و مردانه فیت راحت Relaxe fit

برای شرکت در گفتگو باید وارد سایت شوید.×

پاسخ سوالات بر اساس تاریخ پرسش سوال

فروردین 1403
چ پ ج ش ی د س
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
یک زن وبسایت تخصصی بهداشت و سلامت زنان و مادران