تعداد بازدید : 525
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۸/۱۵
تاریخ آخرین پست : ۱۴۰۰/۸/۱۵
کاربران آنلاین : 0
nstrnmhd
۱۴۰۰/۸/۱۵ ۱۲:۳۸:۲۰
آخرین حضور: ۱۴۰۰/۹/۲۷ ۲۰:۰۴:۰۱

نحوه تعمیر گیت کنترل تردد چگونه است؟

(ویرایش)

اگر احتمالا در شرکت یا سازمان خود با مشکلی در گیت های تردد مواجه شدید مقاله ما را بخوانید تا همه مشکلات احتمالی و روش های تعمیر گیت کنترل تردد را برای شما شرح دهیم.

امروز در اکثر شرکت ها و ارگان های اداری و مکان های امنیتی از گیت های کنترل تردد برای عبور و مرور استفاده می شود. هچنین از گیت های کنترل تردد برای ورود و خروج در ایستگاه های مترو استفاده می شود. لذا حتما باید اطلاعاتی در مورد نحوه تعمیر گیت کنترل تردد داشته باشد تا در صورت خرابی این گیت ها آنها را تعمیر کنید.

همچون دستگاه های حضور و غیاب، گیت های کنترل تردد نیز متشکل از قطعات مکانیکی و الکترونیکی هستند که امکان خرابی هر کدام از آنها وجود دارد.

پیش از اینکه به علت خرابی گیت های کنترل تردد بپردازیم، بهتر است با انواع آن ها آشنا شویم.

انواع گیت های کنترل تردد

  • گیت های کنترل تردد مترویی یا شیشه ای
  • گیت های کنترل تردد اهرمی
  • گیت های کنترل تردد پرده ای
  • گیت های کنترل تردد تمام قد
  • گیت های کنترل تردد کارتی
  • گیت های کنترل تردد میله ای

امکان خرابی در کدام بخش گیت های کنترل تردد وجود دارد؟

خرابی هایی که ممکن است در هر یک از این نوع گیت های کنترل تردد رخ دهد با هم تفاوت می کند که در ادامه در مورد نحوه تعمیر گیت های کنترل تردد توضیح می دهیم.

گیت کنترل تردد اهرمی

گیت های کنترل تردد اهرمی به عنوان گیت اصلی در بدو ورود و خروج کار گذاشته می شوند. تعمیر گیت کنترل تردد اهرمی شامل تعمیر خرابی اهرم های ان و محل فشار دادن پا برای وروود است که افراد با فشار دادن آن اجازه ورود و خروج می گیرند.

یکی دیگر از خرابی ها در ارتباط با چرخاننده اهرم ها می باشد که در آنها ابتدا شاخه اول پایین آمده و بدین ترتیب حرکت سایر شاخه ها را ممکن است دچار مشکل کند.

خرابی گیت های کنترل تردد شیشه ای

اصلی ترین مشکلی که در گیت های کنترل تردد شیشه ای به چشم می خورد استهلاک به علت استفاده مداوم است. در اثر استفاده زیاد قسمت مکانیکی تحلیل می رود و یا در اثر اصابت جسم سنگین ممکن است شیشه گیت ورود شکسته شود و نیاز به تعمیر گیت کنترل تردد داشته باشیم.

خرابی گیت های کنترل تردد پرده ای

گیت های کنترل تردد پرده ای متشکل از پایه های فلزی محکم و درب های شیشه ای است که برای کنترل ورود و خروج افراد استفاده می شود.

در این نوع گیت ها، درهای گیت از بالا یه پایین حرکت کرده و با پایین آمدن درب ورود و خروج به افراد اجازه ورود و خروج می دهد و با برگشتن آنها به وضعیت اول مانع ورود و خروج افراد می شود.

یکی از مشکلاتی که برای این نوع گیت های پرده ای به وجود می آید حرکت یک طرفه انها به سمت پایین است که پس از پایین آمدن دیگر به وضعیت اولیه بر نمی گردد و یکی از نقص های امنیتی به حساب می اید و باعث می شود شما به تعمیر گیت های کنترل تردد نیاز داشته باشید.

خرابی گیت های کنترل تردد تمام قد

در گیت های کنترل تردد تمام قد، باله های تمام قدی وجود دارد و خرابی یکی از این باله ها منجر به بروز مشکل در کل گیت کنترل تردد می شود. از دیگر خرابی هایی که در گیت های تمام قد رخ می دهد مشکلات در محور چرخان گیت کنترل تردد است که ممکن است باعث شود نیاز به تعمیر گیت کنترل تردد داشته باشیم.

برای شرکت در گفتگو باید وارد سایت شوید.×

پاسخ سوالات بر اساس تاریخ پرسش سوال

فروردین 1403
چ پ ج ش ی د س
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
یک زن وبسایت تخصصی بهداشت و سلامت زنان و مادران