تعداد بازدید : 655
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۹/۴
تاریخ آخرین پست : ۱۴۰۰/۹/۴
کاربران آنلاین : 0
sepideh1374
۱۴۰۰/۹/۴ ۱۲:۴۳:۳۷
آخرین حضور: ۱۴۰۰/۱۱/۲۰ ۱۵:۰۶:۴۶

میخوای رستوران طراحی کنی؟ این مطلب رو بخون

(ویرایش)

نکات طراحی رستوران مدرن

برای طراحی داخلی رستوران مدرن یکی از نکات بسیار مهم آن نورپردازی است. بهتر است که در طراحی نمای بیرونی رستوران هم توجه داشته باشید تا مشتری را به سمت خود جذب کند. با نصب لامپ های تزئینی و فانتزی می توانید میزان نور در رستوران را کنترل کنید و باعث زیبایی دکوراسیون رستوران هم شوید. شما می توانید برای لوکس تر شدن فضا دیوار ها را کاغذ دیواری کنید و همین طور سقف کاذب رستوران هم نکته مهمی است که در طراحی معماری رستوران مدرن خود استفاده کنید.

طراحی کافه باغ

صرف غذا در باغ رستوران بسیار آرامبخش و لذتبخش برای مشتری خواهد بود. در واقع هنگامی که همه ما نام کافه باغ را می شنویم در ذهن خودمان یک فضای آرام و سنتی را تصور می کنیم. پس تمام افرادی که رستوران های فضا باز را انتخاب می کنند به دنبال این هستند که غذا خود را در یک محیط سنتی و خوش آب و هوا میل کنند. به همین دلیل طراحی باغچه رستوران شما بسیار مهم است. سعی کنید از آبنمای زیبایی استفاده کنید زیرا صدای آب آرامش بخش است. علاوه بر این ها طراحی نوع میز و صندلی ها، تخت و یا آلاچیق و محل قرارگیری آن ها در یک باغ رستوران از اهمیت بالایی برخوردار است که توجه به این جزئیات به شما کمک می کند یک کافه باغ جذاب و زیبا داشته باشید.

طراحی کافه باغ

رنگ ها در طراحی داخلی رستوران

رنگ ها تاثیر زیادی در رفتار و احساس افراد دارند و با توجه به این موضوع رنگ ها یکی از پارامتر های مهم و تاثیر گذار بر روی رفتار مشتری ها هستند. استفاده از طرح های رنگی روشن برای رستوران های که دارای فضا کوچک هستند بسیار مناسب است و به نوعی رنگ های روشن آرامبخش هستند.

استفاده از طرح رنگ های تیره برای طراحی کافه رستوران ها بسیار مناسب است. اما در استفاده رنگ های تیره دقت کنید که اگر بیش از حد از رنگ های تیره استفاده کنید فضای شما را کوچک و تنگ تر نشان می دهد. رنگ های گرم هم بسیار هیجان انگیز هستند و در فست فود ها می توانید از این پالت رنگ استفاده کنید. همچنین اگر به دنبال طرح رنگ های ملایمی برای رستوران خود هستید می توانید از رنگ های پاستیلی استفاده در معماری رستوران خود استفاده کنید.

منبع : سرنقش

ارام با پشتکار زود رنج
برای شرکت در گفتگو باید وارد سایت شوید.×

پاسخ سوالات بر اساس تاریخ پرسش سوال

فروردین 1403
چ پ ج ش ی د س
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
یک زن وبسایت تخصصی بهداشت و سلامت زنان و مادران