تعداد بازدید : 653
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۸/۱۹
تاریخ آخرین پست : ۱۴۰۲/۷/۱۵
کاربران آنلاین : 0
sepideh1374
۱۴۰۰/۸/۱۹ ۱۵:۰۱:۰۷
آخرین حضور: ۱۴۰۰/۱۱/۲۰ ۱۵:۰۶:۴۶

پیشنهادهای جذاب برای اکسسوری زنانه ، زیباتر شوید

(ویرایش)
10 اکسسوری جذاب زنانه سال 2021

اکسسوری جذاب زنانه موضوعی است که در این مقاله قصد داریم آن را مورد بررسی قرار دهیم. در واقع اکسسوری ها نقش مهمی در استایلمان دارند و اگر در استایل خود از اکسسوری استفاده نکنید نمی توانید یک تیپ و استایل شیک و کاملی داشته باشید. در این مقاله قصد داریم ۱۰ اکسسوری زنانه که ترند ۲۰۲۱  است را به شما معرفی کنیم. در ادامه این مطلب همراه ما باشید.

اکسسوری چیست؟

قبل از این که به معرفی ۱۰ اکسسوری جذاب زنانه بپردازیم، لازم است که با تعریف اکسسوری آشنا شویم. Fashion accessory‎ به وسایل و لوازم جانبی گفته می شود که برای تزئین و زیباتر شدن استایل استفاده می شود. به طور کلی اکسسوری ها به دو دسته پوشیدنی و قابل حمل دسته بندی می شود. دسته اول شامل: کفش، کلاه، کمربند، کراوات، عینک، دستکش، جواهرات، ساعت، شال، روسری و جوراب و دسته دوم هم شامل: کیف‌پول یا کیف‌دستی، چتر، عصا یا بادبزن  است.

کیف دستی کوچک

یکی از ۱۰ اکسسوری جذاب زنانه که در سال ۲۰۲۱ بسیار ترند شده است، استفاده از کیف دستی های کوچک می باشد. کیف های که دسته های جذابی دارند و حمل آن ها بسیار آسان است. این ترند را حداقل یک بار همه افراد مشهور در استایل خود استفاده کرده اند.

استفاده از دستمال سر و روسری های ابریشمی

یکی از ترند های جذاب سال ۲۰۲۱ استفاده از دستمال سر و روسری های ابریشمی در استایل می باشد. این نوع روسری ها از طرح و رنگ های مختلفی برخوردار هستند که با انواع لباس های شما ست می شود. توصیه می کنیم که برای داشتن استایل زیبا و به روز حتما یک روسری ابریشمی در کمد لباس های خود داشته باشید.

استفاده از دستمال سر و روسری های ابریشمی

کفش های چانکی بوتز

یکی از ۱۰ اکسسوری جذاب زنانه، کفش ها هستند که نقش مهمی در استایل شما دارد و به همین دلیل تناسب میان کفش و لباس های شما بسیار مهم است. از کفش های زیبایی که امسال ترند شده است، چانکی بوتز است که در مدل های کوتاه و بلند موجود می باشد. این مدل بوت ها با هر استایلی ست می شود. کفش های پاشنه دار با پنجه های مربعی است که در رنگ های شادی موجود است.

کفش های چانکی بوتز

عینک آفتابی

امسال عینک های آفتابی با فریم بزرگ و رنگی ترند شده است. این نوع عینک ها با هر استایل و لباسی ست می شود. قاب این مدل عینک ها کلاسیکی است و با رنگ های شادی که دارد استایل مدرنی به این عینک ها می دهد.

عینک آفتابی

گوشواره های پر زرق و برق

یکی دیگر از ۱۰ اکسسوری جذاب زنانه در سال ۲۰۲۱  استفاده از گوشواره های پر زرق و برق با سنگ های قیمتی و بزرگ و مرواریدی می باشد. گوشواره های حلقه نیز امسال ترند شده است.

