تعداد بازدید : 533
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۹/۶
تاریخ آخرین پست : ۱۴۰۰/۹/۶
کاربران آنلاین : 0
sepideh1374
۱۴۰۰/۹/۶ ۱۵:۲۵:۴۶
آخرین حضور: ۱۴۰۰/۱۱/۲۰ ۱۵:۰۶:۴۶

تاثیر رنگ ها در دیزاین کافه های حیاط دار

(ویرایش)

کافی شاپ ها نیز یکی از مکان های است که اغلب افراد فقط برای صرف نوشیدنی و قهوه به آنجا نمی روند. بلکه تمایل دارند زمانی را جهت وقت گذراندن و گفتگو با دوستان یا قرار ملاقات های دوستانه وفراهم آوردن لحظه هایی خوش در آنجا سپری نمایند. از این رو دیزاین کافه های حیاط دار از اهمیت زیادی برخوردار می باشد. در ادامه ایده هایی برای دیزاین کافی شاپ در فضای باز در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم که امیدواریم از مشاهده آن ها نکات لازم را دریافت کنید.

دیزاین کافه های حیاط دار

برخی از کافی شاپ ها علاوه بر فضای داخلی دارای فضای باز نیز می باشند که در فصل های گرما از این فضا استفاده بیشتری می شود. همانطور که برای دکوراسیون داخلی کافی شاپ در فضای بسته ایده های زیادی وجود دارد برای دیزاین کافه های حیاط دار نیز روش های جذاب و کاربردی موجود می باشد.

تاثیر رنگ ها در دیزاین کافه های حیاط دار

تاثیر رنگ ها بر فضای داخلی و خارجی کافی شاپ را نمی توان نادیده گرفت و بهتر است شما رنگ هایی را با یکدیگر ترکیب نمایید که موجب شادمانی و انرژی مثبت در فضای کافی شاپ شوند. اگر شما تمایل دارید فضایی باطراوت و دنجی را در کافی شاپ ایجاد نماید بهتر است از رنگ و طرح های زنده استفاده نمایید.طراحی نورپردازی برای قسمت بیرونی کافی شاپ نیز از اهمیت زیادی برخوردار می باشد و شما می توانید فضای بیرونی کافی شاپ را به کمک چراغ های مدرن نورپردازی نمایید همچنین بهتر است در قسمت کفپوش کافی شاپ چراغ های حیاطی زمینی را نصب کنید تا فضای بیرونی کافی شاپ از نورپردازی مناسبی برخوردار شود.نصب سایبان روی فضای نشستن مشتریان از اهمیت زیادی برخوردار می باشد و بهتر است شما سایبان با طرح و رنگی کاربردی را روی صندلی و مبلمان نصب نمایید تا مشتریان تان در هنگام روز در معرض مستقیم نور خورشید قرار نگیرند.

تاثیر رنگ ها در دیزاین کافه

 سبک دیزاین کافی شاپ انواع مختلفی دارد که چند نمونه از آن‌ها عبارتند از:

  1. سبک سنتی: سبک دکوراسیون سنتی یکی از برگزیده‌ترین گزینه‌ها در حوزه طراحی کافه است. سبکی است که شامل نقوش تزئینی عمومی دهه‎‌های 50 و 60 است. این سبک دکوراسیون جزئیات نوستالژیک متنوعی را از گذشته تا به امروز در خود جای می‌دهد و فضایی کلاسیک ایجاد می‌کند. پرده‌های کلاسیک، نور کم، اشیا و وسایل عتیقه، صندوقچه‌های قدیمی تزئینی، قوطی مخصوص نگهداری قهوه، چای، آرد، شکر از عناصر اصلی ایجاد این سبک هستند.

تزیین مدرن کافه

2.مدرن:طراحی کافه مدرن، مانند صنعت پوشاک، هر ساله متفاوت است. این سبک معاصر به طور کلی با جزئیات فلزی براق، رنگ‎‌های هماهنگ و ظاهر مدرن خودنمایی می‌کند. با نورپردازی متالیک، وسایل تزیینی مدرن، مبل‌های روشن می‌توانید ظاهر مدرن طراحی خود را برجسته‌تر کنید.سبک مدرن که با ترجیح رنگ‌های متنوع و سطوح فلزی از سبک مینیمال متفاوت است، می‌تواند یک فضای کافه‌ای بسیار جادار و جالب ایجاد کند. کافه های حیاط دار

3.مینیمال: مهمترین ویژگی سبک طراحی کافی شاپ مینیمال، عناصر تزئینی بسیار ساده هستند و عناصر غیر کاربردی در دکوراسیون گنجانده نمی‌شوند. با استفاده از مبلمان ساده، نورپردازی ساده، رنگ‎‌های تک رنگ و برخی اشیای هندسی، این سبک را می‌توان به راحتی ایجاد کرد. به خصوص اگر فضای باز کوچکی داشته باشید، داشتن مکانی زیبا اما ساده مهم است.

