تعداد بازدید : 593
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۸/۱۷
تاریخ آخرین پست : ۱۴۰۰/۱۲/۱۲
کاربران آنلاین : 0
شهلین
۱۴۰۰/۸/۱۷ ۱۳:۰۳:۴۶
آخرین حضور: ۱۴۰۲/۱۲/۱۳ ۱۷:۴۰:۱۱

آموزش خوانندگی پاپ خوبه یا رپ؟

(ویرایش)

موسیقی پاپ خوبه یا رپ؟

این روزها که به جوانها نگاه میکنی می بینی طرفدار پروپا قرص رپ هستن . یبار از پسر دوستم پرسیدم که چرا اینقدر رپ گوش میدی . سردرد نمیگیری ؟ گفت که رپ حرف حقو میزنه و حقیقتو میگه. الانم که کلاس رپ میره و خیلی محکم داره این رشته رو ادامه میده . اما خب من مخالفم و میگنمکه خانواده بچه ها باید فرزندانشون رو با موسیقی پاپ آشنا کنن و بجای کلاس رپ رفتن برای کلاس موسیقی پاپ اقدام کنن.

موسیقی پاپ در بین جوامع مختلف به موسیقی معروف است که اکثر انسان‌ها از شنیدن آن لذت می‌برند. از همین رو بسیاری از کسانی که قصد دارند تا خواننده شوند، به خوانندگی پاپ روی می‌آورند.

سبک موسیقی پاپ در مقابل سبک موسیقی کلاسیک و فولک است و تفاوت‌های آشکاری دارد. اما سبک پاپ بیش از هر سبک موسیقیایی دیگری، انعطاف پذیر است. این شکل از موسیقی به منظور موسیقی تهیه و تولید می‌شود. پس قدم اول در آموزش خوانندگی پاپ، شناخت موسیقی پاپ است.

هدف تولید مالی دقیقا همان هدفی است که خوانندگان مشهور پاپ همانند محمد اصفهانی و گوگوش طی می‌کنند. خوانندگان دیگر پاپ همانند حامد همایون نیز در سال‌های اخیر به همین هدف رسیده اند.

صداسازی برای خوانندگی پاپ الزامی است!
برای اینکه بتوانید در آموزش خوانندگی پاپ به موفقیت برسید و موفقیت حتمی را از آن خود کنید، اصول صداسازی را باید بدانید. اجرای مناسب و پرشور خوانندگان معروف پاپ ایرانی (ابی و سالار عقیلی) حاصل آگاهی آن‌ها نسبت به نکات صداسازی موفق است.

بعد از تسلط کافی بر سلفژ نوبت به صداسازی می‌رسد. اگر از قابلیت‌ها و توانایی بدن‌تان به خوبی آگاه باشید، می‌توانید بطور صحیح و درست، ویژگی‌های صدای خود را به نمایش بگذارید و روز به روز بر ماهیت آن بیافزایید. در واقع خلق صدای جادویی هنر کسانی است که به راحتی به ویژگی‌های صدای خود آگاه می‌باشند و در مواقع درست از آن‌ استفاده می‌کنند. برای اینکه بتوانید تمرین‌های خوبی برای صداسازی داشته باشید، همزمان با صدای نت بخوانید.

توجه داشته باشید که با صدای آهسته شروع کنید و سپس ریتم صدای خود را تند کنید. با این تمرین متوجه خواهید شد که نفس‌گیری در حین خواندن موسیقی بسیار مهم است و می‌بایست آن را مدیریت کنید.

برو کار کن نگو چیست کار
برای شرکت در گفتگو باید وارد سایت شوید.×

پاسخ سوالات بر اساس تاریخ پرسش سوال

اردیبهشت 1403
ش ی د س چ پ ج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
یک زن وبسایت تخصصی بهداشت و سلامت زنان و مادران