گوشواره های پر زرق و برق

کمربند

کمربند های پهن از گذشته مورد توجه خانم ها بوده است و امسال هم جز ترند می باشد. پهنای این مدل کمربند ها پهن می باشد و استایل کلاسیکی دارد و استفاده از آن ها باعث می شود تا فرم بدن شما به شکل ساعت شنی در بیاید. این نوع کمربند ها برای خانم های مناسب است که می خواهند کمرشان بیشتر به چشم بیاید. بهتر است که این مدل کمربند را با رنگ های متضاد لباس خود ست کنید.

کمربند های پهن

استفاده از هدبند و تل دخترانه

این اکسسوری جز اکسسوری های محبوب خانم ها می باشد و سال ها است که مورد استفاده می باشد. امسال این نوع هدبند ها بسیار ترند شده است و انواع هدبند و تل های پارچه ای و مخمل و ساتن با رنگ های شاد و جذاب مورد استقبال قرار گرفته است.

اکسسوی های زنجیری شکل

امسال یکی از ترند های که بسیار شاهد آن هستیم استفاده از زنجیر ها است. این رشته زنجیر ها می تواند به شکل گردنبند، دستبند، بند کیف گردنی و موارد دیگری مورد استفاده قرار بگیرد. رنگ نقره ای، طلایی و برنزی از رنگ های محبوب این زنجیر ها می باشد. البته استفاده از زنجیر های بزرگ بیشتر مورد توجه است.

اکسسوری های مخصوص مو

استفاده از کش مو مخملی با طرح های مرواریدی امسال بسیار محبوب شده است. این نوع کش ها در رنگ های فانتزی و ساده است. اما در هنگام خرید به جنس آن توجه داشته باشید تا به مو های شما آسیبی وارد نشود. استفاده از سنجاق سر های آلومینیومی و سنجاق های مرواریدی هم بسیار ترند شده است. اگر می خواهید با ترند های اکسسوری مو زنانه آشنا شوید، توصیه می کنیم که این مقاله را مطالعه کنید.

اکسسوری های مخصوص مو

کلاه زنانه

یکی از ۱۰ اکسسوری جذاب زنانه که تکمیل کننده استایل شما است، کلا می باشد. ست کردن کلاه و کمربند و کیف یکی از نکات مهم است. استفاده از کلاه های زمستانی به همراه شال گردن جز ترند های زمستانی می باشد.

کلام آخر

همانطور که در ابتدا مطلب گفته شد در این مقاله ۱۰ اکسسوری جذاب زنانه را به شما معرفی کردیم و همینطور شما را با ترند ۲۰۲۱  آشنا کردیم با توجه به این ترند ها و استفاده درست آن ها می توانید یک استایل جذاب و زیبا داشته باشید. برای خرید راحت و بی دردسر شال و روسری به صورت آنلاین به سایت مروا مزون مراجعه کنید.

 
ارام با پشتکار زود رنج
۱۴۰۰/۱۰/۲ ۱۲:۳۸:۰۰
آخرین حضور: ۱۴۰۰/۱۲/۲۲ ۱۴:۲۳:۱۲
(ویرایش)

سلام منم ی مقاله راجع به 7 راهکار انتخاب کفش پاشنه بلند برای مجالس نوشتم میتونید مطالعه کنید سعی کردم خیلی جامع باشه 

هر لحظه در لحظه
۱۴۰۲/۷/۱۵ ۱۰:۱۹:۱۳
آخرین حضور: ۱۴۰۲/۷/۱۷ ۱۱:۰۱:۵۵
(ویرایش)

مقاله جدید ترین طلا و جواهر 2023 رو هم اینجا ببینید.

برای شرکت در گفتگو باید وارد سایت شوید.×

پاسخ سوالات بر اساس تاریخ پرسش سوال

اردیبهشت 1403
ش ی د س چ پ ج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
یک زن وبسایت تخصصی بهداشت و سلامت زنان و مادران