4.صنعتی: این سبک همان‌طور که از نامش پیداست الهام گرفته از انبارها، کارخانه‌ها و دیگر فضاهای صنعتی است. نورپردازی و مبلمان فلزی صنعتی، عناصری هستند که جلوه مدرن این دکوراسیون را تقویت می‌کنند. با قرار دادن دیوارهای آجری، یک پیشخوان بزرگ صنعتی، کابینت و قفسه‎‌های روشن در طراحی کافه می‌توانید ظاهری کاملاً مدرن و صنعتی ایجاد کنید. لوله‎‌های فلزی آشکار، تیرهای سقف، دیوارهای آجری، عناصر نشیمن فلزی و نورپردازی صنعتی از اجزای اصلی این سبک دکوراسیون است.

5.روستیک:در این سبک از کافی‌شاپ از طرح‎‌های چوبی و عناصر طبیعت استفاده می‌شود. استفاده از میز و صندلی‎‌های چوبی فضای گرمی را در کافی ‌شاپ شما ایجاد می‌کند. سبدها و وسایل حصیری، گل‌ها و گیاهان، استفاده از چوب خام و اصلاح شده در طراحی از شاخصه‌های این سبک هستند.

6.آرامش‌بخش: دکوراسیون هیگ یا همان آرامشبخش بیشتر روی راحتی و گرمای فضا تأکید دارد. طراحی کافه به سبک هیگ دارای عناصری چون کوسن‌های کرکی، فرش‌های مخمل خواب‌دار، صندلی راحتی است که احساس آرامش را منتقل می‌کند.کافه های حیاط دار

7.کودک‌ پسند:میتوانیم بخشی از محیط را به سرگرمی کودکان اختصاص دهیم .مانند گذاشتن یک تاب و یا یک سرسره در محیط.

8.عناصر دکوراتیو:عناصری تزیینی مانند مجسمه های برگ و گلدان سفالی تزیینی.

9.سبک و مدل چیدمان باغی :سبک و الگوی مورد نظر جهت دیزاین کافه  های حیاط دار ازجمله مواردی است که بسیار حائز اهمیت است. چراکه در این سبک و مدل ، میز و صندلی کافه باید با دیگر عناصر داخلی آن همخوانی و هماهنگی داشته باشد. به فرض مثال اگر دکوراسیون کافی شاپ شما با دکور چوبی تزئین داده شده، پیشنهاد می‌شود  محوطه‌ای است از مبلمان باغی حصیری ویژه فضای باز استفاده شود. قابل ذکر است که مبلمان باغی را می‌توان علاوه بر فضای باز، در فضای بسته نیز از آنها به وفور بهره برد. بنابراین توجه به این نکته ضروری است که نمای دکوراسیون شما دارای چه ویزگی است. این نکته به این معناست که سبک دکوراسیون داخلی شما بر چه اصولی استوار است. برای نمونه اگر فضای کافه شما دارای نمایی شیشه‌ای است، می‌توانید برای فضای باز و یا محوطه بیرونی آن از مبلمان ویلایی و مبلمان باغی که سبک و شمایل فلزی دارد، بهره گیرید. حتی تشک‌هایی که بر سطح رویی آن قرار می‌گیرد را می‌توانید با طرح گل و رنگ بندی شاد انتخاب کنید و در پی آن، تشک‌های طرح‌ دار فضای محوطه را با نمایی از گلدان‌های سبز هماهنگ نمایید و به این ترتیب می‌توانید به راحتی از یک نمای زیبا بهره‌مند شوید که توجه عموم بالاخص مشتریان و متقاضیان را به انرژی ذخیره شده، جلب می‌نماید.

ارام با پشتکار زود رنج
برای شرکت در گفتگو باید وارد سایت شوید.×

پاسخ سوالات بر اساس تاریخ پرسش سوال

اردیبهشت 1403
ش ی د س چ پ ج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
یک زن وبسایت تخصصی بهداشت و سلامت زنان و مادران